ik heb jullie nodig ; jullie verhaal

Andere behandelingen forum.
Plaats reactie
Fleurie
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 juli 2015, 22:32

ik heb jullie nodig ; jullie verhaal

Bericht door Fleurie » 26 november 2015, 15:43

Hey,

Een aantal maanden geleden werd er pco(s) vastgesteld. Dinsdag heb ik een laparoscopie gehad en bleek dat maar 1 van mijn 2 eileiders werken... dit maakt zwanger worden alweer een heel stuk uitdagender. naast de teleurstelling, zit ik met enorm veel vragen. Op het moment dat de gyneocologe het nieuws kwam brengen was ik nog wat suf... Ik heb een afspraak om de mogelijkheden eens allemaal te bekijken maar ik ken er echt helemaal niets van. Dus vroeg ik me af of jullie mij jullie verhalen ( zowel de succesvolle als de minder succesvolle à willen vertellen zodat ik weet hoe het voor jullie is geweest? Dan ga ik toch al wat meer op mijn gemak zijn...

dank jullie!

Preterke
Berichten: 28
Lid geworden op: 16 juni 2015, 11:20

Re: ik heb jullie nodig ; jullie verhaal

Bericht door Preterke » 26 november 2015, 18:53

Hoi Fleurie,
Bij mij is er eentje weggenomen. Hoorde ik pas na de laparoscopie dus was ff schrikken.
Nu, bijna 3 jaar en vele ivf pogingen later, nog steeds niet zwanger. Maar denk niet dat ik dit echt moet wijten aan het feit dat ik het met 1 eileider moet doen. Bij een vriendin van me is ook eentje afgenomen en zij heeft een lekker knulletje van 1,5 jaar :)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten