Ja het is ook zo, je kijkt daar echt wel naar uit hé.
Ik had net een lekker badje genomen en was wat spullen aan het klaarleggen om mee te nemen, en dan belde mijn ventje met het slecht nieuws (ze hadden bij hem gebeld, zijn nummer staat daar ergens in het systeem). En dan komen de tranen hé, heb eens goed geweend.
Omdat hij dan toch een halve dag verlof had voorzien, zijn we gaan wandelen aan de Schelde en een terrasje gedaan. Hebben eens goed gebabbeld, 't was wel triestig maar tegelijk zegt hij, misschien is het beter dat het op voorhand zo is, en dat je geen 9 dagen loopt te dromen met het embryootje in je buik en dan slecht nieuws.
Ik hoop eigenlijk dat Dr Devos voorstelt om snel te herbeginnen, mijn huidige cyclus is begonnen op 5/3 maar natuurlijk met de progynova en de utrogestan enzo weet ik niet of het meteen zal kunnen. Ik heb toch ook een paar vragen, bvb of het dan nu wel met een verse terugplaatsing zou mogen en of IVM wel ideaal is voor mij (ik denk het wel want had toch een goed resultaat, 17 eicellen en 4 embryo's).
Misschien weten jullie dit ook wel, bij ivm is het 3 voor 1 hé, betekent dat dan dat ik nu eigenlijk nog 2 'extra' pogingen in het verschiet heb? Of is de terugplaatsing van een cryo een volledige poging?
Ahja, heb gisteren voor de troost toch een groot glas witte wijn gedronken. Niet flink maar het deed wel deugd
Geniet van jullie weekend en ik hou jullie zeker op de hoogte XXX