scriptie

Andere behandelingen forum.
Plaats reactie
marjoleindepau
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 februari 2010, 16:32

scriptie

Bericht door marjoleindepau » 23 februari 2010, 15:18

Beste lezers,

Ik ben Marjolein De Pau en studeer Toegepaste Psychologie op de Lessius Hogeschool te Antwerpen.
Naar aanleiding van mijn scriptie rond ongewenste kinderloosheid is er een onderzoek gestart. Dit onderzoek heeft enkel betrekking op personen die op dit moment een vruchtbaarheidsbehandeling volgen of wiens partner een vruchtbaarheidsbehandeling volgt.

Met jullie medewerking kan ik het Nederlandstalig gebied van betrouwbare cijfers voorzien en richtlijnen voor hulpverlening onder de aandacht brengen.
Als je dus even tijd hebt, stuur dan een mailtje naar marjolein.depau@hotmail.com
Dan stuur ik je de link naar mijn enquête door. Het duurt zo'n 30 min. om ze in te vullen.
Als je dat wenst, kan ik nadien de resultaten van mijn onderzoek doormailen (gelieve dit in de e-mail te vermelden).
Het onderzoek staat online tot 26 Februari. Alle informatie wordt anoniem en discreet verwerkt.

Het is zeer belangrijk dat zowel veel vrouwen als mannen deelnemen. Spoor je partner dus aan om ook de enquête in te vullen!

Al heel hard bedankt!
Marjolein

marjoleindepau
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 februari 2010, 16:32

Bericht door marjoleindepau » 4 april 2010, 11:33

Hey,

Het onderzoek is heropend! Als je dus toch even de tijd zou vinden om de enquête in te vullen, je laat maar iets weten...

Marjolein

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten