Galactosemie

Andere behandelingen forum.
Plaats reactie
Sofie85
Berichten: 1
Lid geworden op: 7 april 2008, 15:16

Galactosemie

Bericht door Sofie85 » 7 april 2008, 15:20

Hoi,langs deze weg probeer ik in contact te komen met andere mensen die dezelfde problemen hebben als ik(zwangerschap,Galactosemiepatienten,...)
Dit is mijn eerste keer dat ik dit probeer namelijk:)
Groetjes Sofie

Delfien
Berichten: 1
Lid geworden op: 6 september 2008, 16:17

Re: Galactosemie

Bericht door Delfien » 6 september 2008, 16:30

Sofie85 schreef:Hoi,langs deze weg probeer ik in contact te komen met andere mensen die dezelfde problemen hebben als ik(zwangerschap,Galactosemiepatienten,...)
Dit is mijn eerste keer dat ik dit probeer namelijk:)
Groetjes Sofie

Sofie,
Voor mij is het ook de eerste keer en het is niet ik maar mijn dochter die een galactosemiepatiënt is. Volgens prof. Carton (UZ Gent) zijn er reeds galactosemiepatiënten die van een gezonde baby bevallen zijn. Delfien is heel vroeg in de menopauze gekomen en is bovendien gehandicapt omdat de diagnose te laat gesteld werd (na 12 dagen) met alle gevolgen vandien.
Hopelijk heb je wat meer geluk!
Liefs,

Joost
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 februari 2009, 12:28

Bericht door Joost » 15 februari 2009, 12:45

Dag Sofie en Delfien!Ikzelf ben ook galactosemiepatient(nu al 32 geworden).Bij mij hebben ze het de eerste 2 dagen kunnen constateren,zodat ik geen blijvende schade opgelopen heb.Ik moet wel een heeeeel streng dieet volgen wat ik heel vervelend vind!Ik heb mijn hele leven onder toezicht van Prof. Carton in het UZ gestaan,die is nu pas op einde loopbaan.Als je meer wilt weten,mag je me gerust contacteren,ivm voeding of zo,...Ik zou het wel goed vinden om gedachten en weetjes uit te wisselen hier!Groetjes nog!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten