IVM of in-vitro maturatie

Andere behandelingen forum.
Plaats reactie
DBJ
Berichten: 256
Lid geworden op: 11 april 2019, 17:20

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door DBJ » 17 januari 2020, 21:37

fertilitientje schreef: ↑
17 januari 2020, 20:00
DBJ, nog een vroegere afspraak kunnen regelen?

Hier was de bloedname positief maar ondertussen heb ik wel bloedverlies. Dus het is nog afwachten wat het gaat worden.
Nee, zal moeten wachten.
Proficiat! Misschien is het gewoon innestelingsbloed, ik hoor dat veel vrouwen dit hebben. Ik duim mee dat het positief blijft.

Evitjee
Berichten: 189
Lid geworden op: 30 september 2019, 17:13

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Evitjee » 20 januari 2020, 11:39

Hey fertilitientje hoe voel jij je nu? Is het nog steeds positief? Ik voel sinds gisteren soms een lichte druk vanonder aan mijn buik. Bij de vorige behandeling voelde ik dat ook opkomen in de tweede week en was het altijd negatief. Nu begin ik me al zorgen te maken op voorhand. Wat duren die dagen lang. :roll: voor de rest voel ik bijna geen bijwerkingen. Buiten wat gespannen borsten al is dat ook de ene dag meer dan de andere dag.

fertilitientje
Berichten: 389
Lid geworden op: 25 november 2014, 17:12

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door fertilitientje » 20 januari 2020, 21:29

Evitjee,
Nog een weekje geduld. Probeer wat afleiding te vinden.
Al een geluk dat je niet echt bijwerkingen hebt van de utrogestan.

Hier nog alles ok, bloeding was kortstondig. Dus vrijdag opnieuw bloedname en dan zien we wel weer verder.
Maar kan soms echt warmteopwellingen krijgen en dat vallen de collega's al op. Ik heb dan blijkbaar een knalrood gezicht: oeps.
Ga dus snel door de mand vallen want ook last van bloeddrukschommelingen 😬
Maar hier blijf ik toch nog voorzichtig, het kan nog steeds alle kanten op he.
http://www.bloggen.be/fertilitientje
Start 03/2010, 1e kindje 03/2018
Start 04/2019 voor een 2e kind: zwanger 01/2020

Evitjee
Berichten: 189
Lid geworden op: 30 september 2019, 17:13

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Evitjee » 20 januari 2020, 21:48

fertilitientje schreef: ↑
20 januari 2020, 21:29
Evitjee,
Nog een weekje geduld. Probeer wat afleiding te vinden.
Al een geluk dat je niet echt bijwerkingen hebt van de utrogestan.

Hier nog alles ok, bloeding was kortstondig. Dus vrijdag opnieuw bloedname en dan zien we wel weer verder.
Maar kan soms echt warmteopwellingen krijgen en dat vallen de collega's al op. Ik heb dan blijkbaar een knalrood gezicht: oeps.
Ga dus snel door de mand vallen want ook last van bloeddrukschommelingen 😬
Maar hier blijf ik toch nog voorzichtig, het kan nog steeds alle kanten op he.
Goed dat je nog voorzichtig bent, maar het is toch al heel positief he. Nu je over warmteopwellingen begint dat heb ik ook wel vooral op het werk en dan wordt ik ook knal rood. Maar dat heb ik altijd wel al snel gehad dus mijn collega's zijn het al gewoon bij mij. Ik blijf mee hopen voor jou dat het positief blijft. En ik hoop ook dat die verschrikkelijke week snel voorbij is.

DBJ
Berichten: 256
Lid geworden op: 11 april 2019, 17:20

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door DBJ » 24 januari 2020, 9:45

Helaba, hoe is het met jullie?
Hier duurt het wachten lang op mijn afspraak bij de arts.

fertilitientje
Berichten: 389
Lid geworden op: 25 november 2014, 17:12

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door fertilitientje » 24 januari 2020, 15:37

DBJ, het wachten is altijd het ergste vind ik. Maar nog even volhouden en dan weet je meer. We zijn al bijna februari.

Hier aan het wachten op uitslag bloedname. Spannend, weer wat stress.
http://www.bloggen.be/fertilitientje
Start 03/2010, 1e kindje 03/2018
Start 04/2019 voor een 2e kind: zwanger 01/2020

Evitjee
Berichten: 189
Lid geworden op: 30 september 2019, 17:13

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Evitjee » 24 januari 2020, 16:12

fertilitientje schreef: ↑
24 januari 2020, 15:37
DBJ, het wachten is altijd het ergste vind ik. Maar nog even volhouden en dan weet je meer. We zijn al bijna februari.

Hier aan het wachten op uitslag bloedname. Spannend, weer wat stress.
We zijn idd bijna februari. Maar het wachten is altijd verschrikkelijk. Ik mag maandag mijn bloed laten trekken. Heb me wel al moeten inhouden om zelf ni te testen maar ik durf ni goe. Bang voor slecht resultaat.
Buiten gevoelige borsten dat ook van de utrogestan kan komen voel ik niks.

DBJ
Berichten: 256
Lid geworden op: 11 april 2019, 17:20

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door DBJ » 24 januari 2020, 21:15

fertilitientje schreef: ↑
24 januari 2020, 15:37
DBJ, het wachten is altijd het ergste vind ik. Maar nog even volhouden en dan weet je meer. We zijn al bijna februari.

Hier aan het wachten op uitslag bloedname. Spannend, weer wat stress.
Wanneer weet je iets?

Evitjee
Berichten: 189
Lid geworden op: 30 september 2019, 17:13

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Evitjee » 25 januari 2020, 10:22

Pff ik weet ni wa ik moet doen. Ik wil het zo graag weten. Normaal doe ik nooit een vroegtijdige test. Maar het is zo moeilijk nu. Wa zouden jullie doen?

DBJ
Berichten: 256
Lid geworden op: 11 april 2019, 17:20

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door DBJ » 25 januari 2020, 14:22

Evitjee schreef: ↑
25 januari 2020, 10:22
Pff ik weet ni wa ik moet doen. Ik wil het zo graag weten. Normaal doe ik nooit een vroegtijdige test. Maar het is zo moeilijk nu. Wa zouden jullie doen?
Goh ik heb het nooit gedaan, maar ik ken je gevoel wel. Als je een test wil doen moet je het best morgenvroeg doen met ochtendurine maar langs de andere kant weet je de dag erna ookal het resultaat ...

Evitjee
Berichten: 189
Lid geworden op: 30 september 2019, 17:13

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Evitjee » 25 januari 2020, 18:21

DBJ schreef: ↑
25 januari 2020, 14:22
Evitjee schreef: ↑
25 januari 2020, 10:22
Pff ik weet ni wa ik moet doen. Ik wil het zo graag weten. Normaal doe ik nooit een vroegtijdige test. Maar het is zo moeilijk nu. Wa zouden jullie doen?
Goh ik heb het nooit gedaan, maar ik ken je gevoel wel. Als je een test wil doen moet je het best morgenvroeg doen met ochtendurine maar langs de andere kant weet je de dag erna ookal het resultaat ...
Mijn vriend zegt ook om het beter ni te doen. Maar het wachten is zo verschrikkelijk zwaar.

Ik hoop maar dat fertilitientje goed nieuws heeft gekregen aangezien ze nog niets laten weten heeft. :|

DBJ
Berichten: 256
Lid geworden op: 11 april 2019, 17:20

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door DBJ » 25 januari 2020, 18:47

Evitjee schreef: ↑
25 januari 2020, 18:21
DBJ schreef: ↑
25 januari 2020, 14:22
Evitjee schreef: ↑
25 januari 2020, 10:22
Pff ik weet ni wa ik moet doen. Ik wil het zo graag weten. Normaal doe ik nooit een vroegtijdige test. Maar het is zo moeilijk nu. Wa zouden jullie doen?
Goh ik heb het nooit gedaan, maar ik ken je gevoel wel. Als je een test wil doen moet je het best morgenvroeg doen met ochtendurine maar langs de andere kant weet je de dag erna ookal het resultaat ...
Mijn vriend zegt ook om het beter ni te doen. Maar het wachten is zo verschrikkelijk zwaar.

Ik hoop maar dat fertilitientje goed nieuws heeft gekregen aangezien ze nog niets laten weten heeft. :|
Voel je iets?

fertilitientje
Berichten: 389
Lid geworden op: 25 november 2014, 17:12

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door fertilitientje » 25 januari 2020, 20:31

Hier goed nieuws hoor, HCG doorgestegen naar 5000.
Nu afwachten tot de echo in februari.

Evitjee, normaal zou je vandaag bloedname moeten hebben dus voel je niks? Heb je geen enkel idee? Nog 2 dagen geduld en hopelijk vergeten ze je niet te bellen want gisteren heb ik ook moeten wachten tot 19u voor ze gebeld hadden.
Ik duim voor je!
http://www.bloggen.be/fertilitientje
Start 03/2010, 1e kindje 03/2018
Start 04/2019 voor een 2e kind: zwanger 01/2020

Evitjee
Berichten: 189
Lid geworden op: 30 september 2019, 17:13

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Evitjee » 25 januari 2020, 22:51

fertilitientje schreef: ↑
25 januari 2020, 20:31
Hier goed nieuws hoor, HCG doorgestegen naar 5000.
Nu afwachten tot de echo in februari.

Evitjee, normaal zou je vandaag bloedname moeten hebben dus voel je niks? Heb je geen enkel idee? Nog 2 dagen geduld en hopelijk vergeten ze je niet te bellen want gisteren heb ik ook moeten wachten tot 19u voor ze gebeld hadden.
Ik duim voor je!
Ik ben nog niet misselijk geweest ofzo maar mijn borsten blijven wel gevoelig en mijn ene tepel wordt ook wel donkerder. Al weet ik niet of dat er veel mee te maken heeft. Heel soms voel ik een lichte druk in mijn buik maar da gaat ook snel weer weg. Geen iedee wat dat wil betekenen. Ik ben zo bang voor slecht nieuws

Oef blij dat het bij jou de goede kant uit blijft gaan dat geeft me toch wat hoop.

DBJ
Berichten: 256
Lid geworden op: 11 april 2019, 17:20

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door DBJ » 27 januari 2020, 8:53

Evitjee schreef: ↑
25 januari 2020, 22:51
fertilitientje schreef: ↑
25 januari 2020, 20:31
Hier goed nieuws hoor, HCG doorgestegen naar 5000.
Nu afwachten tot de echo in februari.

Evitjee, normaal zou je vandaag bloedname moeten hebben dus voel je niks? Heb je geen enkel idee? Nog 2 dagen geduld en hopelijk vergeten ze je niet te bellen want gisteren heb ik ook moeten wachten tot 19u voor ze gebeld hadden.
Ik duim voor je!
Ik ben nog niet misselijk geweest ofzo maar mijn borsten blijven wel gevoelig en mijn ene tepel wordt ook wel donkerder. Al weet ik niet of dat er veel mee te maken heeft. Heel soms voel ik een lichte druk in mijn buik maar da gaat ook snel weer weg. Geen iedee wat dat wil betekenen. Ik ben zo bang voor slecht nieuws

Oef blij dat het bij jou de goede kant uit blijft gaan dat geeft me toch wat hoop.
Succes vandaag eh! Ik duim! Hou ons op de hoogte.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten