eicel invriezen

Andere behandelingen forum.
Plaats reactie
miryam
Berichten: 1
Lid geworden op: 8 juni 2010, 19:46

eicel invriezen

Bericht door miryam » 8 juni 2010, 21:58

Hallo forum,

Ik heb een kinderwens maar momenteel geen partner.
Nu is er sinds kort de mogelijkheid om je eicellen te laten invriezen (nog niet in NL, maar wel naburige landen).
1. Wie heeft hier ervaring mee?
2. Medicatie voor deze behandeling zijn puregon, Orgalutran en Decaptyl. In NL. is dit erg duur, ik kom nu uit op bijna 1600 euro. Is het verstandig om dit in het buitenland te kopen. Zo, ja waar?

Heel erg bedankt voor je reaktie.
Grt Miryam

Moniquedj
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 januari 2011, 14:52

Ook ik denk na over eicellen laten invriezen

Bericht door Moniquedj » 17 januari 2011, 14:56

Hoi Miryam,

Ook ik denk na over het laten invriezen van eicellen. Maar ik heb nog veel vragen. Ik vroeg me af of jij inmiddels verder bent en of we ervaringen kunnen uitwisselen?

Ik hoop van je te horen.

Groet,
Monique

Hanne.lore
Berichten: 250
Lid geworden op: 13 juni 2008, 22:32

Bericht door Hanne.lore » 17 januari 2011, 20:11

Hallo Miryam en Monique,

In België bieden ze het aan in Jette (VUB Brussel). Hoeveel het kost weet ik niet.

Informeer goed naar de statistieken betreffende ontdooien.

Ik heb geen ervaring met eicellen, wel met embryos.
Ontdooien lukt lang niet altijd. Wij hebben in de loop der jaren al een vijftal embryos gehad, geeneen overleefde het. Wel bij vermelden dat dit met de trage invriestechniek was.

Misschien werkt het met de snelle invriestechniek beter (die ook gebruikt wordt voor eicellen, als ik me niet vergis) - dat zegt toch de statistiek.
Ik durf er voor ons laatste vijftal nauwelijks op hopen.

Ik wil jullie niet ontmoedigen. Het lijkt me een verstandige stap om te zetten. Maar er zijn geen garanties, jammer genoeg.

H.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 57 gasten