Ovulatieinductie

Andere behandelingen forum.
Plaats reactie
Shntyy
Berichten: 7
Lid geworden op: 7 september 2019, 10:37

Ovulatieinductie

Bericht door Shntyy » 27 juli 2022, 11:19

Hallo allemaal,

Na meer als een jaar geen menstruatie meer te hebben zijn wij gestart met ovulatieinductie. Ze hebben een bloeding opgewekt zodat ik op 28/06 kon starten met femara voor 5 dagen. Op 10/07 bleek een een follikel te hebben die groot genoeg was aldus ik een inspuiting gekregen met pregnyl. Vandaag 17 dagen na de inspuiting ben ik nog steeds niet ongesteld en mijn zwangerschapstest (action) is negatief.

Iemand enig idee of mijn menstruatie gewoon wat later komt of is er toch nog een kleine kans dat ik zwanger ben en misschien te vroeg heb getest ?

Glow
Berichten: 558
Lid geworden op: 10 mei 2021, 17:11

Re: Ovulatieinductie

Bericht door Glow » 27 juli 2022, 13:36

Hey, ik heb inseminaties gehad, maar oi is bijna hetzelfde. Wanneer je de pregnyl zet, heb je niet direct instant een eisprong. Die gebeurt pas zo'n 36 ร  40u na het zetten van de prik. Zoals ik al zei, ik heb geen oi gehad, maar wel de inseminatie ongeveer 42u na het zetten van de prik. Vanaf dan reken je jouw dpo. Jij zal dus dan 15 dpo zijn. Normaal ga je nu al betrouwbaar kunnen testen, dus ik vrees wel dat het negatief zal zijn. Maar het kan nog altijd natuurlijk. Bij mij kon ik altijd een bloedafname inplannen 18 dpo, maar tegen dan was mijn menstruatie al doorgekomen. Mijn menstruatie kwam nooit 14dpo, eerder 16 ร  17 dpo, dus er kan wel iets van vertraging op zitten.

Veel succes met jouw traject! ๐Ÿ€
PCOS
Feb '21 - apr '21: IUI 1 & 2 - neg
Jun '21: IUI 3 - pos ๐Ÿ’•
Dochter geboren op 01.03.2022

Start brusje
Nov '22: IUI 1 - pos ๐Ÿ’•
Zoon geboren op 30.07.2023

Shntyy
Berichten: 7
Lid geworden op: 7 september 2019, 10:37

Re: Ovulatieinductie

Bericht door Shntyy » 3 augustus 2022, 15:34

Hallo,

Er zat inderdaad vertraging op . We zijn nu begonnen met een nieuwe ronde.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten