Ervaring met...

Andere behandelingen forum.
Plaats reactie
koetje
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 mei 2008, 21:53

Ervaring met...

Bericht door koetje » 17 mei 2008, 18:31

Hallo,

Even kort mijn verhaal. 1 April 2007 ben ik gestopt met de pil. In juni hadden we een positieve test in onze handen maar in juli hebben we een miskraam gehad. Daarna is mijn cyclus nog enkele maanden gewoon geweest. Tot in december ik een heeel lange cylus kreeg en dan enkele daagjes een weinig bloedverlies. Ik heb toen getest maar dat was negatief. Toen opnieuw een lange cyclus en geen regels. Toen heb ik bloed laten trekken bij de huisdokter en bleek dat mijn hormonenpeil te laag was.
Ben nu al enkele maanden met clomid en pregnyl bezig. De eerste keer had ik eitjes, de keer daarop niet en toen is de dosis verhoogd.
De gyne zei gisteren dat hij zowel links als rechts eitjes zag klaarzitten. Dinsdagavond wordt mijn pregnylspuit gezet. Wanneer oefenen we dan het best voor het meeste kans op resultaat?

Intje
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 april 2008, 11:45

Bericht door Intje » 18 mei 2008, 12:32

Koetje,
als mijn gynea het juist heeft uitgelegd dat heb je 36 uur na je spuit een eisprong. Maar de zaadjes van manlief leven wel langer dan één dag, dus mag je vandaag al beginnen oefenen... :oops:
Veel succes!
Intje

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten