Herhaalde miskramen door HLA overeenkomst

Andere behandelingen forum.
Miep VK
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 september 2010, 20:26

Bericht door Miep VK » 20 september 2010, 20:32

Bij ons werd - na meerdere miskramen en het verlies van onze tweeling op 4 maanden zwangerschap - hetzelfde vastgesteld via HLA-typering : het celmateriaal van mijn partner en ik gelijkt te goed op elkaar.
Wie heeft ervaring met Sando globulines? Is jullie zwangerschap goed gelopen met deze behandeling?

Miep

ES
Berichten: 108
Lid geworden op: 21 oktober 2009, 14:50

Bericht door ES » 7 april 2011, 13:39

Hey Miep;

over een heel laat antwoord gesproken.... ben een lange tijd niet op het forum geweest... een zeer lange maar deugddoende pauze genomen.

Spijtig genoeg is bij mij deze zwangerschap niet goed afgelopen... Bij de controle op 13 weken vond de dokter zeer ernstige afwijkingen bij ons kindje... aangezien er een zeer grote kans was dat ik de zwangerschap niet zou uitdragen en we op voorhand al besproken hadden om in dit geval een zwangerschap te eindigen heb ik 2 dagen erna een curretage gehad...

Het embryotje is onderzocht maar het blijkt een pure toevalstreffer te zijn... (zwaar syndroom van Down) het had niets te maken emt de sando immunoglobulines die ik gekregen had..

Wat een vreselijk verhaal van jou... ik dacht altijd als ik maar voorbij 14w raak komt alles goed... heb je een eerdere zwangerschap ook reeds immunoglobulines gekregen?

Ik hoop uit de grond van mijn hart dat jou verhaal wel een goede afloop kent! Veel sterkte!
x

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 60 gasten