heftiger ongesteld na gebruik Menopur?

Andere behandelingen forum.
Plaats reactie
Joycy
Berichten: 8
Lid geworden op: 25 juli 2009, 14:38

heftiger ongesteld na gebruik Menopur?

Bericht door Joycy » 25 juli 2009, 14:51

Lieve allemaal,

Ik ben vanochtend na mijn eerste maand Menopur ongesteld geworden... en hoe! Is er iemand bekend mee dat je veel heftiger ongesteld bent nadat je Menopur hebt gebruikt? Het klinkt misschien een beetje smerig maar ik was vanochtend even in bad gegaan en lag na 10 minuten zowat te baden in mijn eigen bloed... moet ik me zorgen maken? Ik voel me verder prima... lichamelijk dan.. :cry:

Lfs, Joyce

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 25 juli 2009, 20:27

Hey Joyce,

Menopur zorgt naast de groei van het eitje ook voor een goede opbouw van het baarmoederslijmvlies. Dus tja, 't kan best dat je regels iets heviger zijn, maar wat jij omschrijft lijkt me wel erg heftig. Heb je anders ook zo'n zware maandstonden?

Kzou toch even letten op het aantal maandverbandjes / tampons dat je "vult". Moest je nu bijvoorbeeld verschillende keren iedere twee uur een "king size" :? maandverband helemaal vol doen, dan zou ik er toch even naar laten kijken. In bad geeft het mss een vertekend beeld.

Maar waarschijnlijk ist niks meid.

Dikke knuff voor je mislukte poging, huil maar lekker uit en wees maar es flink boos, ... alles wat je nodig hebt.

leeuwtje
Berichten: 91
Lid geworden op: 6 april 2008, 9:32

Bericht door leeuwtje » 2 september 2009, 13:16

Hey Joyce,

ja ik had dat ook.
Vroeger had ik geen regelmatige cyclus. Ik mocht al "blij" zijn als ik mijn menstruatie had, en sinds die Menopur leek het alsof ik nog nooit zoveel gebloed had...

Maar misschien léék het alleen maar erger omdat het juist zo'n verschil was bij vroeger. Van "compleet abnormaal" naar "heel normaal"...? Dat zou kunnen hé.

Maar regelmatig van maandverband verwisselen en zoveel mogelijk rusten in die periode, dat hielp bij mij.

Als je té veel last hebt, misschien toch eens de gynaecoloog bellen, maar eigenlijk denk ik niet dat je je erg ongerust moet maken.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten