Zéér onregelmatige cyclus, laprascopie, hysteroscopie, ovariële drilling...

Andere behandelingen forum.
Plaats reactie
Sisterke1988
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 juni 2017, 9:01

Zéér onregelmatige cyclus, laprascopie, hysteroscopie, ovariële drilling...

Bericht door Sisterke1988 » 16 juni 2017, 9:10

Hallo,

Ik ben 29 jaar ondertussen, en we zijn sinds augustus gestopt met de pil.
Op het eerste zicht leek alles normaal, 1e cyclus op 30 dagen, 2 cyclus na 6 weken, 3e cyclus na 30 dagen...
Toen werd het heel stil... ik had een cyclus van 135 dagen, dan toch eindelijk een cyclus gehad...
Samen met de gynaecoloog is er beslist om te starten met clomid, eerst 50mg van dag 3 tot 7, maar dat had niet veel effect, om later, in dezelfde cyclus opnieuw clomid te nemen gedurende 5 dagen maar dan 100mg.
Ook dit heeft niet veel uitgehaald. Ik heb dus PCOS.
Nadien hebben we beslist om een ovariële drilling te laten doen, een laprascopie en hysteroscopie tegelijk. Alles bleek in orde te zijn, de toegankelijkheid naar mijn eileiders, alles was in orde. Er was een kleine verkleving maar die hebben ze dan behandelt dus ik dacht, jeeej terug met volle moed er tegenaan. Mijn vriend is ook getest, bij hem is alles in orde.
Ondertussen, zijn we 4 weken verder, en is er nog steeds niets veranderd, ik heb nog steeds geen menstruatie gehad, maar heb al anderhalve week enorme gevoelige/gezwollen borsten, maar test van 2 dagen geleden was negatief (uiteraard!)
Ik ben stilaan hopeloos aan het worden, ben gefrustreerd dat ik niets kan ondernemen, en dat wachten duurt altijd zo lang!
Zijn er mede-forumgebruikers die ongeveer hetzelfde parcours hebben meegemaakt? Wat zijn jullie tips / ervaringen?
Mijn volgende afspraak bij de gynaecologe is op 17/07/2017 omdat we over enkele weken op vakantie vertrekken. Maar ze sprak toch van het opnieuw opstarten met clomid na een mensturatie (maar dan moet die eerst nog komen ook he).
Bedankt voor jullie reacties!

Onlytime
Berichten: 71
Lid geworden op: 2 september 2017, 23:26

Re: Zéér onregelmatige cyclus, laprascopie, hysteroscopie, ovariële drilling...

Bericht door Onlytime » 26 oktober 2017, 10:46

Hey,

Lees je berichtje nu pas. Hoe gaat het ondertussen met jou?
Ik heb ook PCOS. Als je vragen hebt, wil ik je gerust helpen

Groetjes
Kinderwens sinds april 2014
Begin 2015 PCOS vastgesteld en
IUI 1 tem 5 negatief
2016 correctie baarmoeder
Jan 2017: ICSI 1 negatief
Feb 2017: ICSI 1.1negatief
Sept 2017: ICSI 2.1 negatief
Okt 2017: ICSI 2.2 zwanger!!!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten