IVM of in-vitro maturatie

Andere behandelingen forum.
Evitjee
Berichten: 189
Lid geworden op: 30 september 2019, 17:13

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Evitjee » 2 februari 2020, 21:47

Kan je dat eens niet vragen?

DBJ
Berichten: 256
Lid geworden op: 11 april 2019, 17:20

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door DBJ » 3 februari 2020, 13:58

Woensdag terug echo en bloedafname. Ze gaan een terugplaatsing doen in deze natuurlijke cyclus. Nu willen ze mijn waarden goed in het oog houden om te kijken wanneer mijn eisprong zal plaatsvinden en dan wordt de terugplaatsing gepland.

Evitjee
Berichten: 189
Lid geworden op: 30 september 2019, 17:13

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Evitjee » 3 februari 2020, 17:29

DBJ schreef:
3 februari 2020, 13:58
Woensdag terug echo en bloedafname. Ze gaan een terugplaatsing doen in deze natuurlijke cyclus. Nu willen ze mijn waarden goed in het oog houden om te kijken wanneer mijn eisprong zal plaatsvinden en dan wordt de terugplaatsing gepland.
Wow hoe spannend is da. Dus toch goed nieuws. Ik duim voor jou.

DBJ
Berichten: 256
Lid geworden op: 11 april 2019, 17:20

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door DBJ » 3 februari 2020, 18:59

Evitjee schreef:
3 februari 2020, 17:29
DBJ schreef:
3 februari 2020, 13:58
Woensdag terug echo en bloedafname. Ze gaan een terugplaatsing doen in deze natuurlijke cyclus. Nu willen ze mijn waarden goed in het oog houden om te kijken wanneer mijn eisprong zal plaatsvinden en dan wordt de terugplaatsing gepland.
Wow hoe spannend is da. Dus toch goed nieuws. Ik duim voor jou.
Ja absoluut, had dit absoluut niet verwacht! Zeker met mijn Pcos, hopelijk verloopt nu alles wel zoals het hoort.

Evitjee
Berichten: 189
Lid geworden op: 30 september 2019, 17:13

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Evitjee » 3 februari 2020, 21:06

DBJ schreef:
3 februari 2020, 18:59
Evitjee schreef:
3 februari 2020, 17:29
DBJ schreef:
3 februari 2020, 13:58
Woensdag terug echo en bloedafname. Ze gaan een terugplaatsing doen in deze natuurlijke cyclus. Nu willen ze mijn waarden goed in het oog houden om te kijken wanneer mijn eisprong zal plaatsvinden en dan wordt de terugplaatsing gepland.
Wow hoe spannend is da. Dus toch goed nieuws. Ik duim voor jou.
Ja absoluut, had dit absoluut niet verwacht! Zeker met mijn Pcos, hopelijk verloopt nu alles wel zoals het hoort.
Eens wat positief nieuws hoe klein ook kan soms heel veel deugd doen he. Ik hoop dat dit een knaller mag zijn

fertilitientje
Berichten: 389
Lid geworden op: 25 november 2014, 17:12

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door fertilitientje » 3 februari 2020, 22:08

Oh wat goed DBJ!
In een natuurlijke cyclus is altijd beter he!!! 👍👍👍
http://www.bloggen.be/fertilitientje
Start 03/2010, 1e kindje 03/2018
Start 04/2019 voor een 2e kind: zwanger 01/2020

DBJ
Berichten: 256
Lid geworden op: 11 april 2019, 17:20

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door DBJ » 5 februari 2020, 15:12

Zondag terugplaatsing 🤞🏻

DBJ
Berichten: 256
Lid geworden op: 11 april 2019, 17:20

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door DBJ » 5 februari 2020, 17:35

Hoe is jullie terugplaatsing verlopen in jette? Is mijn eerste terugplaatsing daar. Is dat ook op het 1ste verdiep? Was jullie man/vriend er ook bij?

Evitjee
Berichten: 189
Lid geworden op: 30 september 2019, 17:13

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Evitjee » 5 februari 2020, 18:46

DBJ schreef:
5 februari 2020, 17:35
Hoe is jullie terugplaatsing verlopen in jette? Is mijn eerste terugplaatsing daar. Is dat ook op het 1ste verdiep? Was jullie man/vriend er ook bij?
Oh op een zondag. Da is ni lang meer.
Bij mij is da heel vlot verlopen de TP was op 5 min al gedaan. Had daar toch wel wa stress voor want het was ook mijn eerste TP maar die zenuwen waren achteraf gezien nergens voor nodig. Ik moest wel zo dringend pipi doen da ik me ni meer kon inhouden tot na de TP of ik had iedereen daar ondergeplast. Blijkbaar moet je met een volle blaas daar naar toe gaan de mijne was iets te vol en ik wist toen ook de reden nog ni dus ben daarvoor nog rap pipi gaan doen. Mijn partner moest erbij zijn hadden ze me gezegd. Eerst aanmelden aan de bali aan de hoofdingang want het is weekend dan krijg je een armbandje en dan naar het 1e verdiep gaan daar u ook nog eens aanmelden, nummertje nemen en dan sturen ze u naar de wachtzaal.

mich75
Berichten: 2991
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door mich75 » 5 februari 2020, 18:57

Ik was altijd minstens een uur onderweg en dan daar soms ook nog een hele tijd wachten, dus ik ging naar het toilet als ik daar aankwam en dan dronk ik nog een flesje water tijdens het wachten.

1x was mijn blaas volgens hen overvol terwijl ik schrik had dat ze te leeg ging zijn. Ik mocht zelfs direct na tp naar het toilet, nog voor ik me ging omkleden, maar vond dit niet nodig.

Ik heb een aantal tp's laten doen zonder mijn man, maar het is wel zo dat je beiden papieren moet ondertekenen dat jullie akkoord zijn met een cryo tp, als dit nog niet gebeurd is op voorhand dan moet je man erbij zijn.

Evitjee
Berichten: 189
Lid geworden op: 30 september 2019, 17:13

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Evitjee » 6 februari 2020, 8:57

Een vraagje gisteren ben ik iets gaan eten met vriendinnen, het was al vrij laat als ik thuis kwam waardoor ik gisteravond dus de oestrogel vergeten smeren ben. Voel me zo rot dat ik dat vergeten ben.
Kan dit kwaad?

DBJ
Berichten: 256
Lid geworden op: 11 april 2019, 17:20

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door DBJ » 6 februari 2020, 9:02

Evitjee schreef:
6 februari 2020, 8:57
Een vraagje gisteren ben ik iets gaan eten met vriendinnen, het was al vrij laat als ik thuis kwam waardoor ik gisteravond dus de oestrogel vergeten smeren ben. Voel me zo rot dat ik dat vergeten ben.
Kan dit kwaad?
Ik denk dat dit geen kwaad kan, zolang dit maar eenmalig voorvalt natuurlijk.

Evitjee
Berichten: 189
Lid geworden op: 30 september 2019, 17:13

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Evitjee » 6 februari 2020, 15:10

DBJ schreef:
6 februari 2020, 9:02
Evitjee schreef:
6 februari 2020, 8:57
Een vraagje gisteren ben ik iets gaan eten met vriendinnen, het was al vrij laat als ik thuis kwam waardoor ik gisteravond dus de oestrogel vergeten smeren ben. Voel me zo rot dat ik dat vergeten ben.
Kan dit kwaad?
Ik denk dat dit geen kwaad kan, zolang dit maar eenmalig voorvalt natuurlijk.
Oke. Ik denk ni dat ik dit nog eens ga vertegen. :wink:

DBJ
Berichten: 256
Lid geworden op: 11 april 2019, 17:20

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door DBJ » 6 februari 2020, 17:14

Evitjee schreef:
6 februari 2020, 15:10
DBJ schreef:
6 februari 2020, 9:02
Evitjee schreef:
6 februari 2020, 8:57
Een vraagje gisteren ben ik iets gaan eten met vriendinnen, het was al vrij laat als ik thuis kwam waardoor ik gisteravond dus de oestrogel vergeten smeren ben. Voel me zo rot dat ik dat vergeten ben.
Kan dit kwaad?
Ik denk dat dit geen kwaad kan, zolang dit maar eenmalig voorvalt natuurlijk.
Oke. Ik denk ni dat ik dit nog eens ga vertegen. :wink:
Zeg een vraagje... aan de telefoon zeiden ze gisteren dat ik pas de avond van de terugplaatsing met utrogestan moet beginnen. Was dat bij jou ook zo laat?

fertilitientje
Berichten: 389
Lid geworden op: 25 november 2014, 17:12

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door fertilitientje » 6 februari 2020, 19:52

DBJ,
Nee, altijd enkele dagen voor de TP starten met utrogestan maar misschien is dat anders in een natuurlijke cyclus.
Als je er niet zeker bij voelt, best even bellen morgen.
Tegenwoordig krijg je geen contracten meer op voorhand dus je partner moet mee bij de terugplaatsing zodat ze ook zijn toestemming hebben voor de TP.
Evitjee, niet meer vergeten he! Maar een keertje kan geen kwaad, gelukkig in de voorbereidingen 😁
En inderdaad, ik ga ook altijd naar het toilet als ik daar kom en nadien drink ik dan nog een flesje water tijdens het wachten. Nu in het weekend is het misschien niet zo druk, dus misschien minder lang wachten.
Als we in het toegewezen kleedkamertje zaten, namen wij altijd een foto met onze schort en muts op. Een leuke herinnering voor later, moest het gelukt zijn.
http://www.bloggen.be/fertilitientje
Start 03/2010, 1e kindje 03/2018
Start 04/2019 voor een 2e kind: zwanger 01/2020

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten