ziekenhuis in Jette

Andere behandelingen forum.
Plaats reactie
dollar
Berichten: 13
Lid geworden op: 31 augustus 2007, 16:09

ziekenhuis in Jette

Bericht door dollar » 21 januari 2008, 17:10

hey wie heeft er behandelingen of doet nog behandelingen in het ziekenhuis in Jette bij Proffesor Devroey?Blijkbaar zijn het er niet veel in. Februari beginnen we terug een verse poging,wie kan me zeggen hoe die profesor is?

Groetjes dollartje :D

Anneleen
Berichten: 203
Lid geworden op: 14 juni 2007, 22:52

Bericht door Anneleen » 21 januari 2008, 22:59

Hey,

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar heb al veel positiefs gehoord over dit ziekenhuis: zowel de arts als de kliniek hebben een zeer goede reputatie !

Groetjes,

Anneleen

pelkie
Berichten: 1927
Lid geworden op: 15 oktober 2007, 9:49

Bericht door pelkie » 22 januari 2008, 17:45

Wij zitten in Jette. Ze zijn daar heel professioneel bezig.
Ik denk dat eender waar je gaat in België, je wel kwaliteit krijgt. Jette is wereldleider in deze technieken, dus alle ziekenhuizen in België zitten dichtbij de bron...
Dokters en verplegers zijn allemaal zeer vriendelijk.
Ook wij beginnen in februari weer met onze 2e poging. Succes!

pelkie

dollar
Berichten: 13
Lid geworden op: 31 augustus 2007, 16:09

Bericht door dollar » 23 januari 2008, 9:16

Hey,thanks meisjes we gaan er voor gaan he,ik heb nu wat uit kunnen rusten,laat de kaarsjes maar branden,en voor julie ook nog veeeeeeeeeeeeeeel succes,hou je me op de hoogte!

Groetjes dollar :) :)

friedl
Berichten: 9
Lid geworden op: 29 augustus 2007, 16:59

instapprocedure jette

Bericht door friedl » 8 februari 2008, 14:28

Hallo

ik zit met een paar vragen omtrent behandeling in Jette. Tot op heden ben ik in behandeling geweest in Roeselare en mijn laatste onderzoeken en pogingen gingen door in het UZ Gent. In Gent kregen we uiteindelijk te horen wat de reden van ons vruchtbaarheidsprobleem is.
Nu ben ik al heel wat pogingen 'kwijtgespeeld' doordat we pas recent vernomen hebben hoe de vork aan de steel zit en er nu een PGD moet worden toegepast.
Ik wou eigenlijk weten wat de wachttijden in Jette zijn voor een ICSI (met PGD). Moet je opnieuw onderzoeken ondergaan voor je kan starten? Kan je ook gewoon pick-up en een eventuele terugzetting in Jette laten doorgaan, maar de bloedafnames en echo's dichter bij huis laten uitvoeren? Dat is immers de manier waarop we tot op vandaag met Gent werkten. Dat sprak dan weer in hun voordeel, er was een goed overleg met mijn gyn en Gent. Maar nu twijfel ik om mss in Jette verder te gaan omdat iedereen in mijn omgeving me zegt dat Jette het verst staat wat infertiliteit betreft.
Heeft iemand ervaring met de overstap van Gent naar Jette?
Alvast bedankt en veel groetjes!

Friedl

pelkie
Berichten: 1927
Lid geworden op: 15 oktober 2007, 9:49

Bericht door pelkie » 8 februari 2008, 14:42

Hoi,

Jette is heel bekend en de wachttijd is dus zeer lang. Wij hadden in okt/nov ons gesprek en kunnen nu in februari eindelijk starten.
Ik weet niet welke vooronderzoeken ze opnieuw zouden willen laten doen. Dat moet je eens navragen.

Eens je echter gestart bent, kan je wel bloedname en soms ook echo in een ander ziekenhuis laten doen. Je betaalt daar dan een beperkte administratieve kost voor.

veel succes

Bjorn en Kim
Berichten: 4308
Lid geworden op: 24 augustus 2007, 10:56

Bericht door Bjorn en Kim » 8 februari 2008, 15:56

Hey,

Ik denk dat de wachttijden overal heel lang zijn hoor.

Wij hebben ons afspraak gemaakt op 05.11.2007 en mogen pas in maart starten met de behandeling...

Wij gaan naar het UZ in Gent.

Groetjes.

Kim

elske1
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 mei 2007, 10:48

Bericht door elske1 » 8 februari 2008, 16:07

Hallo

Ik heb een drie tal jaar geleden drie keer ICSI en PGD laten uitvoeren. Het hangt af van wat juist het probleem is wat de wachttijden betreft. Bij mij viel dat best mee. Ik ben zelf verpleegkundige en woon ver van Jette, ik liet mijn bloedpuncties doen door wie het zag zitten, had wel een vast labo die de resultaten faxte naar brussel en een vast radioloog die mijn echo's deed. Ik merkte dat er van alle kanten veel bereidwillig was. Je moet wel dingen durven vragen en zelf wat creatief zijn. Ik heb devroey maar 1 keer gezien. Ze werken in team en daar werken heel veel gynaecologen bij.
Nu heeeeeeel veeeeeeel succes toegewenst. Als ik nog iets voor jou kan doen? Je zegt het maar!
groetjes

dollar
Berichten: 13
Lid geworden op: 31 augustus 2007, 16:09

Bericht door dollar » 12 februari 2008, 9:37

Beste,we zijn gisteren bij prof devroey geweest in UZ jette en we zijn positief buiten gekomen,ze waren er allemaal vriendelijk en de dokter zelf heeft mij ook een goed gevoel gegeven,we zijn nieuwe patienten dus de onderzoeken moeten eerst starten(13/02/2008 echo nemen)(18 en 19/02/2008 kleine ingreep laten doen) en dan kan er (22/04/2008)een uitslag gegeven worden en de beslissing geven welke behandeling het zal worden IFV of andere,het is dus terug geduldig wachten,de behandeling die er zal moeten komen zal rond mei zijn maar we hebben al besproken om die in juni te starten,kwestie van nog wat rust(met hormonen dan)in juni2008 te laten starten,niks meer overhaast,we zijn nu bijna al drie jaar bezig dus het zal hem op geen 2 maanden niet meer aankomen,toch.



Groetjes en succes voor alle doorzetters :D

friedl
Berichten: 9
Lid geworden op: 29 augustus 2007, 16:59

Bericht door friedl » 13 februari 2008, 21:50

Hallo

bedankt voor de reacties. Eén dezer dagen telefoneer ik eens naar Jette om een afspraak te maken. Het is me duidelijk dat alleen daar zal worden gezegd hoe ze mijn situatie zien. Ik word wel een beetje zenuwachtig als ik aan het hele gedoe denk. Onze laatste poging dateert alweer van oktober 2007. In december hadden we reeds een nieuwe ICSI poging voorzien, maar ik heb die afgeblazen, omdat ik het even niet meet zag zitten. De rustpauze nu doet mijn man en ik veel deugd, maar het gevoel is altijd dubbel. Je bent blij dat je even niet in de weer hoeft te zijn met spuitjes, echo's, bloed prikken, maar anderzijds hebben we het gevoel dat de tijd razendsnel voorbijvliegt en er intussen nog altijd geen kindje is om naar uit te kijken...
De volgende poging wordt onze voorlaatste terugbetaalde poging en ik wil het moment echt bewust kiezen en er weer helemaal klaar voor zijn. We hopen dat Jette niet alles opnieuw wil onderzoeken, want volgens ons zijn de feiten nu eenmaal de feiten: een DNA onderzoek liegt niet.
Hou jullie op de hoogte en volg jullie op dit forum!
Nog heel veel levensvreugde aan jullie allen en hopelijk wordt het snel echt lente want de zon zorgt altijd wel voor een beetje extra moed, niet?

Groetjes

Friedl

Julia
Berichten: 42
Lid geworden op: 15 april 2008, 23:33

Bericht door Julia » 9 februari 2009, 16:39

Ik was zelf bij dokter Blockeel in Jette. Vriendelijke mens, maar hij leeft een beetje op een wolk, heb ik de indruk.

Een vriendin van me heeft een prachtig dochtertje na behandeling bij dokter Devroey en zij is lovend over deze meneer. Naar het schijnt is het niet enkel een heel goede arts, maar ook iemand heel erg menselijk die hoog in het vaandel draagt dat zijn patiënten zich goed voelen.

Leen22
Berichten: 8
Lid geworden op: 21 januari 2008, 11:15

Bericht door Leen22 » 11 februari 2009, 10:03

Friedl,

Is die PGD-test al ontwikkeld. Ik veronderstel van niet daar je naar Jette moest. Verder bespreking, mededeling hoe lang ontwikkelen test duurt, hangt van genetisch probleem af en toestemmingsformulieren tekenen.
Eens die test klaar is, kan er datum vastgelegd worden voor start IVF.



Veel succes verder.

Groetjes Leen
Laatst gewijzigd door Leen22 op 18 januari 2010, 17:24, 3 keer totaal gewijzigd.

SN
Berichten: 273
Lid geworden op: 14 augustus 2007, 10:26

Bericht door SN » 24 februari 2009, 9:15

hey iedereen

zijn bijna 4 jaar bezig met behandelingen en hebben recent onze 6de poging achter de rug (2IUI, 5 IVF, 1 ICSI). Voor onze laatste poging zijn we "verhuisd" naar Jette en we zijn zwanger!! dus zeker een aanrader!

veel succes aan iedereen!

émovere
Berichten: 2
Lid geworden op: 3 maart 2009, 19:13

Re: ziekenhuis in Jette

Bericht door émovere » 3 maart 2009, 19:24

dddddddddddddddddddddd
Laatst gewijzigd door émovere op 4 maart 2009, 19:40, 1 keer totaal gewijzigd.

DVO webmaster
Webmaster
Berichten: 113
Lid geworden op: 15 september 2006, 18:54

Bericht door DVO webmaster » 4 maart 2009, 15:44

BELANGRIJKE OPMERKING OVER VERGELIJKEN VAN ARTSEN :

Tracht vergelijkingen van ervaringen met een bepaald arts / fertiliteitscentrum zoveel mogelijk te beperken. Als het toch gebeurt, vraagt De Verdwaalde Ooievaar rekening te houden met volgende zaken :

· Het gaat over persoonlijke en dus subjectieve informatie. Veralgemeen ze niet.

· De Verdwaalde Ooievaar als vereniging is niet verantwoordelijk voor deze informatie. Het gaat puur om de mening/ervaring van de auteur in kwestie.

· Het is een zeer menselijke reactie om de arts bij wie succes werd geboekt aan te prijzen en ontevreden te zijn over degene waar het niet is gelukt. Houd er rekening mee dat het vaak de zeer tevreden en zeer ontevreden mensen zijn die de neiging hebben te antwoorden op dit soort vragen.

· Elke werkwijze of aanpak van een arts / fertiliteitscentrum heeft zijn voor- en tegenstanders. Sommige mensen willen een persoonlijke aanpak, anderen een rationele. Dring je eigen ervaring niet op en vermijd welles-nietes discussies.

· Het is belangrijk dat je je als patiënt goed voelt bij je arts / fertiliteitscentrum. Is dit niet (meer) zo, praat erover met je arts, vraag hem/haar of het nut heeft een tweede opinie te vragen en waar.

· Heb je een specifieke negatieve ervaring met een arts of fertiliteitscentrum. Stuur ons hierover een privé bericht.

· Het delen van ervaringen en meningen dient ALTIJD op respectvolle wijze te gebeuren, zowel tegenover elkaar als tegenover de persoon over wie het gaat.


Lees onze algemene regels en voorwaarden http://www.deverdwaaldeooievaar.be/rege ... orwaarden/


Hartelijk dank voor jullie medewerking !
Vragen op opmerkingen : stuur mij een privébericht

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten