enkel PU gn toepass IVF/ISCI, terugbet beurt kwijt of niet

Andere behandelingen forum.
buffalogirltje
Berichten: 901
Lid geworden op: 21 juli 2009, 19:51

Bericht door buffalogirltje » 8 februari 2010, 19:14

@Kat; ik ben ook in behandeling in t UZ Gent. Welke prof heb je?

kat13
Berichten: 85
Lid geworden op: 29 december 2009, 19:13

Bericht door kat13 » 8 februari 2010, 19:28

hey,

van mij is het eigenlijk via mijn gyn in roeselare. mijn stimulatie en PU gebeurt in roeselare in samenspraak met gent en dan IVF/ISCIbehandeling in UZ gent. dus juist de naam van de prof waarmee mijn GYN contact heeft weet ik eigenlijk niet juist. maar ben nog nooit mogen trug gaan voor TP.

en jij hoeveel behandelingen heb je al achter de rug?

kat :roll:

Orchidee
Berichten: 425
Lid geworden op: 23 augustus 2007, 15:51

Bericht door Orchidee » 8 februari 2010, 21:24

Hallo Kat,
ja, 'k heb deze keer mijn schat van een doneuze meegedaan :D . Dit gaat ook vlugger dan wisseldonatie en 'k weet dat ze heel goed reageert op de stimulatie. Ze heeft al 2 keer gedoneerd (1keer in Brugge en 1keer in Jette) ze is dus ook al grondig onderzocht in Jette dus die tijd moet ik ook al niet meer wachten (8 weken). Ik vind het ook super wat ze voor me wil doen!!!!
Hopelijk krijgen we vlug groen licht om te starten
groetjes

orchidee

Anneleen
Berichten: 203
Lid geworden op: 14 juni 2007, 22:52

Bericht door Anneleen » 12 februari 2010, 17:46

Hallo,

Ik vind het heel vreemd dat blijkbaar voor terugbetaling ook al andere regels gelden per fertiliteitscentrum.
In St-Augustinus stempelden ze af vlak na de PU (soms zelfs ervoor al), dus was je een beurt kwijt vanaf het moment dat er een PU had plaatsgevonden, ongeacht niet-geslaagde bevruchtingen of terugplaatsingen. Zo is het ons ook steeds uitgelegd door de gyn.
Heel fijn voor jullie natuurlijk dat jullie die kostbare beurten niet kwijt zijn.
Maar ik voel me nu, na dit te lezen, wel een beetje 'bedrogen' :(

Orchidee
Berichten: 425
Lid geworden op: 23 augustus 2007, 15:51

Bericht door Orchidee » 12 februari 2010, 18:13

In Brugge stempelden ze af na de PU maar als die niet het gewenste resultaat leverde moest ik alleen maar de PU betalen (400 euro) en was ik geen ICSI poging kwijt.De volgende PU stempelden ze dan dubbel. Nu ja, ik heb 8 PU gehad waarvan 6 ICSI ...of iets in die genre, 'k ben de tel kwijt geraakt na bijna 4 jaar behandelen pffff
Hopelijk zit de droom en het geluk in mijn laaste kans (als ik ze krijg) in Jette (wel allemaal zelf te betalen nu - alle pogingen op en te oud :cry: )
prettig weekend
orchidee

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten