vraagje

Andere behandelingen forum.
Plaats reactie
sunshine
Berichten: 828
Lid geworden op: 12 december 2007, 19:52

vraagje

Bericht door sunshine » 8 december 2008, 16:21

Ik heb op 19 november mijn menstruatie gehad en ben op eerste dag van mijn menstruatie de pil beginnen nemen. vrijdag 28 november heb ik mijn eerste zoladex inspuiting gehad. Ik heb toen nog 5 dagen mijn pil doorgenomen (dus tot en met di 2 december).

Van mijn laatste regels tot nu heb ik eigenlijk steeds nog bruinverlies gehad. Maar vanmiddag was het echt wel veel bruinverlies. Ik wist niet goed of dat wel in orde was en heb dan naar Leuven gebeld. Ze vroegen of het bruin of rood was. Heb gezegd bruin en dan was er niets aan de hand. Maar namiddag moest ik naar groot toilet en zag ik dat het toch wel roder werd (wel niet helder rood, maar zeker ook niet gewoon bruin) en best wel veel en ook veel slijm. Nu ben ik toch een beetje ongerust. Durf niet meer naar Leuven te bellen. Want die dame vanmiddag zei al 'ik ken u mevrouw, je hoeft je voorgeschiedenis niet te vertellen'. Ze zullen denken dat ik om de minste prul aan de telefoon hang.

Herkent iemand dat bloed/bruinverlies bij zoladex (of decacepthyl)? Want ik krijg die spuit om alles laten uit te drogen maar als ik verlies heb, dan droogt het toch niet??

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 gasten