wat met een cyste?

Andere behandelingen forum.
Plaats reactie
stefanie
Berichten: 674
Lid geworden op: 21 februari 2007, 17:35

wat met een cyste?

Bericht door stefanie » 14 januari 2013, 10:45

hoikes,

een maand geleden een bbz gehad,vorige week een echo gehad en daaruit bleek dat ik nu met een cyste zit van 29mmm en dit op een maand tijd.
de huisarts zij om af te wachten...
hebben jullie dit ooit gehad en wat hebben jullie er mee gedaan?
kan dit kwaad om te starten voor een nieuwe poging voor een brusje?

liefs stefanie

mit777
Berichten: 561
Lid geworden op: 13 december 2010, 13:46

Bericht door mit777 » 17 februari 2013, 15:06

Hey stefanie,

Ik had vorige maand ook een cyste (voor de eerste keer) van 4cm. Ik heb een maand de pil moeten nemen en de hoop daarmee dat die inkrimt en zo met de ms weggaat. En dit was zo het geval bij me. Ik mocht in elk geval niet starten vooraleer ik helemaal cystevrij was.

Succes hoor meid!

hoopvol72
Berichten: 62
Lid geworden op: 2 augustus 2012, 9:42

Bericht door hoopvol72 » 26 februari 2013, 16:38

Hey Stefanie,
Ik heb al zo lang ik weet een cyste van zo'n 3 cm (soms iets groter, dan weer iets kleiner) in mijn linker eierstok. Ik heb hier nooit iets aan (moeten) laten doen en heb al mijn pogingen (2x verse IVF, 5 cryo pogingen) gedaan terwijl die cyste daar zat. Volgens de dokters was dat geen probleem - zorgde het er alleen voor dat er bij de stimulatie minder eitjes werden aangemaakt aan de linkerkant.

Ik heb ooit gevraagd of het niet beter zou zijn om de cyste operatief te verwijderen maar dat wilden ze in Jette niet doen - omdat je dan zowiezo ook gezond weefsel moet wegsnijden. Het enige dat blijkbaar zou helpen is de pil nemen.

Ik ben op dit moment 35 weken zwanger van mijn laatste cryopoging en de cyste zit er nog altijd. Zolang hij niet spectaculair groeit ben ik dan ook niet van plan om er iets aan te doen.

Hoop dat je hier iets aan hebt en veel succes nog!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten