IVM of in-vitro maturatie

Andere behandelingen forum.
Evitjee
Berichten: 189
Lid geworden op: 30 september 2019, 17:13

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Evitjee » 2 november 2020, 11:42

DBJ schreef:
30 oktober 2020, 17:42
Hey Evitjee

Hoe is het ondertussen met jou?
Heel goed hoor. Ons kleine meisje groeit goed, en voel me zelf ook heel goed. Ik kom niet veel buiten nu met de corona, en hoop dat het toch snel weer betert tegen dat ik moet bevallen.
Hoe gaat het met jou?

Voor iedereen die weer genoodzaakt is om te stoppen met de behandeling, Ik vindt dit verschrikkelijk erg voor jullie, weer een enorme klap om te verwerken maar gebruik de tijd om alles even op een rijtje te zetten en alleen maar aan jezelf te denken en wie Weet komt het dan wel vanzelf zoals bij mij is gebeurd en bij DBJ. Ik wens jullie allemaal heel veel courage in deze moeilijke periode.

DBJ
Berichten: 256
Lid geworden op: 11 april 2019, 17:20

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door DBJ » 2 november 2020, 15:52

Evitjee schreef:
2 november 2020, 11:42
DBJ schreef:
30 oktober 2020, 17:42
Hey Evitjee

Hoe is het ondertussen met jou?
Heel goed hoor. Ons kleine meisje groeit goed, en voel me zelf ook heel goed. Ik kom niet veel buiten nu met de corona, en hoop dat het toch snel weer betert tegen dat ik moet bevallen.
Hoe gaat het met jou?

Voor iedereen die weer genoodzaakt is om te stoppen met de behandeling, Ik vindt dit verschrikkelijk erg voor jullie, weer een enorme klap om te verwerken maar gebruik de tijd om alles even op een rijtje te zetten en alleen maar aan jezelf te denken en wie Weet komt het dan wel vanzelf zoals bij mij is gebeurd en bij DBJ. Ik wens jullie allemaal heel veel courage in deze moeilijke periode.
Hoe ver ben je nu?
Ik ben heel erg moe, blijkbaar staat mijn schildklierwaarde ook veel te laag en zou het daarvan komen. Dus ik hoop dat de medicatie snel aanslaat.

Evitjee
Berichten: 189
Lid geworden op: 30 september 2019, 17:13

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Evitjee » 2 november 2020, 17:41

DBJ schreef:
2 november 2020, 15:52
Evitjee schreef:
2 november 2020, 11:42
DBJ schreef:
30 oktober 2020, 17:42
Hey Evitjee

Hoe is het ondertussen met jou?
Heel goed hoor. Ons kleine meisje groeit goed, en voel me zelf ook heel goed. Ik kom niet veel buiten nu met de corona, en hoop dat het toch snel weer betert tegen dat ik moet bevallen.
Hoe gaat het met jou?

Voor iedereen die weer genoodzaakt is om te stoppen met de behandeling, Ik vindt dit verschrikkelijk erg voor jullie, weer een enorme klap om te verwerken maar gebruik de tijd om alles even op een rijtje te zetten en alleen maar aan jezelf te denken en wie Weet komt het dan wel vanzelf zoals bij mij is gebeurd en bij DBJ. Ik wens jullie allemaal heel veel courage in deze moeilijke periode.
Hoe ver ben je nu?
Ik ben heel erg moe, blijkbaar staat mijn schildklierwaarde ook veel te laag en zou het daarvan komen. Dus ik hoop dat de medicatie snel aanslaat.

Oh kan hopelijk geen kwaad voor jullie kindje. Ben zelf ook wel sneller moe dan anders ma denk dat dat er ook wel een beetje bij hoort. Ik ben nu 29 weken.

Noesh
Berichten: 225
Lid geworden op: 24 juni 2017, 18:04

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Noesh » 3 november 2020, 10:12

-
Laatst gewijzigd door Noesh op 4 november 2020, 14:31, 1 keer totaal gewijzigd.
IVM 1.0 | PU (3)
IVM 1.2 | TP cryo - tweeling ♥ - 21w ⋆⋆
IVM 2.0 | PU (6)
IVM 2.3 | TP cryo - Dochtertje april ‘19🌈
IVM 2.4 | TP cryo - zwanger 🤰🏼 Juli 2021

Tina87
Berichten: 20
Lid geworden op: 20 februari 2020, 13:54

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Tina87 » 4 november 2020, 14:06

Hier gisteren bloedname gehad en negatief...
En de dame uit Jette kon me totaal geen idee geven van een nieuwe startdatum.

:(

Silke91
Berichten: 190
Lid geworden op: 23 januari 2018, 13:33

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Silke91 » 4 november 2020, 20:52

Hey,

@Noesh jij gisteren goeie bloedafname gehad?

@Tina ohnee wat jammer 🙁! Niet leuk dat het negatief is en erg dat je geen zicht hebt wanneer je opnieuw kan starten. En wat naar om te horen hoe lastig je partner het op dit moment heeft, klinkt inderdaad dat hij wat depressief is. Hopelijk kan je deze periode gebruiken om nog eens goed te praten en weer op dezelfde lijn te zitten.

Ik heb maandag bloedafname, moet nog eens informeren waar ik die ga laten doen. Ik hoop natuurlijk dat het positief is, maar blijf er voorlopig rustig bij, we zien wel 😉.

Veel liefs!
Juli17 start project kids
IVF/ICSI 1-3 Brugge (jan-mei18) neg
IVM 1 (3 cryo's) | aug-nov18 neg
IVM 2 (6 cryo's) | feb19 zwanger, zoontje okt19😍😍
Restart aug20 voor een brusje
IVM 2 (nog 3 cryo's) | okt20-feb21 neg
IVM 3 (6 cryo's) | mei21

Noesh
Berichten: 225
Lid geworden op: 24 juni 2017, 18:04

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Noesh » 7 november 2020, 9:34

@Tina87,

Ik vind het zo jammer dat het negatief is en dat je wens op pauze wordt gezet door die stomme Corona. Echt verschrikkelijk. Ik hoop dat je snel meer weet of duidelijkheid krijgt over een nieuwe poging.

@silke91,
Veel succes morgen. Ik duim mee voor een positief resultaat! Heb je je nog altijd kunnen bedwingen? 😁
Mijn waardes stijgen heel mooi door. Stond dinsdag op 3511.
Ik begin het ook te merken. Misselijk en zo uitgeput. Ik zou nu 5w3d zijn. Ik krijg volgende week donderdag mijn eerste echo.
Ben benieuwd. Ik had dinsdag echo ook gehad op 4w6 maar was heel weinig te zien. Dokter zei dat dat normaal was. Maar had zo veel krampen dat ze buitenbaarmoederlijk wilden uitsluiten.
Hoop nu wel super hard dat er donderdag een klein wondertje te zien is.

Groetjes
IVM 1.0 | PU (3)
IVM 1.2 | TP cryo - tweeling ♥ - 21w ⋆⋆
IVM 2.0 | PU (6)
IVM 2.3 | TP cryo - Dochtertje april ‘19🌈
IVM 2.4 | TP cryo - zwanger 🤰🏼 Juli 2021

Silke91
Berichten: 190
Lid geworden op: 23 januari 2018, 13:33

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Silke91 » 7 november 2020, 12:14

@Noesh, klinkt alsof dat kleintje daar heel goed bezig is :D heel veel succes met de echo donderdag!

Haha, ik heb me natuurlijk niet kunnen bedwingen :lol: gisteren getest op 10d na tp en 2 strepen op de test, joehoeee :D.
Kijk nu wel uit naar maandag om te horen hoe mijn hcg en progesteron staan =). Spannend zeg!!
Juli17 start project kids
IVF/ICSI 1-3 Brugge (jan-mei18) neg
IVM 1 (3 cryo's) | aug-nov18 neg
IVM 2 (6 cryo's) | feb19 zwanger, zoontje okt19😍😍
Restart aug20 voor een brusje
IVM 2 (nog 3 cryo's) | okt20-feb21 neg
IVM 3 (6 cryo's) | mei21

Noesh
Berichten: 225
Lid geworden op: 24 juni 2017, 18:04

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Noesh » 7 november 2020, 12:46

Silke91,

Ik hoop het. Hoop dat er tegen dan toch echt een minitje te zien is! 🤗 Mijn hormonen doen het in ieder geval super, dat voel ik ja 😁

Waaaauw! Ook van de eerste poging! Dat ziet er goed uit hè!
Laat zeker weten hoe het was maandag! Veel succes! 😁🍀
IVM 1.0 | PU (3)
IVM 1.2 | TP cryo - tweeling ♥ - 21w ⋆⋆
IVM 2.0 | PU (6)
IVM 2.3 | TP cryo - Dochtertje april ‘19🌈
IVM 2.4 | TP cryo - zwanger 🤰🏼 Juli 2021

Silke91
Berichten: 190
Lid geworden op: 23 januari 2018, 13:33

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Silke91 » 14 november 2020, 18:07

Hey Noesh, hoe was de echo donderdag? :D

Jackeline, ik las op de site dat de pick-ups deze week alsnog doorgingen, heb jij de jouwe dan nog gehad of werd deze toch uitgesteld?

Helaas was mijn bloedafname maandag niet zo goed, hcg was 27 wat wel erg laag is. Ik moest gisteren opnieuw bloed laten trekken en nu stond hcg in de 100 (hoeveel precies ben ik vergeten). Mooie stijging dus wel, maar nog steeds onder de curve. Woensdag moet ik opnieuw bloed laten trekken en krijg ik een vroege echo om te zien of er toch een vruchtzakje zit. Voelt een beetje als verlengde wachtweken dus. Ahja we zullen zien hé :wink: .
Juli17 start project kids
IVF/ICSI 1-3 Brugge (jan-mei18) neg
IVM 1 (3 cryo's) | aug-nov18 neg
IVM 2 (6 cryo's) | feb19 zwanger, zoontje okt19😍😍
Restart aug20 voor een brusje
IVM 2 (nog 3 cryo's) | okt20-feb21 neg
IVM 3 (6 cryo's) | mei21

Noesh
Berichten: 225
Lid geworden op: 24 juni 2017, 18:04

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Noesh » 14 november 2020, 18:27

Hey Silke91,

Mijn echo was goed. Hartje gehoord en de groei was zoals het moest. Was dus heel blij. Was wel nog vroeg dus ze wilde mij volgende week nog eens terugzien.
Bloedwaarden waren altijd goed, tot nu. Hcg gestegen maar niet zoals het zou moeten. Het is dus wat afwachten tot volgende week woensdag. Dan krijg ik een nieuwe echo op exact 7w.
Ik heb dit met mijn dochtertje ook gehad. Dus ik probeer er
niet te negatief te zijn. We zullen wel zien 🤗.

Dat is dan toch een goede stijging hè!
Dan is woensdag voor ons beide een spannende dag weer ;-).
Veel succes!
IVM 1.0 | PU (3)
IVM 1.2 | TP cryo - tweeling ♥ - 21w ⋆⋆
IVM 2.0 | PU (6)
IVM 2.3 | TP cryo - Dochtertje april ‘19🌈
IVM 2.4 | TP cryo - zwanger 🤰🏼 Juli 2021

Silke91
Berichten: 190
Lid geworden op: 23 januari 2018, 13:33

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Silke91 » 14 november 2020, 19:09

Oh leuk al een kloppend hartje :D ! Ik heb altijd gehoord dat echo's uiteindelijk belangrijker zijn dan bloed dus lijkt dat je op goeie weg bent? Ik zal woensdag ook voor jou duimen!

Heb er voor mezelf wel niet zo'n goed oog in, maar het lukt me best goed om er rustig bij te blijven. Afwachten dus :D
Juli17 start project kids
IVF/ICSI 1-3 Brugge (jan-mei18) neg
IVM 1 (3 cryo's) | aug-nov18 neg
IVM 2 (6 cryo's) | feb19 zwanger, zoontje okt19😍😍
Restart aug20 voor een brusje
IVM 2 (nog 3 cryo's) | okt20-feb21 neg
IVM 3 (6 cryo's) | mei21

Noesh
Berichten: 225
Lid geworden op: 24 juni 2017, 18:04

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Noesh » 14 november 2020, 19:30

Ja, ze zei ook eerst niks van mijn waardes maar ik hoorde zo precies dat er iets was. Heb er dan maar zelf achter gevraagd.
Ik stel mezelf niets positiefs voor maar ook niet negatief en het lukt me ook heel goed om kalm te blijven. We zullen wel zien hè. Vind het nu wel heel jammer dat je alleen moet rijden. Ik ben toch 40min onderweg. Als het dan niet goed is is het heel eenzaam om alleen naar huis te moeten rijden.

Dat je waardes zo goed gestegen zijn lijkt mij toch super goed? Goed dat je er zo kalm kan onder blijven. Lijkt me ook het beste maar daarom niet het makkelijkst.

Welk uur moet jij gaan?
IVM 1.0 | PU (3)
IVM 1.2 | TP cryo - tweeling ♥ - 21w ⋆⋆
IVM 2.0 | PU (6)
IVM 2.3 | TP cryo - Dochtertje april ‘19🌈
IVM 2.4 | TP cryo - zwanger 🤰🏼 Juli 2021

Silke91
Berichten: 190
Lid geworden op: 23 januari 2018, 13:33

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Silke91 » 14 november 2020, 21:55

Ik ga in Brugge, moet maandag bellen om een afspraak vast te leggen. Jette is nogal ver en in Brugge zijn ze ook goed op de hoogte van mijn dossier dus da's gemakkelijk.
Inderdaad erg jammer dat je nu alleen moet gaan, die eerste echo's zijn toch wel speciaal hé.

Nu dus beiden afwachten tot woensdag :wink: ben al benieuwd!
Juli17 start project kids
IVF/ICSI 1-3 Brugge (jan-mei18) neg
IVM 1 (3 cryo's) | aug-nov18 neg
IVM 2 (6 cryo's) | feb19 zwanger, zoontje okt19😍😍
Restart aug20 voor een brusje
IVM 2 (nog 3 cryo's) | okt20-feb21 neg
IVM 3 (6 cryo's) | mei21

Jackeline
Berichten: 12
Lid geworden op: 28 augustus 2019, 11:09

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Jackeline » 16 november 2020, 9:04

Hey,

@silke91: Ik ga in Jette, en daar hebben ze alles helaas stilgelegd tot minstens januari, dus ook de pick-up die gepland stond was geannuleerd. Weeral zo'n teleurstelling, want blijkbaar doen ze in andere centra wel gewoon verder.
Ik had net ervoor een hysteroscopie gehad, die ontzettend pijnlijk was (had ik serieus onderschat), en daar hadden ze gezien dat ik bovenaan mn baarmoeder een lichte indeuking had. Die gaan ze bij een volgende ingreep (ook pas ergens in januari) wegnemen, voor ze een terugplaatsing gaan doen. Dus nog meer wachten...

Ik duim voor jullie allen dat het positief blijft evolueren, dat afwachten is soms echt het moeilijkste. I know ;)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten