Wat nu...? Na 8 rondes clomid doorverwezen naar jette

Andere behandelingen forum.
Plaats reactie
Gwen86
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 oktober 2014, 7:39

Wat nu...? Na 8 rondes clomid doorverwezen naar jette

Bericht door Gwen86 » 21 oktober 2014, 8:17

Hey dames,

Misschien eerst even kort mijn verhaal schetsen. December 2012 gestopt met de pil. Een half jaar moeten wachten op mijn regels. Steeds zeer onregelmatige cyclussen. In oktober dan toch de stap gezet om naar de gyne te gaan. Ondertussen dus 8 pogingen met clomid en een jaar verder.
Tijdens de laatste afspraak, om mijn doorverwijzing te gaan halen, vertelde ze mij ineens dat ze twijfelt of ik geen cyste heb in m'n rechter eierstok/leider.
Gisteren gebeld om een afspraak te maken in jette en zoals gedacht moet ik nog iets meer dan een maand wachten voor ik naar daar kan, maar nu ben ik echt ontzettend zenuwachtig. Is er misschien iemand die mij kan vertellen wat ik kan verwachten? Gaan ze al ineens onderzoeken doen of blijft het gewoon bij een gesprek? Ieman die weet wat de volgende stap gaat zijn? Heb zo ongelooflijk veel schrik.
8 mislukte pogingen met clomid op een jaar de tijd... Nu een maand aan de pil en dan IVM in jette

Tinkzesje
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 oktober 2014, 21:29

Re: Wat nu...? Na 8 rondes clomid doorverwezen naar jette

Bericht door Tinkzesje » 22 oktober 2014, 22:34

Hey

Ik ben sinds eind mei in behandeling in Jette
Ik heb eerst een afspraak gehad daar vragen ze overzicht medische geschiedenis dus ik zou zeker je resultaten van eerdere onderzoeken meenemen
Om te kunnen starten met iui hebben ze gekeken of mijn eileiders doorgankelijk waren
Ze hebben daar een techniek die volledig pijnloos is
Dan volgt er gesprek let verpleegster die behandeling uitlegt en moet je ctt tekenen
Mijn eerste iui was in aug
Iui is volledig pijnloos
Na drie pogingen (waarvan ik intussen heb vernomen van de prof dat ze twee te laat hebben ingepland in de cyclus) nog steeds niet zwanger
Ze vinden in Jette geen oorzaak dus onverklaarbare niet zwangerschap voor de vier jaar vruchteloos proberen
Ik ben er dus tot op vandaag nog niet geholpen

Tinkzesje
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 oktober 2014, 21:29

Re: Wat nu...? Na 8 rondes clomid doorverwezen naar jette

Bericht door Tinkzesje » 22 oktober 2014, 22:35

Hey

Ik ben sinds eind mei in behandeling in Jette
Ik heb eerst een afspraak gehad daar vragen ze overzicht medische geschiedenis dus ik zou zeker je resultaten van eerdere onderzoeken meenemen
Om te kunnen starten met iui hebben ze gekeken of mijn eileiders doorgankelijk waren
Ze hebben daar een techniek die volledig pijnloos is
Dan volgt er gesprek met verpleegster die behandeling uitlegt en moet je ctt tekenen
Mijn eerste iui was in aug
Iui is volledig pijnloos
Na drie pogingen (waarvan ik intussen heb vernomen van de prof dat ze twee te laat hebben ingepland in de cyclus) nog steeds niet zwanger
Ze vinden in Jette geen oorzaak dus onverklaarbare niet zwangerschap voor de vier jaar vruchteloos proberen
Ik ben er dus tot op vandaag nog niet geholpen

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 gasten