Mijn blog die ik graag met jullie zou willen delen

Andere behandelingen forum.
Plaats reactie
Pinkcloudsivf
Berichten: 2
Lid geworden op: 5 juni 2017, 10:46

Mijn blog die ik graag met jullie zou willen delen

Bericht door Pinkcloudsivf » 5 juni 2017, 11:11

Hallo, mijn naam is Sofie en ik ben 25jaar en heb vruchtbaarheidsproblemen. Ik ben een begonnen met een blog en een instagram die gaat over mijn traject. Bij deze wil ik graag mijn verhaal delen met jullie om deze zoveel mogelijk te delen en dat dit probleem wat meer in de kijker komt en mensen die hier niet mee te maken hebben ook eens de waarheid achter dit traject ontdekken.

De bedoeling van deze blog is voornamelijk om mijn verhaal kwijt te kunnen en lotgenoten informatie te kunnen geven vanuit mijn ervaring. Maar ik hoop ook mensen die totaal geen ervaring of kennis hebben betreft dit onderwerp, te kunnen prikkelen en nieuwsgierig te maken om zich toch eens te verdiepen in dit onderwerp.
Veel mensen kunnen hier jammer genoeg niet openlijk over praten. Na lang nadenken is het mij wel gelukt om alles neer te schrijven en dit wil ik graag met jullie delen. Ik loop niet graag te koop met mijn problemen, maar met deze blog wil ik verminderde vruchtbaarheid in de kijker zetten. Misschien moet er maar eens een infertiliteitsdag komen zoals dag van de verpleegster, de secretaresse, vrouwendag,... Zodat we allemaal eens stil staan bij het feit dat niet iedereen het even makkelijk heeft om hun kinderwens in vervulling te brengen! Peace!
Feel free to follow my NEW instagram -->> @pinkclouds.ivf
En neem natuurlijk ook een kijkje op mijn blog -->>

http://pinkclouds-be.webnode.be

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten