welke dokter /fertiliteitscentrum ?ervaringen?

Andere behandelingen forum.
Plaats reactie
cat88
Berichten: 43
Lid geworden op: 5 februari 2018, 14:11

welke dokter /fertiliteitscentrum ?ervaringen?

Bericht door cat88 » 5 februari 2018, 14:14

Hallo allemaal ,

ik heb gisteren te horen gekregen , dat ik best nu al eens verder ga luisteren .

ik Ga nu naar ronde 5 met clomid en pregnyl en ze wou er maar 6 doen .

Nu wou ik eens horen wie er ervaringen met fertiliteitscentrums heeft ?Waar is het best , welke dokter ??

wat kan ik allemaal verwachten ???

ik zit met zoveel vragen ... en het schrikt me wel wat af voor die stap te zetten
09/16: :D
10/17-2/18: clomid,pregnyl
15/3/18 :laparascopie
29/3/18:start ivf
9/4:ivf1 pu :freezz all
9/5:ivf1.1 tp 2 cryo's:Neg.
5/6:ivf1.2 tp 2cryo s:miskraam
3/7:ivf1.3 tp 1cryo:Neg.
6/8:ivf2 tp 2 emmys:Neg
3/10:ivf3 tp 2 Emmy s:zw.2ling->21/06/19

DO86
Berichten: 93
Lid geworden op: 28 september 2017, 11:42

Re: welke dokter /fertiliteitscentrum ?ervaringen?

Bericht door DO86 » 6 februari 2018, 12:35

Dag Cat88,

Wij zijn in September ook overgestapt naar een fertiliteitscentrum na clomid, pregnyl en menopur... Wij zijn naar het UZ Brussel overgestapt bij Dokter De Vos. Ik heb PCOS en we zijn in November begonnen met IVM.
Ik persoonlijk ben zeer tevreden over het UZ Brussel.

In het UZ Brussel moet je eerst een ganse vragenlijst invullen en wat onderzoeken laten doen (hangt er vanaf wat het probleem is waarschijnlijk). Daarna hebben ze bij ons dan beslist wat de beste behandeling zou zijn. In ons geval was dit IVM. Indien je beslist dat je de behandeling wil opstarten moet je heel wat contracten tekenen en krijg je veel uitleg.

Ik persoonlijk ben heel blij dat ik de overstap gedaan heb. Ik heb 1 verse terugplaatsing gekregen begin December en was direct zwanger, spijtig genoeg klopte het hartje niet op 7 weken maar het geeft na maanden proberen in het andere ziekenhuis wel hoop dat het dan toch wel kan lukken voor ons!
IVM 1 -> zwanger (miskraam 7w)
IVM 1.1 -> negatief
IVM 1.2 -> negatief
IVM 2 -> 2 embryo's overleven ontdooiing niet
IVF 1 -> zwanger

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten