na clomid en menopur nu ovariële drilling

Andere behandelingen forum.
Plaats reactie
aatwin
Berichten: 1
Lid geworden op: 6 augustus 2010, 19:59

na clomid en menopur nu ovariële drilling

Bericht door aatwin » 6 augustus 2010, 20:19

Hallo

Even kort mijn situatie schetsen, toen ik nog een tiener was werd mij verteld dat ik nooit spontaan zwanger zou worden maar medische hulp nodig had hiervoor. In 2008 zijn we dan na 4 rondes clomid (1ste ronde van 50 mg, dan een ronde van 100mg, 3e ronde van 150mg, telkens zonder 1 bruikbare follikel tot gevolg, en de 4de ronde met 150 mg clomid) zwanger geworden van een tweeling. Joepie en het was nog redelijk vlug gegaan.

Nu zijn wij sinds september 2009 terug in de medische mallemolen gestapt voor een derde kindje. wat blijkt nu, ik reageer niet meer op clomid, er werd menopur opgestart, de eerste ronde zonder enig resultaat, de tweede ronde moest ik enorm veel spuiten om tot een rijp eitje te komen die, volgens de gyne, van verminderde kwaliteit was.

Nu wordt voorgesteld om eerst een ovariële drilling te proberen en daarna terug te starten met clomid en zien of ik dan beter reageer.

Nu heb ik hier toch een beetje schrik voor. Heeft iemand ervaring met ovariële drilling of kapseldrilling? Wat houd dit juist in? Hoe lang ben je werkonbekwaam? En heeft iemand ook positieve resultaten gehad na de ovariële drilling?

Sorry voor de vele vragen maar ben toch wat onzeker en begin een beetje moedeloos te worden.

Groetjes
aatwin

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten