1ste keer proberen via ICSI...

ICSI Forum
pelkie
Berichten: 1927
Lid geworden op: 15 oktober 2007, 9:49

Bericht door pelkie » 8 februari 2008, 11:33

Ik duim voor je!

miss groggy
Berichten: 1
Lid geworden op: 7 februari 2008, 20:29

Bericht door miss groggy » 8 februari 2008, 17:53

Hoi Mieke,

Las net je 'verhaal' en... wij zijn ook in Hasselt onder behandeling, ICSI is onze eerste en meteen ook laatste stap om aan ons wondertje te raken.
Mn man is gesterliseerd 9 jaar geleden en het ongedaan maken is niet gelukt, daarom dus ICSI. Al één poging gehad en helaas niet gelukt. Maar we geven de hoop en de moed niet op, ook al is de ene dag zwaarder als de andere, Binnen 12 dagen mogen we op nabespreking en horen we waar t net misgegaan is...

Pelki, jou heb ik al eens gezien he? (heb je gemaild) :wink: Klopt hoor wat je zegt, terwijl ik t las wist ik dat je gelijk had, dat als er bij de bevruchting wat mis is gegaan dan kan je geen toppertjes hebben, thanx voor je woorden!

Sorry voor mn naam maar heb troubles op t werk gehad :roll:
Daarom een naam die helemaal niet gelinkt kan worden naar mn echte naam.

Toi toi voor ons allemaal!!

Mieke83
Berichten: 94
Lid geworden op: 24 januari 2008, 20:16

Bericht door Mieke83 » 8 februari 2008, 19:16

hey iedereen,

Bedankt voor de reacties. De pick up was redelijk pijnlijk. Heb wel een spuitje gehad (plaatselijk) maar heeft niet echt goed geholpen volgens mij. Ik voelde alles serieus goed! Heb nu nog steeds wat pijn, maar het is te doen.
Ze hebben 4 eicellen kunnen afhalen. Maandag moeten we om 11 u terug in Hasselt staan voor de terugplaatsing. En dan wordt het afwachten!
Miss Groggy, sorry om te horen dat je moeilijkheden op het werk hebt. Maar met die naam zullen ze je waarschijnlijk niet herkennen, hé. En hoe bevalt Hasselt je? Ben je ook bij dokter Wisanto in behandeling? Vind hem wel een vriendelijke gyn.
Zo, nog véél succes voor ons allemaal en dat we snel kunnen zeggen dat het gelukt is! :D
Groetjes
Mieke

giomonika
Berichten: 9
Lid geworden op: 8 februari 2008, 17:28

Bericht door giomonika » 8 februari 2008, 22:09

hey dames, ik ben een 36 jarige mama van een zoon van bijna 13 j., ik en mijn ventje zijn al zo'n 7 jaar aan het proberen om terug zwanger te worden, maar niets werkte , ik besloot te veranderen van gyn en kreeg in augustus een eileideronderzoek, bleek dat mijn beide eileiders verstopt zijn, we zijn naar Brugge az st-jan gegaan en in nov. vorig jaar eerste icsi poging gehad met bij pu 1 eicelletje die de dag zelf via icsi is bevrucht allé de dag zelf hadden we nog goed nieuws , dat de icsi goed gegaan was, maar de dag nadien slecht nieuws geen tp want het is niet bevrucht geraakt en gedeeld, doordat ik geen tp had gehad had ik gevraagd meteen te herbeginnen en dat mocht, dus 1 dec terug pu van 3 eicellen goeie hadden ze me gezegd, maar helaas terug de dag nadien slecht nieuws alle drie niet meer, we hebben een pauze ingelast en normaal starten we terug ronde april mei met de derde poging, ik heb een vraag heeft iemand onder jullie ook al zoiets meegemaakt , met eventueel een beter resultaat nadien , ik ben echt bang dat het nooit meer zal lukken van ons eigen, voor eiceldontie gaan we niet, we hebben besloten om onze 6 kansen te benutten en dan te stoppen, gelieve te reageren ik ben echt ten einde raad, gr monika

Mieke83
Berichten: 94
Lid geworden op: 24 januari 2008, 20:16

Bericht door Mieke83 » 10 februari 2008, 10:52

hey giomonika,

Sorry, maar kan je niet helpen. Heb dit niet meegemaakt. Maar kan je hierover je gyn niet raadplegen?
Ik wens jullie alsvast héél veel succes. En hopelijk vind je toch iemand die dit ook al heeft meegemaakt.
Groetjes
Mieke

Mario&Marijke
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 februari 2008, 11:49

Bericht door Mario&Marijke » 10 februari 2008, 11:57

Hey Mieke,

Wij zijn bijna 36 en 37 jaar(al oud wat detreft zwangerschap) en ik heb wel 20 miljoen zaadcellen en toch icsi, omdat er maar 2% goed gevormd en beweeglijk genoeg zijn, dus geen nood en trouwens bij icsi heb je maar 1! goed eitje en 1! goede zaadcel nodig dus niet te veel zorgen maken. Wij gaan in Gent en afgelopen vrijdag werd er geprikt bij mijn vrouw en maandag(11 feb.) word er teruggeplaatst. Beetje stressy, maar je "ondergaat" de behandeling gewoon en wat moet komen komt wel... Don't worry, dat maakt het allen maar lastiger.
Veel geluk

giomonika
Berichten: 9
Lid geworden op: 8 februari 2008, 17:28

Bericht door giomonika » 10 februari 2008, 19:36

hey de gyn had het alleem maar over eicelkwaliteit, en eventueel een eiceldonatie maar wij zijn daar niet voor te vinden....
ik hoop nog altijd dat het ne keer lukt om een tp te krijgen ....
ook veel succes aan jullie dames...
gr monika

pelkie
Berichten: 1927
Lid geworden op: 15 oktober 2007, 9:49

Bericht door pelkie » 11 februari 2008, 9:30

Giomonika: eicelkwaliteit bepaalt inderdaad zeer veel.

Mieke: rottig he, die pickup. Ik had zin om die gyn een serieus stamp te verkopen... je benen liggen dan ook vlakbij zijn hoofd. Maar goed, uiteindelijk is dat niet het zwaarste van de hele behandeling. 't Wachten vind ik nog steeds veel erger. Ik kijk alweer uit naar de pickup!
Morgen moet ik mijn regels hebben... ik hoop dat ze niet langer uitblijven.
Ik duim alvast voor je transfer, Mieke!

groetjes
pelkie

giomonika
Berichten: 9
Lid geworden op: 8 februari 2008, 17:28

Bericht door giomonika » 11 februari 2008, 10:06

Ja, eicelkwaliteit !!!
dat is nu juist mijn vraag, zou er al iemand ne keer zoiets meegemaakt hebben, en dat de pogingen erna de kwaliteit toch goed genoeg was om mss ne tp te hebben gehad???????
Ik hoop echt dat iemand me terug hoop kan geven i.v.m mijn vraag.

vele groeten monika

pelkie
Berichten: 1927
Lid geworden op: 15 oktober 2007, 9:49

Bericht door pelkie » 11 februari 2008, 10:15

Sorry giomonika, ik vrees dat ik je ook niet veel meer kan vertellen dan dat. Ik vrees dat je voor info aangewezen bent op je gyn...
Mij hebben ze gezegd dat er tussen 2 pogingen veel verschil kan zitten, maar ik weet niet hoe specifiek jouw situatie is.
veel sterkte en ik hoop echt dat't volgende keer wél lukt.

ps: mijn regels zijn er al! joehoe! morgen beginnen spuiten!

groetjes
elke

Anneleen
Berichten: 203
Lid geworden op: 14 juni 2007, 22:52

Bericht door Anneleen » 11 februari 2008, 17:41

@ Monika,

Ik vind 't zeer vervelend voor je.
Maar 't staat me voor dat ik op een ander forum een soortgelijk verhaal heb gelezen. Ik ga 't in ieder geval even opzoeken voor je, vooraleer ik hier foutieve dingen begin te verkondigen.

Groetjes,
Anneleen

Mieke83
Berichten: 94
Lid geworden op: 24 januari 2008, 20:16

Bericht door Mieke83 » 11 februari 2008, 20:13

Mario&Marijke schreef:Hey Mieke,

Wij zijn bijna 36 en 37 jaar(al oud wat detreft zwangerschap) en ik heb wel 20 miljoen zaadcellen en toch icsi, omdat er maar 2% goed gevormd en beweeglijk genoeg zijn, dus geen nood en trouwens bij icsi heb je maar 1! goed eitje en 1! goede zaadcel nodig dus niet te veel zorgen maken. Wij gaan in Gent en afgelopen vrijdag werd er geprikt bij mijn vrouw en maandag(11 feb.) word er teruggeplaatst. Beetje stressy, maar je "ondergaat" de behandeling gewoon en wat moet komen komt wel... Don't worry, dat maakt het allen maar lastiger.
Veel geluk
Hey mario en marijke,

Bedankt voor de positieve noot! Ben er wel blij mee! Geeft me weer nieuwe moed!
En hoe is jullie tp verlopen? Ik heb vandaag ook tp gehad! Van de 4 eicellen was er een heel goed vruchtje teruggplaatst. Dus nu kan voor ons samen de zware wachttijd beginnen :))
Wens jullie alvast veel succes!!!
Laatst gewijzigd door Mieke83 op 14 februari 2008, 9:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Mieke83
Berichten: 94
Lid geworden op: 24 januari 2008, 20:16

Bericht door Mieke83 » 11 februari 2008, 20:18

hey pelkie,

Geweldig dat je er morgen weer mee kan beginnen. duim alvast heel hard voor je!

Bij mij is de tp goed verlopen. Nu beginnen de 14 dagen wachten. Het is te hopen dat het ook goed mag uitdraaien!
voor jullie nog veel succes allemaal!!
Groetjes
Mieke

Mieke83
Berichten: 94
Lid geworden op: 24 januari 2008, 20:16

Bericht door Mieke83 » 11 februari 2008, 20:19

hey pelkie,

Geweldig dat je er morgen weer mee kan beginnen. duim alvast heel hard voor je!

Bij mij is de tp goed verlopen. Nu beginnen de 14 dagen wachten. Het is te hopen dat het ook goed mag uitdraaien!
voor jullie nog veel succes allemaal!!
Groetjes
Mieke

pelkie
Berichten: 1927
Lid geworden op: 15 oktober 2007, 9:49

Bericht door pelkie » 13 februari 2008, 12:05

En ik duim voor het emby in je buik. Je mag best wel effe genieten van het feit zwanger te zijn... ook al is het resultaat achteraf negatief, een heel klein beetje zwanger ben je nu wel.
ik duim heel hard

pelkie

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten