clomid en dan...

Andere behandelingen forum.
Plaats reactie
Tober
Berichten: 326
Lid geworden op: 22 februari 2011, 14:47

Bericht door Tober » 25 mei 2011, 13:34

dag iedereen,

even ook hier een update.

ben ondertussen naar gyn geweest. echo toonde onmiddellijk een goede opbouw van de baarmoederwand, maw toch enige vrouwelijke hormonen in het lichaam (is dus nieuw voor mij). echter geen groeiende eitjes te zien (enkel kleintjes). bloedresultaten toonden deze ochtend aan dat ik nog geen eisprong had gehad.

dus, duphaston, dan clomid maar wel maar 1 pilletje voor 5 dagen (voor operatie geeindigd aan 5 pilletjes) en dan terug voor bn en FM.

maar we zijn dus weer vertrokken. bovendien ook een duwtje in mijn rug gehad van de gyn: we komen er wel. ze spreekt me moed in en doet wel deugd!

iemand die mij kan zeggen hoe vlug de ms komen als je 5 dagen duphaston neemt? is nieuw voor mij.

en jullie allemaal?

Maya82
Berichten: 220
Lid geworden op: 4 april 2011, 12:00

Bericht door Maya82 » 22 juni 2011, 10:22

hoi iedereen,

ik ben hier ook nieuw... :)

ondertussen 3e rond Clomid (maar tussen 2e en 3e bijna een jaartje). ook laparascopie en hysteroscopie gehad, en daarbij zijn cystes en vergroeiingen weggehaald. na operatie conclusie adenomyose gekregen en echt door een hel gegaan. dit bleek dan een medische fout te zijn en dan onverklaarbaar onvruchtbaar genoemd...

dus omv ziekenkas, nu nog eerst max 4 mnd clomid en pregnyl en dan wrs direct IVF, omdat inseminatie bij ons niet gaat helpen, nl heel goede zwemmertjes.

ik heb hier al heel veel meegelezen en ik bewonder jullie allemaal toch echt hoor! zo een doorzettingsvermogen! echt knap!

ik ga dan ook voor jullie duimen dat jullie snel een beebje mogen verwachten! en diegene die al zwanger zijn, wens ik een wolk van een gezonde beeb!

knuffels

Tober
Berichten: 326
Lid geworden op: 22 februari 2011, 14:47

Bericht door Tober » 24 juni 2011, 15:04

dag Maya,

ja dat label van onverklaarbaar onvruchtbaar, dat is even slikken. :? in welke kliniek ben je in behandeling?

waarom direct ivf, is me niet helemaal duidelijk? zie je het zitten?

groeten tober

wkmiep
Berichten: 13
Lid geworden op: 14 december 2010, 17:21

Bericht door wkmiep » 26 juli 2011, 20:36

Hoi Allemaal,

Een paar ken ik nog wel, maar ik zie dat er ook een aantal nieuwe mensen zijn :).
Ik heb een tijdje meegeschreven, maar wilden tijdelijk een timeout voor mezelf op dit forum, omdat ik er voor mijn gevoel zoveel mee bezig was.

Ondertussen heb ik in totaal 6 maanden clomid gebruikt, met wat tegenslagen (cyste,veel te veel follikels (meeste was 6) met coitusverbod en hsg onderzoek)Maar op dit moment ben ik ruim 9 weken zwanger. Ik voel me prima (naast de gebruiktelijke symptomen, maar ik heb het er zooo voor over allemaal) en vanmorgen hebben we het hartje horen kloppen, zooo bijzonder :D . We dachten dat ik op 7 weken zat, maar in het ziekenhuis zagen ze dat ik al ruim op 9 weken zat. Dat scheelt weer bijna 3 weken extra spanning ;). Maar nu we het hartje hebben gehoord en gezien hebben dat het echt al een babytje is zijn we zo gerust gesteld.

Ik wil iedereen veel suc6 wensen met alles en ik wens voor iedereen snel een heel gezond baby'tje....dat hebben we met zn allen allemaal wel verdiend.

Veel liefs
Miep

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten