CLOMID 25 mg?

Andere behandelingen forum.
Plaats reactie
Sophie88
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 oktober 2020, 14:47

CLOMID 25 mg?

Bericht door Sophie88 » 29 oktober 2020, 15:00

Hallo allemaal

Ik ben hier nieuw. Na enkele maanden proberen, ben ik in april 2018 vanaf de eerste behandeling met CLOMID 50 mg zwanger geraakt (zonder inseminatie of pregnyl) van een tweeling. Jammer genoeg is een van de twee vruchtjes gestopt met groeien op 11 weken. Enkele maanden later beviel ik dan van een flinke dochter die vandaag een vrolijke peuter is.
Sinds enkele maanden zijn we nu aan het trachten haar van een speelkameraadje te voorzien, helaas nog niet met het gewenste resultaat. Daarom zijn we deze zomer opnieuw in behandeling gegaan. Met de CLOMID 50 mg had ik onmiddelijk weer twee grote en rijpe follikels. Ik heb die maand voorbij laten gaan zonder actie. Omwille van persoonlijke redenen zag ik het niet zitten om de kans te lopen op drie kinderen.

Ik heb dan LETROZOL voorgeschreven gekregen, maar hiermee ben ik tot nu toe nog niet zwanger geworden. Aangezien CLOMID echt wel lijkt te werken voor mij, wil ik graag weten of ik hier misschien ook een halfje van kan nemen (25 mg). Wordt dit gedaan?

Nu zullen jullie mij zeggen dat ik best raad vraag aan mijn behandelende arts en daar hebben jullie uiteraard gelijk :-) Helaas belde het ziekenhuis me zonet dat ze alle behandelingen stop zetten en dus konden ze mijn vraag niet beantwoorden. Ik had vandaag wel nog een bloedafname en ik kon vandaag starten met de LETROZOL. Maar ik heb nu op eigen initiatief dus 25 mg CLOMID genomen en zal dan maar gewoon op dag 13 en 14 zelf een lucky shot wagen. Iemand die dit ooit al voorgeschreven heeft gekregen?

arual
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 november 2017, 20:56

Re: CLOMID 25 mg?

Bericht door arual » 5 december 2020, 21:43

Ik ben twee keer zwanger geworden met 25mg Clomid. Dit werd mij zo voorgeschreven van bij het begin en werkte dus goed.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten