nieuwe gynaecoloog gezocht west vlaanderen

ICSI Forum
marie1981
Berichten: 412
Lid geworden op: 6 oktober 2011, 9:40

Bericht door marie1981 » 19 februari 2013, 11:03

Maui;

Ja, ik woon in sint-andries :-); crg brugge was dus heel gemakkelijk voor mij; jammer dat het daar zo tegenviel!

Ik begrijp dat je geen zin hebt in de kijkoperatie! Ik had ook reeds allerlei onderzoeken gehad -enfin, alle, want we waren dan ook al begonnen met icsi- en dan terug onder het mes om 'gewoon' terug met icsi te beginnen... Nogal stom lijkt me; maar bij sommigen komt er dan toch iets aan het licht... En je mag na de laparascopie héél snel starten met de juiste behandeling!

Ga je ook naar zijn privé-praktijk gaan?

Ik duim alvast héél hard voor je! Hou me op de hoogte als je zin hebt :-)

maui78
Berichten: 28
Lid geworden op: 24 maart 2012, 10:25

Bericht door maui78 » 19 februari 2013, 14:14

dank u meid, zal ik zeker doen!

Moksje
Berichten: 18
Lid geworden op: 22 februari 2012, 19:47

Bericht door Moksje » 5 april 2013, 21:58

Ik ben net zoals Tober in behandeling bij dr Vandeweeghe in het HH ziekenhuis in Roeselare. Zij en haar team zijn echt super. Ze hebben daar fertiliteitsassistenten die je echt op en top begeleiden. Heel persoonlijk en zoveel uitleg als je wil. Wij hebben ondertussen 3 ICSI pogingen achter de rug, en nu zijn we voorzichtig zwanger.

Voor ons is Roeselare echt top.

Roeselare werkt samen met het UZ Gent voor de terugplaatsing. de FM, bloednames en PU gebeuren allemaal in Roeselare.

Veel succes!

maui78
Berichten: 28
Lid geworden op: 24 maart 2012, 10:25

Bericht door maui78 » 8 april 2013, 7:55

hoi,
ik ben intussen al veranderd van dokter. Ik ga nu naar dokter Decleer in zijn privé praktijk. Intussen alweer geopereerd...laparoscopie, wat bleek nu endometriose graad 4, veel erger dan gedacht. Ik was in september in crg geopereerd aan een endocyste, blijkbaar hebben ze dat niet goed geopereerd,en is het erger geworden...Nu drie maand zoladex, en dan terug nieuwe poging!

Moksje, proficiat met je zwangerschap, veel succes!

skeetje1986
Berichten: 161
Lid geworden op: 8 augustus 2012, 10:11

@moksje

Bericht door skeetje1986 » 8 april 2013, 8:31

Hey moksje,

Eerst en vooral een dikke proficiat !!!

Ik ben ook in behandeling bij dokter vandenweghe !!!
Zou ook zeker nooit veranderen !!!
Ik heb mijn eerste icsi achter de rug maar deze was negatief...
Heb geen cryootjes meer dus ben nu bezig met de pil en dan op naar poging 2 ...

Vele groetjes skeetje x

stef-2010
Berichten: 1
Lid geworden op: 4 september 2013, 11:52

Ieper

Bericht door stef-2010 » 4 september 2013, 12:01

Hallo,

ik ben momenteel in behandeling in het Jan Ypermanziekenhuis in Ieper bij Dokter Vanderbeke.

Zij komt van het AZ Groeninge.

De opvolging van de bloedresultaten en de echo's gebeuren in Ieper, de pick-up in het AZ Groeninge en de bevruchting en de terugplaatsing in het UZ van Gent.

Zij is zeer begaan en kijkt ruimer dan IVF.

Ben nu net gestart met mijn tweede poging. Duimen dat het deze keer lukt.

TaHem
Berichten: 2
Lid geworden op: 1 april 2021, 18:23

Re: nieuwe gynaecoloog gezocht west vlaanderen

Bericht door TaHem » 1 april 2021, 19:06

Graag deel ik met jullie mijn ervaring met Dr S Hellebaut. Het was de eerste keer dat ik naar een gynaecoloog ging.. Nu geleerd om eerst reviews te lezen voor ik een afspraak maak

Na een paar maanden onregelmatige maanstonden, besloten met mijn omgeving om langs te gaan bij één gynaecoloog.
Hierbij heb ik de eerste afspraak gemaakt bij een gynaecoloog . Omdat het nieuwe regio is waar ik woon en nooit geweest ben bij een gynaecoloog nam ik de eerste arts die vrij was voor een afspraak..
Namelijk dokter S. Hellebaut in waregem..

De eerste afspraak zag ik dit hij niet veel tijd had voor mij. Tijdens het onderzoek vroeg hij mij of ik al ooit vam
Syndroom van Turner had gehoord. Ik had geen weet wat dit was. Ik gaf ik ook aan. Ik meldde dat er wel in de familie mensen waren doe achterstand hebben.

Na onderzoek kleedde ik mij om en praatte hij verder over de ziekte van Turner. Toen vroeg hij van ‘hoe lang is het geleden dat je een anticonceptiepil had genomen?’

Toen meldde ik terug dat ik wel een pil nam en nog altijd. Hij zei oei ik was dit vergeten.. en dat ik mijn pil moet
Na consultatie moest ik
- mijn bloed laten nemen en eerstvolgende menstruatie nog eens..
- pil stoppen
wat ik deed.

Dan nam ik contact met mijn huisarts om de resultaten te weten. Omdat de waarden laag waren onderandere AMH (eicelreserve) nam mijn huisarts met Dr. s Hellebaut toen melde hij dat dit te vroeg getrokken was.

Opnieuw laten prikken met resultaat weer laag maar iets beter...

Dan op consultatie geweest bij Dr S. Hellebaut voor bespreken van laatste bloedresultaten. Daar zei hij me :

-Dat mijn AMH Laag is , dat ik beter nu dat ik geen anticonceptie nam beter er zou aan beginnen of invriezen maar dat dit veel geld kost en waarschijnlijk niet lukt
- Tijdens onderzoek dat hij een follikelcyste zag en dat kom wijzen op zwangerschap, pre of permenstruatie of miskraam was. Maar dat eitje nog moe loskomen of ik mijn menstruatie nog moet hebben of dat mijn menstruatie een maand uitblijft . Dat hij dit kon zien in mijn laatste bloed resultaten ‘progesteron’
- anticonceptie mag herstarten bij volgende menstruatie

Bij het terug plaats nemen aan zijn bureau vroeg ik of hij —mijn bloedwaarden kom bekijken voor mijn progesteron

Zei hij plots dat ga ik nog kunnen bekijken hoor dat ga ik pas binnen 6 weken zien...
Dat de laatste bloedwaarden getrokken door huisarts niet goed waren omdat hij vermoed dat ze in deze labo niet juiste materiaal gebruiken..
Als ik zei dat er al 2 maal bloed is genomen..
Dan viel hij uit de lucht en zei hij waarom is er 2 x bloed getrokken? Ik zei omdat je het te vroeg vond...
Dat was volgens hem dan geen waar
Besluit: nog eens dezelfde bloedonderzoek moeten doen en waarde AMH nog meer gezakt

— anticonceptie starten:
Nieuwe innemen bij volgende menstruatie
Toen ik vroeg wat ik moest doen als ik mijn menstruatie niet kreeg door folikelcyste . Gaf hij geen antwoord...

— toen vroeg ik om mijn DNA te testen voor Syndroom van turner

Besloten om naar een andere gynaecoloog te gaan na maanden de zelfde testen , wou ik weten wat ik moet doen...

Besluit alles wat Dr. S. Hellebaut zei was incorrect

Blijkbaar moet je 1a 2 maanden wachten voor correct resultaten voor je AMH ...
- dus na 3 maanden moet ik nu weer alles ondergaan door de informatie dat dokter Hellebaut verkeerd gaf en alle onderzoeken nog eens doen..

Het is zo frusterend en zware maanden al geweest. Omdat ik nog nooit stil heb gestaan bij een kinderwens. Ook ben ik en men partner nog niet uit of we kinderen willen.. Maar nu werd dit de laatste maanden van ons afgenomen en twijfel je van gaan we er aan beginnen, wat als ik drager ben... wat als weer resultaten dat nog anders zijn... wat als ik toch later kinderen wil

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 9 gasten