vervroegde menopauze

Andere behandelingen forum.
Plaats reactie
beau
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 augustus 2010, 14:02

vervroegde menopauze

Bericht door beau » 13 augustus 2010, 17:19

Hallo

Ben hier nieuw. Heb dinsdag gehoord dat ik in de vervroegde menopauze zit. Vind dit moeilijk. Ben nog geen 32 jaar en kinderloos. Ik weet niet goed hoe ik hiermee moet omgaan. Ik voel schaamte, boosheid,........ Weet niet als ik er met mensen over moet praten. Heb wel mijn vriend ingelicht, maar hij ziet het anders dan mij. Hij wilt verdere onderzoeken afwachten, maar iets in mij roept, misschien om aandacht, begrip........
Graag zou ik willen weten hoe lotgenoten ermee omgegaan zijn.

Vele groetjes

danseresje
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 november 2012, 11:43

Lotgenootje

Bericht door danseresje » 28 november 2012, 12:10

Hey Beau

Ik zie dat je berichtje al vrij oud is. Ik ben net 30 geworden en bij mij werd net hetzelfde vastgesteld. Ik ben benieuwd naar het verloop van je verhaal en hoop dat je dat met mij kan/wil delen. Wij hebben ondertussen (in 8 maanden tijd) 1x terugplaatsing gehad en 3x pick up zonder bevruchting gehad.
Nu moest ik gedurende 1 cylcus de pil terug nemen. Dit om mijn cyclus terug in balans te krijgen (FSH en LH zijn verschrikkelijk hoog)
Ik hoop een lotgenootje te hebben gevonden in jou. Als je er liever niet meer over praat, gezien de ouderdom van je berichtje, begrijp ik dat.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten