behandeling edegem, eerst 3 x cyclusmonitoring

Andere behandelingen forum.
Plaats reactie
perry
Berichten: 19
Lid geworden op: 14 maart 2010, 14:30

behandeling edegem, eerst 3 x cyclusmonitoring

Bericht door perry » 8 mei 2010, 10:09

hallo

wij zijn in behandeling in edegem. na de eerste onderzoeken en bloednames, is gebleken dat mijn cyclus niet altijd regelmatig is, en mijn man zijn zaad is qua volume en beweeglijkheid ok, maar de vorm is niet goed.
nu gaan ze bij ons eerst 3 maanden cyclusmonitoring doen.

dus ik moet nu clomid en pregnyl nemen, en dan moeten wij een "na-betrekkingstest" doen, en dan gaan ze kijken of het zaad zich hecht in mijn slijmvlies.
als dit niet is, dan gaan ze ineens overschakelen met ofwel inseminaties ofwel ivf.
blijkt dat het zaad zich wel hecht, dan doen ze nog 2 cycli extra, en sowieso na 3 cycli zitten we opnieuw samen met de prof, om verder te bespreken, en te kijken wat er gaat volgen.


in eerste instantie dachten wij dat ze ons aan t lijntje willen houden, omdat wij 26 en 27 jaar zijn, en mss nog "te jong"...
maar we lazen toevallig een artikel uit het magazine van het uza edegem, en daar deed prof delbeke de uitleg hoe ze in het centra te werk gaan, en daar stond ook in vermeld dat ze meestal eerst proberen die cyclimonitoring, omdat dat het minst ingrijpend is.. dus toen waren we toch gerustgesteld, dat ze niet zomaar iets doen, waarvan ze nu al weten dat het toch niet gaat lukken owv zaad en onregelmatige cyclus.

heeft iemand hier ervaring mee?

groetjes!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast