Kan onvruchtbare man vruchtbaar worden???

Andere behandelingen forum.
Plaats reactie
Phoebe
Berichten: 352
Lid geworden op: 26 oktober 2014, 19:09

Kan onvruchtbare man vruchtbaar worden???

Bericht door Phoebe » 29 december 2020, 22:19

Hoi!

Even een bizar vraagje... wij hebben een zalige zoon van 4,5j, ontsproten uit KID. mijn man bleek onvruchtbaar, normale hormoonwaarden in zijn bloed, genetisch geen gekende afwijkingen, via TESE niets gevonden. nu voel ik me plots al die jaren later precies zwanger 🙈 absoluut nog geen reden tot paniek ofzo maar ik wou toch maar eens vragen: kan een totaal onvruchtbare man plots toch zaadcellen beginnen produceren? ik weet dat mirakels altijd voorkomen, maar is er iemand echt bekend met zo'n situatie? ik vraag me nu ook af: zouden we niet af en toe een staal van hem moeten laten onderzoeken aangezien we geen kinderwens meer hebben en we ook geen anticonceptie gebruiken? je weet maar nooit denk ik dan...? of is de kans echt onbestaande?

ElenLi
Berichten: 13
Lid geworden op: 25 december 2021, 10:41

Re: Kan onvruchtbare man vruchtbaar worden???

Bericht door ElenLi » 28 december 2021, 12:50

Dag Phoebe

Goh dat is een vraag waar denk ik alleen een dokter je het passende antwoord op kan geven.

De wonderen zijn de wereld nog niet uit, dus ik denk als je echt zeker wil zijn je best een paar keer een staal kan laten onderzoeken.
Het kan altijd natuurlijk dat door een verandering in levensomstandigheden de vruchtbaarheid werd verhoogt. Maar ik ben geen dokter dus kan ik je ook geen sluitend antwoord geven.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten