Positieve verhalen over Clomid

Andere behandelingen forum.
Plaats reactie
Louiske
Berichten: 99
Lid geworden op: 13 februari 2015, 13:13

Positieve verhalen over Clomid

Bericht door Louiske » 13 februari 2015, 14:41

Hallo meiden,


Ik ben nieuw hier, dus zal me even voorstellen. Ik heb een zoontje die geboren is in 2010 en binnen een paar maandjes al 5 jaar wordt! Zwanger worden ging toen zonder problemen.

Intussen heb ik een nieuwe partner en hebben we er net onze 12de ronde opzitten en de ms breken alweer door. We hebben alles laten onderzoeken, maar alles is in orde.

3 maart zou ik op consultatie gaan inzake opstart Clomid. Ik mocht kiezen of ik al wou starten of eerst nog 6 maanden verder proberen...Dat laatste zie ik niet meer zitten, want ik ben de moed wat verloren.

ik heb gelezen dat Clomid eigenlijk meer is voor mensen die geen eisprong hebben. Ik heb wel zelf een eisprong en mijn cyclussen variëren van 24 dagen tot 30 dagen..
Kan Clomid dan helpen als alles eigenlijk al goed is? Zijn er hier meiden onder jullie bij wie dit ook zo was en zwanger geraakt?

Heb je meer bijwerkingen als je al een eisprong hebt, mss door overstimulatie, of hangt dat van persoon tot persoon af?

Alvast bedankt voor jullie reacties!
En veel moed aan iedereen hier..

Gigi1987
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 mei 2015, 16:21

Re: Positieve verhalen over Clomid

Bericht door Gigi1987 » 18 mei 2015, 16:49

Louiske schreef:Hallo meiden,


Ik ben nieuw hier, dus zal me even voorstellen. Ik heb een zoontje die geboren is in 2010 en binnen een paar maandjes al 5 jaar wordt! Zwanger worden ging toen zonder problemen.

Intussen heb ik een nieuwe partner en hebben we er net onze 12de ronde opzitten en de ms breken alweer door. We hebben alles laten onderzoeken, maar alles is in orde.

3 maart zou ik op consultatie gaan inzake opstart Clomid. Ik mocht kiezen of ik al wou starten of eerst nog 6 maanden verder proberen...Dat laatste zie ik niet meer zitten, want ik ben de moed wat verloren.

ik heb gelezen dat Clomid eigenlijk meer is voor mensen die geen eisprong hebben. Ik heb wel zelf een eisprong en mijn cyclussen variëren van 24 dagen tot 30 dagen..
Kan Clomid dan helpen als alles eigenlijk al goed is? Zijn er hier meiden onder jullie bij wie dit ook zo was en zwanger geraakt?

Heb je meer bijwerkingen als je al een eisprong hebt, mss door overstimulatie, of hangt dat van persoon tot persoon af?

Alvast bedankt voor jullie reacties!
En veel moed aan iedereen hier..

Hoi hoi!
Hoe sta je er ondertussen voor? Gestart met clomid? Ik heb ook net mijn eerste kuur clomid en pregnyl achter de rug en moet nu 2 weken wachten.. Wachten op mijn maandstonden of op een positieve test. Het idd zo dat helpt bij het rijpen van je follikels. Mijn eierstok zat volledig toe en vol met onrijpe follikels. Toen ben ik met clomid begonnen (4 dagen 50mg) en er ontwikkelde zich 1 follikel tot 12mm. Ik mocht nog 2 dagen 100mg bijnemen en had toen 2 follikels waarvan 1 van 19mm, de clomid deed dus zijn werk. Dan mocht ik pregnyl spuitene heb ik m'n eisprong gekregen. Ik denk dus echt wel dat clomid doet wat het beloofd, het zorgt ervoor dat je eitjes voldoende rijpen om tot een eisprong te kunnen komen. De pregnyl dient om je ei te laten springen voor het geval dat niet alleen zou lukken. Ik heb wel wat bijwerkingen maar dit hangt idd van persoon tot persoon af. De clomid gaf mij lichte hoofdpijn maar zelfs dat was minimaal. De pregnyl geeft mij wel een opgeblazen gevoel, gevoelige buik en onderrug..
Veel succes en hopelijk gaat alles goed.Xxx

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten