clomid/pregnyl kuur: bevindingen van deze kuur?

Andere behandelingen forum.
Emilia
Berichten: 4
Lid geworden op: 3 februari 2009, 13:28

Bericht door Emilia » 3 februari 2009, 13:36

Allereerst Procifiat Celeste! ik wens je het allerbeste en hoop van harte dat je zwangerschap vlotjes zal verlopen!

Vraagje van mij. Ik heb miijn eerste KI er op zitten. Ik heb 5 dagen Clomid genomen en na controle ( ik had twee follikels die er goed uitzagen) heb ik 1 spuit Pregnyl gekregen. Dat was op zaterdagavond om 20 uur. Op maandagmorgend om 11 uur is de insiminatie gebeurd. Ondertussen zijn we 16 dagen verder en wet ik dat het geen resultaat gehad heeft. Gistern bloedtest gedaan en die was negatief. :( Ik vraag me nu af of de pregnyl zijn werk gedaan heeft en ik wel een eisprong gehad heb. Ik heb 5 dagen na de spuit wel veel pijn gehad in de buik, zodanig zelfs dat lopen pijnlijk was... Hebben jullie ook zo een ervaringen gehad na het gebruik van Pregnyl??

MA
Berichten: 3552
Lid geworden op: 27 oktober 2008, 17:29

Bericht door MA » 3 februari 2009, 13:48

Celeste, een hele dikke proficiat !!!!!!!

Emilia, ik heb ook serieuze pijn in mijn onderbuik gehad van Clomid. Ik had soms het gevoel dat er struisvogeleieren door mijn eileiders moesten...Van pregnyl kan ik me dat niet zo herinneren.

Groetjes,
Audrey

Emilia
Berichten: 4
Lid geworden op: 3 februari 2009, 13:28

Bericht door Emilia » 3 februari 2009, 14:12

Tja, door het lezen van sommige horrorverhalen van overstimulatie, begin ik al schrik krijgen voor mijn volgende spuit pregnyl!
En van de gynaecoloog krijg ik ook altijd zo'n vage antwoorden... Heel frustrerend vind ik!!
't Is goed om te lezen dat nog andere vrouwen zo'n last hebben van die vervloekte hormonenkuur :?

Leontine
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 februari 2009, 20:33

Bericht door Leontine » 21 februari 2009, 12:11

Hallo,

Wij zijn in september gestopt met de pil. Na een paar maand ben ik bij de gyn geweest en in januari gestart met clomid. Heb al een dochterjte van 4, maar dat heeft 4 jaar geduurd eer ik zwanger was. Maar uiteindelijk toch resultaat. Ik heb toen kuren genomen van clomid 150, samen met pregnyl. Ook veel stemmingswisselingen...
Ben deze morgen bij de gyn geweest. Na een 2e kuur met clomid (100). Nu was er al resultaat, ik had al follikels van 17mm. Moet nu maandag terug om te zien of een pregnylspuit nodig is.
Hopelijk niet, want dan ben ik niet echt een aangenaam persoon...

Groetjes L

perry
Berichten: 19
Lid geworden op: 14 maart 2010, 14:30

Bericht door perry » 5 juli 2010, 14:42

hallo meiden!

ik heb een vraagje, ik neem clomid en pregnyl, voor de 2e cyclus ondertussen.
vorige cyclus eisprong rond dag 13, en vanaf dag 25 wat bruinverlies, en uiteindelijk mijn maandstonden op dag 27.

nu voor deze cyclus heb ik mijn eisprong gehad rond dag 14, dus een dag later dan de vorige cyclus, en nu ben ik vandaag dag 28, dus eigenlijk als ik redeneer en kijk naar vorige cyclus, zouden mijn maandstonden vandaag moeten beginnen.
maar ik heb ook geen bruinverlies.

nu begin ik al schrik te krijgen, dat ik mss geen eisprong zou gehad hebben?
ik heb 2 dagen na mijn eisprong heel veel duizelingen gehad, en een dag of 3 later opnieuw, echt heel duizelig.
de dokter zei dat dit bijwerkingen zijn van de clomid en pregnyl.

maar dit alles te samen vind ik het allemaal zo raar.
ik weet niet goed wat ik ervan moet denken.
maar besef heel goed dat uw lichaam u goed voor de gek kan houden...

heeft iemand dit gehad, dat je geen eisprong krijgt met pregnyl hoewel een andere cyclus bijvoorbeeld wel eisprong krijgt na pregnyl?

en ook zo heel harde draainissen na pregnyl?

groetjes!
perry

rainbow
Berichten: 731
Lid geworden op: 17 februari 2010, 14:31

Bericht door rainbow » 7 juli 2010, 10:57

hey
perry: ik heb 4 cycli met clomid + pregnyl achter de rug en ik moet zeggen, mijn cyclus werd steeds ietsje langer (had vroeger ook een cyclus tussen de 30 en 34 dagen)dus misschien schuift dat bij jou ook wat op?Ik heb ook elke keer bruinverleis voor de :evil: er aan komen.Had wel elke keer eisprong, denk niet dat geen eisprong dat kan omdat pregnyl die juist opwekt.
Ik heb ook 1 keer nogal draaiingen gehad, maar dat ging snel over en daarna niet meer gehad.
Intussen al :evil: gekregen of een positief testje misschien?
Veel succes nog!
groetjes

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten