weer geloven in clomid

Andere behandelingen forum.
Plaats reactie
Trien
Berichten: 36
Lid geworden op: 11 augustus 2007, 21:51

weer geloven in clomid

Bericht door Trien » 12 september 2007, 22:01

Hey, hallo,

kunnen jullie mij helpen? Moet tegen morgenvroeg weer geloven in clomid?

Heb van januari tot mei bij gewone gyn clomid moeten nemen omdat er ik geen cyclus meer kreeg (van verleden jaar oktober gestopt met de pil). Dus een stuk of zes kuren, ik heb 2 of drie keer een eitje gehad, maar veel te klein of baarmoederslijmvlies te dun.

Dan ben ik zelf naar een fertiliteitscentrum gestapt. diagnose: PCO en hele lichte vorm van endometriose. Beide behandeld in juni. Nu na drie maanden heb ik nog steeds geen cyclus, zo bleek nu na bloedname. En dus moet ik terug starten met clomid. En dat wil zeggen terug in die pillen geloven, want bij de laatste clomid kuur (dus in mei) had ik geen goed gevoel meer bij de pillen, en wat was het resultaat: geen eitje.

Dus overtuig mij van de werking van clomid. Alle 'goed nieuws show' berichten of tips om er terug in te geloven zijn meer dan welkom.

merci.
Trien

joshy
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 september 2007, 12:59

Bericht door joshy » 17 september 2007, 13:09

Hey Trien,

Ik heb je verhaal hier gelezen in een ander topic. Ik zit een beetje in het zelfde schuitje (alleen nog een in een vroeger stadium). Ben ook wel vorig jaar in oktober gestop met de pil.

Ik heb ook PCO en ben eind augustus geopereerd, een ovariële drilling. Ik zit momenteel dus nu te wachten op een cyclus....Maar nog steeds niks, heb precies ook het gevoel dat er zonder hulp niks zal gebeuren.

Jou cyclus is na de operatie niet zelf gestart he? En wat moet je vervolgens doen? Ik las dat je wel lang moest wachten vooralleer je nu dan terug begint met clomid?

Ik heb wel al verschillende verhalen gelezen waarin staat dat je na een ovariële drilling wel beter reageerd op de medicatie! Dus misschien heeft clomid deze keer wel een beter effect.

j*

joshy
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 september 2007, 12:59

Bericht door joshy » 17 september 2007, 13:14

oooh ja wat ik nog wou vragen, waar ben je in behandeling?

groetjes en goeie moed met de pillen
J*

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 57 gasten