Tese

Andere behandelingen forum.
Plaats reactie
Binky
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 november 2020, 21:21

Tese

Bericht door Binky » 11 november 2020, 21:29

Hallo,

Mijn man moet binnenkort een tese ondergaan. Zaadonderzoek is 3 keer gedaan en 3 keer zijn er 0 zaadcellen aangetroffen. Zijn bloedwaardes zijn allemaal goed behalvede lfh waarde die is 7.8 en dus verhoogd waardoor er een fout is in de aanmaak van de zaadcellen. Verder is er niks afwijkends..
Ik lees heel veel verhalen op internet van een lfh waarde die vele malen hoger is als die van mijn man.

De tese behandeling zal pas over een aantal weken zijn en ik maak me grote zorgen.

Nu vroeg ik mij af of er nog meer mensen zijn met een soort gelijk verhaal en hoe is bij jullie dan de tese behandeling gegaan?

Zou het heel fijn vinden om met lotgenoten hierover te praten☺️☺️

Phoebe
Berichten: 352
Lid geworden op: 26 oktober 2014, 19:09

Re: Tese

Bericht door Phoebe » 29 december 2020, 22:11

Hoi!

idem verhaal hier maar bloedwaarden totaal normaal. TESE leverde helaas niets op. Was wel een hoop stress en reken er niet op dat je onmiddellijk de resultaten krijgt. Bij mijn man extra grote "stukken" weggehaald aangezien ze al vermoedden aan de kleur en textuur van zijn teelballen dat er weinig zou te vinden zijn. Niets gevonden. Ondertussen wel een fantastische zoon van 4,5j via KID. Succes!

Kath25
Berichten: 32
Lid geworden op: 29 juni 2021, 1:00

Re: Tese

Bericht door Kath25 » 29 juni 2021, 1:06

En hoe is het intussen bij jou afgelopen? Staan hier voor hetzelfde verhaal. Helemaal geen oorzaak van de azospermie te vinden. En je vind maar weinig ervaringen ivm dit onderwerp.

Binky
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 november 2020, 21:21

Re: Tese

Bericht door Binky » 9 juli 2021, 0:23

Hoi Kath25,

Mijn man krijgt maandag een TESE operatie, super spannend. Door corona heeft het veel vertraging opgelopen. Ik zal het laten weten.
Moet jou partner ook een tese operatie?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten