IVM of in-vitro maturatie

Andere behandelingen forum.
Noi88
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 oktober 2017, 18:43

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Noi88 » 18 juni 2018, 15:41

DO86 schreef:
1 januari 1970, 1:00
Noi88, Super dan is het morgen terug zover!! Veel succes! Ik duim super hard voor jou!!! Ik krijg donderdag mijn nieuwe TP! Spannend :)

Ellietje, goed bezig! Jij doet dat echt goed, zo helemaal zonder stress! Ik ga deze keer een voorbeeld aan jou proberen te nemen :D

TulpjeT, amai dat is echt wel een super goed resultaat!!
Dag Do86,

Ooh zo fijn we lopen dan wel gelijk. Kunnen we samen aftellen en stressen.. allez ja proberen van niet maar is soms sterker dan onszelf he.. ja morgen eindelijk zo ver. Laten we hopen dat het de laatste keer is!!

TulpjeT
Berichten: 182
Lid geworden op: 17 mei 2018, 8:28

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door TulpjeT » 18 juni 2018, 15:48

Veel succes Do en Noi, ik duim mee dat het deze keer mag lukken!

Ellietje
Berichten: 181
Lid geworden op: 13 juni 2016, 14:42

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Ellietje » 19 juni 2018, 14:57

Noi88 schreef:
1 januari 1970, 1:00
Ellietje,

Hoe oud was jouw embryo als het werd terug geplaatst?
5 dagen
Ondertussen heb jij jouw TP waarschijnlijk ook al gehad. Hopelijk is alles vlot verlopen en kan je je binnenkort aansluiten in het topic ‘uitgerekend januari-februari’. :wink:

@DO, hehe :D Het is soms echt raar bij mij, over onnozele onbenulligheden kan ik me soms echt opwinden, maar over belangrijkere zaken zoals dit, blijf ik heel relaxed.
Ondertussen kan ik ook weer beginnen aftellen naar donderdag, dan hebben we onze eerste echo. Hopelijk brengt die dag voor ons allebei geluk. :wink:
IVM 1.1 (vers): neg. | IVM 1.2 (cryo): neg. | IVM 1.3 (cryo): zwanger

TulpjeT
Berichten: 182
Lid geworden op: 17 mei 2018, 8:28

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door TulpjeT » 19 juni 2018, 16:35

Do en Ellietje, ik duim mee dat donderdag jullie geluksdag is ;)

Even uit nieuwsgierigheid: hebben jullie een idee hoe dik jullie baarmoederslijmvlies was op jullie eerste echo voor terugplaatsing?
Moest vanmorgen al op echo gaan van DM, ook al is het maar dag 8 en het was een goeie 6 MM. Nu vraag ik me af hoe snel dat eigenlijk groeit?

Noi88
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 oktober 2017, 18:43

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Noi88 » 19 juni 2018, 17:44

TulpjeT schreef:
1 januari 1970, 1:00
Do en Ellietje, ik duim mee dat donderdag jullie geluksdag is ;)

Even uit nieuwsgierigheid: hebben jullie een idee hoe dik jullie baarmoederslijmvlies was op jullie eerste echo voor terugplaatsing?
Moest vanmorgen al op echo gaan van DM, ook al is het maar dag 8 en het was een goeie 6 MM. Nu vraag ik me af hoe snel dat eigenlijk groeit?
Tulpje,

Bij mij is dit meestal ook tussen de 6,5 en 7,5. Net terug van Jette.. wat een drukte daar vandaag!! Je kon gewoon niet zitten in de wachtzaal! Om 13u30 daar zijn en pas om 15u aan ons. Wel twee top embryo's aan boord die volgens de embryologe al mooi aan het verder delen waren :-)

Ellietje
Berichten: 181
Lid geworden op: 13 juni 2016, 14:42

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Ellietje » 20 juni 2018, 8:53

TulpjeT schreef:
1 januari 1970, 1:00
Do en Ellietje, ik duim mee dat donderdag jullie geluksdag is ;)

Even uit nieuwsgierigheid: hebben jullie een idee hoe dik jullie baarmoederslijmvlies was op jullie eerste echo voor terugplaatsing?
Moest vanmorgen al op echo gaan van DM, ook al is het maar dag 8 en het was een goeie 6 MM. Nu vraag ik me af hoe snel dat eigenlijk groeit?
Bij mij was het 8,4mm op de laatste echo vóór de TP (dus 7 dagen ervoor). Hoe dik het was op de dag van de TP weet ik wel niet... Mij hebben ze verteld dat de structuur veel belangrijker is dan de dikte, zolang het een mooi drielagige structuur heeft, zit je goed. :wink:
IVM 1.1 (vers): neg. | IVM 1.2 (cryo): neg. | IVM 1.3 (cryo): zwanger

DO86
Berichten: 93
Lid geworden op: 28 september 2017, 11:42

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door DO86 » 20 juni 2018, 13:39

Noi88, inderdaad we zitten bijna helemaal gelijk! amai, da was het daar deze keer echt wel super druk! En zo lang moeten wachten! Super veel succes! Dat ze maar goed blijven plakken :wink:

Ellietje, Zalig! Ik ben ook goed bezig deze keer , niet teveel aan denken en we zien wel wat er komt :D Spannend, de eerste echo! Ik hoop het ook!! Succes met je eerste echo! Speciaal moment!

Bedankt TulpjeT! Goh bij mij is dat meestal rond de 7mm maar deze keer zat ik nog maar aan 5mm, een paar dagen later dan aan 6,5mm en dan weer een paar dagen later 7,7mm dus het kan soms echt wel heel snel gaan!
Dat was het enige dat tot nu toe altijd vlot ging behalve deze poging :D maar we zijn er uiteindelijk toch geraakt
IVM 1 -> zwanger (miskraam 7w)
IVM 1.1 -> negatief
IVM 1.2 -> negatief
IVM 2 -> 2 embryo's overleven ontdooiing niet
IVF 1 -> zwanger

Noi88
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 oktober 2017, 18:43

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Noi88 » 21 juni 2018, 10:53

Ellietje,

Hoe is de echo verlopen??

Do86,

Jij had vandaag TP zeker? Alles goed verlopen??

Hier in spanning de dagen aan het tellen.. pff zo lastig. Ben erg onrustig ook. Kan niet stoppen met er aan te denken. Grrrr. 😣

DO86
Berichten: 93
Lid geworden op: 28 september 2017, 11:42

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door DO86 » 21 juni 2018, 19:53

Hey iedereen,

Wij hebben vandaag slecht nieuws gekregen. Onze 2 embryo’s hebben de ontdooiing niet overleefd. Geen TP dus voor ons. Ik heb het er even mee gehad. Sowieso gingen we hierna wel een pauze inlassen, die is dus nu echt wel meer dan welkom. We gaan juist nog op gesprek gaan bij Dokter De Vos en daarna zien we wel of we hier nog mee doorgaan of niet.

Noi88, de wachtweken zijn altijd stresserend hé, probeer je toch maar te ontspannen ook al is dat moeilijk!

Veel succes!
IVM 1 -> zwanger (miskraam 7w)
IVM 1.1 -> negatief
IVM 1.2 -> negatief
IVM 2 -> 2 embryo's overleven ontdooiing niet
IVF 1 -> zwanger

Noi88
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 oktober 2017, 18:43

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Noi88 » 21 juni 2018, 22:04

DO86 schreef:
1 januari 1970, 1:00
Hey iedereen,

Wij hebben vandaag slecht nieuws gekregen. Onze 2 embryo’s hebben de ontdooiing niet overleefd. Geen TP dus voor ons. Ik heb het er even mee gehad. Sowieso gingen we hierna wel een pauze inlassen, die is dus nu echt wel meer dan welkom. We gaan juist nog op gesprek gaan bij Dokter De Vos en daarna zien we wel of we hier nog mee doorgaan of niet.

Noi88, de wachtweken zijn altijd stresserend hé, probeer je toch maar te ontspannen ook al is dat moeilijk!

Veel succes!
Do86,

Dat meen je niet!! Ik kan het mij voorstellen dat je er genoeg van hebt. Wij gaan, als deze poging niet lukt ook een pauze inlassen tot in augustus ofzo. We hebben dit ook gedaan eind 2017 omdat het ons allemaal te veel werd. Heeft ons echt wel deugd gedaan hoor. Moet wel zeggen dat de stap zetten om er weer aan te beginnen vrij lastig was. Wanneer heb je jouw afspraak bij prof Devos? Veel sterkte nog meisje!

Ellietje
Berichten: 181
Lid geworden op: 13 juni 2016, 14:42

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Ellietje » 22 juni 2018, 8:31

DO, oh nee, da’s zo’n spijtig nieuws... :( Het is begrijpelijk dat jullie er nu even genoeg van hebben, het is sowieso een erg frustrerend en slopend proces. Wij hebben begin 2017 besloten om een pauze in te lassen en uiteindelijk zijn we pas meer dan een jaar later terug begonnen. Tijdens die pauze was het heerlijk om even niet bezig te moeten zijn met spuitjes, zalfjes, pilletjes, etc. Het heeft ons echt deugd gedaan. En het is mede daardoor, volgens mij, dat het na onze heropstart zo vlot is verlopen. Ik hoop dat die pauze op jullie hetzelfde effect zal hebben.

Ik voel me nu bijna een beetje schuldig om het te zeggen, na jouw nieuws, maar onze echo gisteren was heel goed. Het zag er perfect uit, alles was mooi op schema én we hebben het hartje gehoord! 😍 Mijn man is normaal gezien niet zo snel van zijn melk te brengen maar toen hij het hartje hoorde, was hij toch heel ontroerd. :)
IVM 1.1 (vers): neg. | IVM 1.2 (cryo): neg. | IVM 1.3 (cryo): zwanger

Ines89
Berichten: 25
Lid geworden op: 22 maart 2018, 19:13

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Ines89 » 23 juni 2018, 23:40

Dag dames,

Ik hoop dat alles goed met jullie gaat.. Ik heb volgende week mijn terugplaatsing. Dit is mijn 2 de terugplaatsing van mijn eerste Ivm poging. Nu wou ik weten hoeveel kans er is dat de embryo de ontdooiing niet overleefd? Dit is mijn laatste cryo. Dus ik heb echt wel bang dat ik donderdag slecht nieuws kan krijgen en dat ik weer helemaal opnieuw moet beginnen :-(

En DO ik vind het heel erg spijtig voor jou meid. Knuffellllll

TulpjeT
Berichten: 182
Lid geworden op: 17 mei 2018, 8:28

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door TulpjeT » 25 juni 2018, 22:02

Dag iedereen,

Do, zo jammer voor jou en wat is de kans dat ze beide niet goed ontdooien zeg... Hopelijk doet de pauze je deugd en geeft ze je nieuwe moed. Ik heb voor ik met ivm begon tijdje pauze gehad van de behandelingen en het heeft me veel deugd gedaan, hopelijk jou ook!

Ellietje, fantastisch dat je zo een goede echo had! Kan me inbeelden dat het een heel speciaal moment moet geweest zijn, hopelijk verloopt alles vanaf nu op rolletjes ;)

Ines, ik weet niet wat de kansen zijn dat een embryo goed ontdooit, ik verwacht dat deze wel vrij hoog liggen anders zouden ze niet overgeschakeld zijn naar freez all. Ik zou mij er niet teveel zorgen in maken, ik denk niet dat dat de stap is waar het meestal misloopt.
Ik heb vrijdag mijn eerste terugplaatsing dus we kunnen samen wat aftellen :)

Noi88
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 oktober 2017, 18:43

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Noi88 » 26 juni 2018, 10:38

Ines89 schreef:
1 januari 1970, 1:00
Dag dames,

Ik hoop dat alles goed met jullie gaat.. Ik heb volgende week mijn terugplaatsing. Dit is mijn 2 de terugplaatsing van mijn eerste Ivm poging. Nu wou ik weten hoeveel kans er is dat de embryo de ontdooiing niet overleefd? Dit is mijn laatste cryo. Dus ik heb echt wel bang dat ik donderdag slecht nieuws kan krijgen en dat ik weer helemaal opnieuw moet beginnen :-(

En DO ik vind het heel erg spijtig voor jou meid. Knuffellllll
Spannend! Wanneer heb je jouw TP? Ik begrijp dat je bang bent voor de ontdooiing. Logisch ook als het je laatste embryo is hoor. Ik heb er nu 3 gehad, IVM behandelingen en telelens bij het laatste ben ik extra gestresseerd.. ik heb gelezen dat 50% van de embryo's de ontdooiing niet overleefd. Maar ik geloof die cijfers niet echt.. ik heb nu reeds 7tp's gehad waarvan alle 7 zijn doorgegaan. En telkens het embryo dat ze uithalen wordt terug geplaatst. Ik denk dat Do86 echt heel veel pech moet gehad hebben. :-( En ik vind het erg als er iemand dit moet ondergaan. Maar ze zijn zeer streng ook in hun beoordelingen van de embryo's hoor. Ik hoop dat het wat met je gaat Do86?

Noi88
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 oktober 2017, 18:43

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Noi88 » 26 juni 2018, 10:40

TulpjeT schreef:
1 januari 1970, 1:00
Dag iedereen,

Do, zo jammer voor jou en wat is de kans dat ze beide niet goed ontdooien zeg... Hopelijk doet de pauze je deugd en geeft ze je nieuwe moed. Ik heb voor ik met ivm begon tijdje pauze gehad van de behandelingen en het heeft me veel deugd gedaan, hopelijk jou ook!

Ellietje, fantastisch dat je zo een goede echo had! Kan me inbeelden dat het een heel speciaal moment moet geweest zijn, hopelijk verloopt alles vanaf nu op rolletjes ;)

Ines, ik weet niet wat de kansen zijn dat een embryo goed ontdooit, ik verwacht dat deze wel vrij hoog liggen anders zouden ze niet overgeschakeld zijn naar freez all. Ik zou mij er niet teveel zorgen in maken, ik denk niet dat dat de stap is waar het meestal misloopt.
Ik heb vrijdag mijn eerste terugplaatsing dus we kunnen samen wat aftellen :)
Spannend tulpje!! Veel succes hoor!! Ik heb maandag mijn bloedafname voor zwangerschapstest. We schelen niet zo veel!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten