Acupunctuur helpt om zwanger te worden!!!!!

Andere behandelingen forum.
Noa
Berichten: 1820
Lid geworden op: 1 september 2008, 10:44

Bericht door Noa » 11 oktober 2009, 14:41

Hey Orchidee,
Ooo, wat goed dat je ook al bij een acupuncturist bent langsgeweest! En idd, baat het niet, dan schaadt het niet. Als we ons er goed bij voelen, zullen we dat misschien op onze embietjes afstralen en misschien hebben ze dan wel zin om 9 maanden te blijven plakken!
Ja, ik kreeg ook voedingsadvies ivm koude baarmoeder, en ik moet ook de kruiden nemen. Na de TP worden het dan een andere soort kruiden als ik het goed begrepen heb, om de innesteling te bevorderen. Ik had nochtans gezegd dat ik nooit zo'n kruiden zou nemen, uit angst dat het schadelijk zou kunnen zijn, maar ik heb er zoveel vertouwen bij, dat ik er eigenlijk niet eens moest over nadenken. Wanneer heb jij jouw tp? Ben je nu bezig met een verse of een cryo poging? Al veel pogingen achter de rug? Van mij wordt het ditmaal een cryootje, 'k heb nu een eerste mislukte verse poging achter de rug, en heb nog 3 eskimo's.
Veel geluk!!

lieselot
Berichten: 24
Lid geworden op: 12 april 2008, 17:19

tom verhaege

Bericht door lieselot » 9 november 2009, 20:15

hallo

heb je al iemand gevonden die werkt met tom verhaege ik ben sinds vorige week in behandeling bij hem ,moet zeggen ben wel zeer op me gemak hij onderzoekt je en stelt je vragen,ik moet nu vrijdag voor de tp gaan voor accupuntuur ,we zullen zien :)

wolkje
Berichten: 1
Lid geworden op: 5 februari 2010, 20:39

accupunctuur

Bericht door wolkje » 10 februari 2010, 9:16

hey allemaal,

vroeg me af of iemand ervaring heeft met een acupuncturist regio Sint-Niklaas.
Wij zijn ook al een tijdje bezig om zwanger te worden, en zou dat eens willen proberen.

merci!
wolkje

girl2
Berichten: 92
Lid geworden op: 28 januari 2010, 21:05

Bericht door girl2 » 11 februari 2010, 16:58

Hallo

Wij zijn nu meer dan een jaar natuurlijke pogingen aan het ondernemen, maar die spermacel met de rode roos is zich nog steeds niet komen aanbieden. :oops: Volgende week mag ik "eindelijk" naar de gyn. 'k ben er niet zo voor dat ze al die pillenrommel in m'n lijf zouden droppen.
In de winter zijn mijn handen en voeten en neus toch 3/4 van de dag ijspegels. In de zomer valt het ook voor. Bij het sporten heb 'k ook altijd een buik die koud aanvoelt. Gelukkig heb 'k dan wel eens warme handen en voeten. Als 'k 's morgens uit bed kom, koel 'k ook binnen de kortste keren af. :(
Als ik het goed begrijp hebben jullie hinder van koude handen, koude voeten, koude buik? En dat verhindert zwanger worden OF het blijven?
Op de duur begin je vanalles te geloven als oorzaak ... Het eten van bananen ben'k ondertussen ook geminderd omdat'k dat ergens las.

Groetjes! 8)

Orchidee
Berichten: 425
Lid geworden op: 23 augustus 2007, 15:51

Bericht door Orchidee » 11 februari 2010, 18:14

Beste girl,
volgens Johan Roose (acupuncturist) heb ik inderdaad een koude baarmoeder, maar hij zei ook dat het heel belangrijk is om niet koud te krijgen aan handen, voeten en hoofd en hoe meer ik er op let, hoe vaker ik voel dat die koud hebben. En ik probeer er nu voor te zorgen dat ik (meestal) warm heb :lol:
Je moet echt eens bij hem langsgaan, kijk anders eens op zijn website, ik voelde me direct heel goed bij hem, alhoewel ik anders ook sceptisch sta tov acup. gaf hij me zo'n goed gevoel.
Als je nog jong bent, probeer het dan toch eens, het kan zeker geen kwaad ... en je weet maar nooit dat je inderdaad die rommelboel van extra hormonen niet nodig hebt :wink:
groetjes
orchidee

girl2
Berichten: 92
Lid geworden op: 28 januari 2010, 21:05

Bericht door girl2 » 12 februari 2010, 21:07

Hallo

Zijn naam heb ik hier al paar keer zien passeren. Maar wij wonen aan de andere kant van't land. Ik heb er al een aantal over iemand in Brugge horen praten ook. Ken je hem/haar? Alleen al om van dat ijzig gevoel af te raken! :)
Goh ja, en wat is jong, ben 27. Gemiddeld zeker? 'k Ben gewoon bang van al die neveneffecten van hormonendinges.

Groetjes!

Orchidee
Berichten: 425
Lid geworden op: 23 augustus 2007, 15:51

Bericht door Orchidee » 12 februari 2010, 22:25

Girl2,
ik ben zelf van Brugge, ben 3 keer naar Peter Jonckheere geweest, voor de behandelingen net voor en net na mijn terugplaatsing omdat JOhan op cursus was maar de volgende keer heb ik er de 2 uur durende rit naar Zolder voor over.
Johan pakt het zoveel anders aan, 't verschil is te enorm, je moet het gewoon ondervinden om het te weten. Mij krijgen ze bij geen andere meer :-)
succes!!!
orchidee

blub
Berichten: 279
Lid geworden op: 2 februari 2010, 19:49

Bericht door blub » 6 maart 2010, 14:05

ben ook aan het overwegen om een afspraak met johan te maken, heb net een mailtje gestuurd naar hem
weet iemand of de wachttijden lang zijn
en wat zo'n sessie kost?

sunshine
Berichten: 828
Lid geworden op: 12 december 2007, 19:52

Bericht door sunshine » 6 maart 2010, 15:02

Denk dat je een dikke maand moet wachten als je 's avonds wil gaan. Als je id voormiddag kan gaan, dan kan je waarschijnlijk iets sneller terecht.
Ik betaal 35 euro bij Johan.

blub
Berichten: 279
Lid geworden op: 2 februari 2010, 19:49

Bericht door blub » 6 maart 2010, 16:36

bedankt voor de snelle info sunshine,
ik denk dat ik maandag eens zal bellen
zou kunnen in de voormiddag gaan, dus
misschien kan ik iets sneller terecht
:wink:

blub
Berichten: 279
Lid geworden op: 2 februari 2010, 19:49

Bericht door blub » 8 maart 2010, 14:55

heb gebeld, kan in de namiddag gaan maar moet toch nog een dikke maand wachten
hij gaat één week op vakantie
kan pas op 12 april terecht
ben benieuwd

Elif
Berichten: 77
Lid geworden op: 16 juni 2009, 18:51

Bericht door Elif » 8 maart 2010, 15:05

Hey blub ik ga vanavond naar johan roose.
hij is de oom van een vriendin van mij.
Ik wist al niet hoeveel geld ik moest meebrengen ook wel fijn dat ik dat nu weet hihihi.
Ben erg benieuwd wat hij ons kan zeggen en kan doen
...

blub
Berichten: 279
Lid geworden op: 2 februari 2010, 19:49

Bericht door blub » 9 maart 2010, 16:17

Hey Elif,
ben eens benieuwd hoe je het gesteld hebt bij Johan?
groetjes

calimero
Berichten: 2
Lid geworden op: 9 juli 2010, 22:06

acupunctuur Oost-Vlaanderen

Bericht door calimero » 9 juli 2010, 22:17

Hallo dames,

Dit is mijn eerste keer op deze site.
Wij zijn al 3 jaar aan het proberen om zwanger te geraken. Ze vinden geen echte reden bij mijn man en ook niet bij mij. Mogelijks slechte/slechtere eicelkwaliteit. Wij hebben al 3 pogingen KI zonder stimulatie achter de rug, 3 pogingen KI met stimulatie en nu 2 pogingen IVF. Eerste maal geen transfer en tweede maal ivf een transfer maar met embryo van geen super kwaliteit (27 eicellen waarvan 15 bevrucht en uiteindelijk na dag 3 nog 1 surviver). Gezien de vakantieperiode hebben wij even rustpauze ingelast want wij moeten overstappen naar ICSI met voorgaande snuifsessie om alle hormonen plat te leggen. Collega vertelde mij verhaal van een vriendin die al 7 jaar probeerde en nu combinatie met acupunctuur succesverhaal heeft geboekt. Ik vroeg me dus af of iemand acupunctuur weet in de buurt van Aalst. Of is Johan Roose DE referentie. Is namelijk ook de acupunctuur van vriendin van mijn collega?
Groetjes calimero

Orchidee
Berichten: 425
Lid geworden op: 23 augustus 2007, 15:51

Bericht door Orchidee » 10 juli 2010, 8:55

Calimero,

ik was na 9 KID en 6 ICSI ook ten einde raad en ben uiteindelijk ook naar Johan Roose gegaan als voorbereiding op mijn allerlaatste poging die er nu aankomt eind aug. begin sept.
Sinds sept ga ik naar Johan, maar wegens een operatie die ik moest ondergaan aan mijn darmen, heb ik voor alles (ook bij Johan) enkele maanden 'out' geweest want hij zei ook dat het geen zin had om accup. te doen als er medisch gezien moet ingegrepen worden en ik mag pas teruggaan als ik hersteld ben van de operatie. Maar ik kan je garagenderen, het is een schat van een man. Zelf moet ik 2u rijden naar hem maar heb het er echt voor over, hij geeft je rust en zelfvertrouwen en is altijd bereikbaar als je hem nodig hebt (bv indien een transfer op zaterdag of feestdag .... dan laat hij je komen voor een behandeling net voor of net na de transfer op die dag). Ik ging er van uit: baadt het niet dan schaadt het niet, heb het ook gevraagd in het CRG en zij hadden absoluut geen bezwaar tegen acup. Ik was ook geen grote believer vroeger maar wat ik allemaal hoor (en wat je daar ziet aan geboortekaartjes in de wachtzaal ...) kan je alleen maar doen hopen op dat wonder. Hij heeft al meer dan 30j ervaring en gaat nog heel regelmatig op cursus naar China om zich bij te scholen, specifiek in die materie!. Veel succes !!!!
orchidee

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten