clomid pregnyl

Andere behandelingen forum.
Plaats reactie
Elketje
Berichten: 1
Lid geworden op: 3 november 2009, 11:19

clomid pregnyl

Bericht door Elketje » 3 november 2009, 11:27

hoi lieve mensjes hier allemaal
ik heb besloten me aan te sluiten op deze site om toch ergens een beetje men verhaal kwijt te kunnen
Ik heb een twee jaar geleden een miskraam gehad, het jaartje eropeen buitenbaarmoederlijke, waar ze gelukkig wel alles hebbe late zitten, maar sinds dan geen eisprongen meer,
ik heb net nu men derde cyclus gehad met clomid en twee ampullen pregnyl:'( gistere had ik een positieve test , eigenlijk mocht ik nog niet testen maar het was dertien dagen na de spuit dus ik dacht mss toch eens probere,... ik hoopte stiekem
tot deze morgen men duiveltjes er waren ... mijn gyne wil nog een maal proberen en dan me door versturen naar fertiliteits behandeling:'( ik zal me net als velen hier heel verdrietig voelen:'(
dikke zoentjes

Elke

leeuwtje
Berichten: 91
Lid geworden op: 6 april 2008, 9:32

Bericht door leeuwtje » 3 november 2009, 17:12

Hoi Elketje,

Ik ben ook eerst met Clomid gestart. Maar dat werkte bij mij niet. Ik heb PCO (om de haverklap cysten). Ook na 3 cycli ben ik naar het fertiliteitscentrum doorverwezen, om te werken met Menopur.

Ik voelde me enerzijds verdrietig, maar anderzijds ook opgelucht, omdat er blijkbaar wel behandelingen bestaan voor mensen zoals wij. Intussen ben ik bevallen van ons eerste kindje, mét Menopurbehandeling.

Veel succes en sterkte!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten