2'jarige gay (homo)

Andere behandelingen forum.
Plaats reactie
pimpykeuh
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 oktober 2010, 17:44

2'jarige gay (homo)

Bericht door pimpykeuh » 19 oktober 2010, 18:08

Beste,

Ik ben een 24jarige jongen, ik heb al heel lang een kinderwens, maar nu ik 24j ben, denk ik meer en meer aan mijn kinderwens.
Het is niet evident om als homo en als alleenstaand om een kind te krijgen.
Daarom wou ik hier even een berichtje kwijt, kunnen jullie mij helpen waarheen ik moet gaan ofzo?
Ik ben misschien maar 24j en ik ben misschien maar een jongen, maar ik denk wel dat ik het aankan om een kind op te voeden...
5j geleden raakte mijn beste vriendin zwanger van een one night stand, zij wou abbortus, gelukkig hebben we allen dat uit haar hoofd kunnen praten, ze moest maar gedacht hebben aan voorbehoedsmiddellen. Ze beviel uiteindelijk van een prachtig dochtertje Heaven genoemd. 4dagen bleef ze in het moederhuis, na die 4dagen kwam Heaventje bij mij, Heaventje bleef tot haar 2j bij mij, ik kreeg zelf geen berichten of telefoontjes van die vriendin om te vragen hoe het met de kleine was ofzo, ik voedde Heaventje alleen op/ Nu uiteindelijk heeft ze een goede relatie en is ze een goede moeder, wat ik wil zeggen, is niet omdat ik een jongen ben en homo ben, dat ik dit niet zou aankunnen.
Ik weet welke verantwoordelijkheden een kind nodig heeft, en wat ons als ouder onze plicht is.
Wie zou er mij hierbij verder kunnen helpen??
Alvast erg bedankt xx

Hanne.lore
Berichten: 250
Lid geworden op: 13 juni 2008, 22:32

Bericht door Hanne.lore » 20 oktober 2010, 21:24

Hoe het in België zit, geen idee.

Misschien vind je op deze pagina lotgenoten (voornamelijk Amerikanen):

http://www.stirrup-queens.com/a-whole-l ... tion-room/

H.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten