Wat te doen?

Andere behandelingen forum.
Plaats reactie
Nathske
Berichten: 2
Lid geworden op: 7 januari 2015, 18:43

Wat te doen?

Bericht door Nathske » 7 januari 2015, 18:52

mijn naam is Nathalie en ik wordt in juni 28 jaar. In februari ga ik alleen wonen in Arendonk. Al van kleins af ben ik verzot op kindjes. Op school hielp ik mee om de jassen dicht te doen van de kleuters. In het vierde leerjaar zei ik dat ik kleuterjuf wilde worden. Nu ben ik dus 5 jaar geleden afgestudeerd als kleuterjuf. Qua liefdesleven had ik mijn toekomst heel anders gezien. Op jonge leeftijd trouwen, mama worden met 2 of 3 kindjes. Maar ik heb nog steeds die prins niet gevonden en de tijd begint te dringen. Ik wil gewoon mama worden koste wat kost. Ondertss heb ik mij er al bij neergelegd dat die toekomst die ik voor ogen heb dat het dat niet wordt. Het afgelopen jaar ben ik dan ook beginnen nadenken om BAM moeder te worden. Heel veel info op gezocht en ook al eens tegen mijn ouders, familie en vrienden verteld dat ik daarover nadenk. Reacties waren erg positief, dus veel mensen die achter mijn beslissing staan wat heel fijn is voor de toekomst ! Maar hetgeen waar ik ongerust over ben is de financiële kant. Ik heb geen werkzekerheid. Ik moet steeds wachten op werk. Is dit voor een jaar, een half jaar, een paar maanden, ik weet het niet. Ik heb geen vaste job. Maar ik weet gewoon dat ik er klaar voor ben en dat ik er voor wil gaan. Hoe begin ik hieraan, wat moet ik doen, kan iemand wat raad geven? Dankjewel ! Groetjes Nathalie

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten