Rare menstruatie na curretage of zwanger....? Help!

Andere behandelingen forum.
Plaats reactie
claudia1980
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 augustus 2010, 9:26

Rare menstruatie na curretage of zwanger....? Help!

Bericht door claudia1980 » 23 augustus 2010, 9:39

In mei 2010 werdt bij mij de derde miskraam binnen een half jaar vastgesteld. Vijf dagen later is het via curretage weggehaald. Een week later verloor ik handenvol stolsels. Na een telefoontje met de gyn, lag ik na een paar uur weer op de ok. Incomplete curretage :(!

Inmiddels zijn de onderzoeken in gang gezet en de uitslagen (grotendeels) binnen (geen bijzonderheden). Maar mijn menstruatie blijft sinds de curretage ontzettend raar, maar deze maand slaat echt alles. Eerst twee dagen bruin bloed verlies (sorry voor de details, maar het zit me erg hoog!)Dan 2.5 dagen rood bloedverlies met stolsels. En dan weer een beetje bruin, een dag later tijdens het sporten weer rood (de rest van de dag niets!) en nu weer een beetje bruin. (Bruin bloedverlies heb ik alleen bij eerdere zwangerschappen gehad.) Mijn eisprong was op donderdag 12 augustus, dus als er al iets in te nestelen was dan zou dat toch al gebeurt moeten zijn?! Mijn borsten doen ontzettend pijn en voelen branderig aan. Ik ben misselijk en plas me een ongeluk. Precies zoals bij eerdere zwangerschappen. Alleen ik heb gisteren getest en het was negatief.

Ik weet het allemaal niet meer, ik probeer het los te laten maar met al die rare bloedingen en lichamelijke klachten is het hééél erg lastig.

Heeft er iemand hetzelfde meegemaakt na een curretage of herkend iemand dingen? Zou een hele opluchting zijn :D

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten