IVM of in-vitro maturatie

Andere behandelingen forum.
Noesh
Berichten: 225
Lid geworden op: 24 juni 2017, 18:04

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Noesh » 21 mei 2018, 20:17

Hey Do,

Hoe is je weekendje geweest? Goed kunnen genieten? ☺️

Goed idee! Ik heb vandaag controle gehad en het was prof Devos bij de echo. Makkelijk direct bij de bron :D.
Alles zag er goed uit voor woensdag maar heb de laatste dag (vandaag dus) nog 225 moeten spuiten ipv 150.

Ik heb terwijl ook van Karlien al de afspraak gekregen voor de opstart op 30/5 voor een TP. Ik vermoed dus dat er iets moet misgelopen zijn met de informatie die je gekregen hebt.

Groetjes
IVM 1.0 | PU (3)
IVM 1.2 | TP cryo - tweeling ♥ - 21w ⋆⋆
IVM 2.0 | PU (6)
IVM 2.3 | TP cryo - Dochtertje april ‘19🌈
IVM 2.4 | TP cryo - zwanger 🤰🏼 Juli 2021

DO86
Berichten: 93
Lid geworden op: 28 september 2017, 11:42

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door DO86 » 22 mei 2018, 9:46

Hey Noesh,

Ja hoor, het was echt leuk! Rotterdam is echt een super leuke stad! En zoveel winkels! Amai, daar kan je wel een dagje rondlopen :D Ik vind Rotterdam leuker dan Amsterdam.

Aaah dat was handig! Zat je inderdaad direct bij de bron :lol:
Oh ja dan moet je 3 dagen 225 spuiten en morgen is het dan eindelijk terug zover! Spannend! Alvast super veel succes!!

Ja er moet duidelijk iets mis zijn gegaan. Ik heb Karlien al aan de lijn gehad. En ze was er die dag niet dus denk dat het daardoor wat in de soep is gelopen. Je had dus helemaal gelijk, ik had normaal gezien ook al mogen gaan om terug op te starten. Want met een PCOS cyclus kan je natuurlijk nog maanden wachten. Ik mag morgenvroeg om 8u gaan voor bloedafname en gesprek met haar om terug op te starten. Eindelijk :)
Ze ging ook met Prof Devos eens bekijken of we ze alle twee kunnen terugplaatsen of toch beter 1 per 1. Dat moet ik vanavond ook nog eens checken met mijn man :D
Dan gaan we dicht bij elkaar zitten om terug op te starten! Wel handig dat je direct een datum hebt gekregen om terug op te starten en zo volgt het allemaal weer super mooi op elkaar
IVM 1 -> zwanger (miskraam 7w)
IVM 1.1 -> negatief
IVM 1.2 -> negatief
IVM 2 -> 2 embryo's overleven ontdooiing niet
IVF 1 -> zwanger

Ellietje
Berichten: 181
Lid geworden op: 13 juni 2016, 14:42

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Ellietje » 22 mei 2018, 14:42

Amai, het wordt tijd dat het morgenochtend is. Kan ik eindelijk de bloedafname/zwangerschapstest laten doen. Vreemd genoeg heb ik me deze keer kunnen inhouden om zelf al te testen, ik ga me morgen gewoon laten verrassen. :P
Heb sinds de TP eigenlijk niets gevoeld van krampen ofzo, tot gisteren. Vandaag ook al wat krampen gehad dus misschien komen mijn regels er toch aan? En mijn borsten doen ongelooflijk veel pijn - verschrikkelijk! Maar dat kan uiteraard de Utrogestan zijn.... Enfin, binnen een 24-tal uur zullen we het wel weten. :)
IVM 1.1 (vers): neg. | IVM 1.2 (cryo): neg. | IVM 1.3 (cryo): zwanger

Noesh
Berichten: 225
Lid geworden op: 24 juni 2017, 18:04

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Noesh » 22 mei 2018, 15:26

Hey Do,

Oh fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad! Ik vind het ook wel een leuke stad. Ben er onlangs nog geweest :-)!

Dank u wel! Straks nog de leuke Fleet & we zijn er helemaal klaar voor! Heb Karlien net gesproken. Ze hebben besloten om freeze-all te doen op dag 3. Vorige keer had ik er 9 op dag 3 en op dag nog maar 3. Daarom dat ze nu dus kiezen voor dag 3. Bij opstart mag ik ook al meteen beginnen met 8 applicaties oestrogel ipv 3. Dus hopelijk deze keer geen maand wachten op een TP :D. Ja, we zitten kort bij elkaar deze cyclus. Net een weekje verschil :D. Ben blij dat je morgen al kan gaan. Zonde van de verloren tijd maar beter dat je het nu weet & niet op die regels moet wachten!

Hey Ellie,
Die dagen zijn voorbijgevlogen! Ik hoop dat je morgen positief nieuws krijgt. Chapeau dat je het zolang hebt kunnen uithouden! :D
Ik voelde bij mijn positieve test ook niets tot een paar dagen erna. Toen begon ik ook krampen te krijgen maar ik heb op dag 7 getest dus wel wat vroeger. Dus wie weet is dit voor jou ook een goed teken! Pijnlijke borsten kunnen idd van de Utrogestan zijn. Heb ik ook altijd. Bij mijn zwangerschap heb ik ze dan weer helemaal niet gehad :D. Het zit zo raar in elkaar allemaal :D.
Ik duim voor je mee!!!

Groetjes
IVM 1.0 | PU (3)
IVM 1.2 | TP cryo - tweeling ♥ - 21w ⋆⋆
IVM 2.0 | PU (6)
IVM 2.3 | TP cryo - Dochtertje april ‘19🌈
IVM 2.4 | TP cryo - zwanger 🤰🏼 Juli 2021

DO86
Berichten: 93
Lid geworden op: 28 september 2017, 11:42

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door DO86 » 23 mei 2018, 10:21

Ellietje super veel succes vandaag! Hopelijk krijg je positief nieuws!
Amai ik kan mij echt nooit bedwingen om thuis al eens te testen :D
Goh ja dat kan natuurlijk de 2 zijn, krampen omdat je zwanger bent of je regels en pijnlijke borsten kan ook van beide! Ik had enkel wel pijnlijke borsten toen ik zwanger was. Van de utrogestan heb ik dat niet maar dat is natuurlijk ook afhankelijk van persoon tot persoon.

Oh ja de leuke fleet! Ik was dat vorige keer al vergeten, tot ik mijn voorschrift kreeg!
Zelfde als bij mij dus nu, alleen heb ik nog een slechter resultaat deze keer. Hopelijk blijven er bij jou nog veel meer over op dag 3!! Ik vind dat toch ook wel raar, bij mijn eerste pick-up had ik er nog 6 op dag 3 en op dag 5 maar 3 meer, nu op dag 3 maar 2. Ik duim super hard mee voor jou!

Oh super goed dat je nu al van in het begin al mag starten met 8 applicaties oestrogel! Hopelijk gaat het zo deze keer veel sneller en hoef je geen maand te wachten op je volgende TP!

Ja maar een weekje verschil :D Ja wel zonde maar ik heb uiteindelijk toch wat kunnen genieten van een glaasje wijn enz. en nu kunnen we er hopelijk terug invliegen!
IVM 1 -> zwanger (miskraam 7w)
IVM 1.1 -> negatief
IVM 1.2 -> negatief
IVM 2 -> 2 embryo's overleven ontdooiing niet
IVF 1 -> zwanger

Noesh
Berichten: 225
Lid geworden op: 24 juni 2017, 18:04

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Noesh » 23 mei 2018, 21:57

Hey Do,

Toch raar hoe het zo altijd kan verschillen he... maar nu heb je idd wat meer kunnen genieten waarschijnlijk door je van niets iets aan te trekken van medicatie & gewoon een glaasje wijn te kunnen drinken.

Karlien is na de pu komen zeggen dat er 29 follikeltjes weggehaald zijn, meer als vorige keer en dat was opzich dus goed. Nu afwachten hoeveel het er gaan redden, 3 dagen goed rusten, woensdag op controle en dan konden we er weer invliegen, zei ze!
Ga ik volledig met akkoord! :D


& Ellie? Hoe is het met jou? Ben zo benieuwd!

Groetjes
IVM 1.0 | PU (3)
IVM 1.2 | TP cryo - tweeling ♥ - 21w ⋆⋆
IVM 2.0 | PU (6)
IVM 2.3 | TP cryo - Dochtertje april ‘19🌈
IVM 2.4 | TP cryo - zwanger 🤰🏼 Juli 2021

Ellietje
Berichten: 181
Lid geworden op: 13 juni 2016, 14:42

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Ellietje » 24 mei 2018, 8:24

Noesh: is het vlot gegaan, de PU? Het is in ieder geval al een mooi resultaat dus ik duim mee dat er voldoende toppertjes overblijven. :wink:

Ik kreeg gisterennamiddag verrassend maar positief nieuws; ik ben zwanger. :shock:
Ik kan het nog altijd niet geloven. Ik had het helemaal niet verwacht. Heel dit proces heel relaxed benaderen, helpt blijkbaar wel degelijk. :D Aan de telefoon zei men dat het heel mooie beginwaarden zijn, hoewel ik nog steeds last heb van die typische menstruatiekrampen. Nu ja, volgende week woensdag een nieuwe bloedafname en dan zien we wel hoe het geëvolueerd is. :)
IVM 1.1 (vers): neg. | IVM 1.2 (cryo): neg. | IVM 1.3 (cryo): zwanger

Noesh
Berichten: 225
Lid geworden op: 24 juni 2017, 18:04

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Noesh » 24 mei 2018, 10:58

Hey Ellie,

Proficiat!! Raar maar waar, ik had zo een vermoeden dat jij positief nieuws ging komen brengen! :D
Super! Geniet ervan! Ik had die menstruatiekrampen ook. Is je lichaam dag zich aanpast wist karlien mij toen te vertellen. Ik mocht daar gerust een dafalgannetje voor innemen. Ik wens je heel veel geluk toe en hopelijk mag alles goed gaan! 😊

De PU is vlot gegaan. Alleen wat meer bloedverlies maar prof De Vos heeft dat gestelpt & nu bijna niets meer..
29 follikeltjes, ze mogen bevrucht worden!
Had jij nu een dag 3 of dag 5 embryotje? 😊

Nog eens proficiat!
IVM 1.0 | PU (3)
IVM 1.2 | TP cryo - tweeling ♥ - 21w ⋆⋆
IVM 2.0 | PU (6)
IVM 2.3 | TP cryo - Dochtertje april ‘19🌈
IVM 2.4 | TP cryo - zwanger 🤰🏼 Juli 2021

DO86
Berichten: 93
Lid geworden op: 28 september 2017, 11:42

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door DO86 » 24 mei 2018, 11:43

Ellietje,

Proficiat!! Echt super goed nieuws!
Inderdaad en thuis geen test doen :lol: Krijg je daarna een super leuk telefoontje in de namiddag thuis :D
Geniet er van en op naar even mooie waarden volgende week woensdag!


Mooi resultaat Noesh, 29 zijn er heel wat! Weet je dan ook pas volgende week hoeveel jullie er uiteindelijk hebben? Ah moet jij na een PU nog eens op controle? Jaja rust maar goed uit de komende dagen zodat jullie er daarna weer helemaal klaar voor zijn :D
Prof De Vos heeft het dus weer goed gedaan :)
IVM 1 -> zwanger (miskraam 7w)
IVM 1.1 -> negatief
IVM 1.2 -> negatief
IVM 2 -> 2 embryo's overleven ontdooiing niet
IVF 1 -> zwanger

Noesh
Berichten: 225
Lid geworden op: 24 juni 2017, 18:04

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Noesh » 24 mei 2018, 12:51

Hey Do,

Ja controle was niet de juiste benaming.
Gewoon bloedname & dan even langsgaan bij Karlien :D.
Zij ging de aantallen van de embryotjes opvolgen en me iets laten weten, zei ze. Ik vermoed dat ik hier maandag meer over zal weten :D.
Jep, professor heeft dat super gedaan! Er kwam ook nog wat bezoek bij. Ik denk andere dokters van andere ziekenhuizen. Hij had op voorhand gevraagd of dit ok was. Uiteindelijk stonden 7 mensen op te kijken. Terwijl werd er af en toe ook een vraag gesteld aan mij :D. Gezellig wel gisteren 🙈..

Hoe gaat het bij jou? Terug gestart met oestrogel? :D
IVM 1.0 | PU (3)
IVM 1.2 | TP cryo - tweeling ♥ - 21w ⋆⋆
IVM 2.0 | PU (6)
IVM 2.3 | TP cryo - Dochtertje april ‘19🌈
IVM 2.4 | TP cryo - zwanger 🤰🏼 Juli 2021

Ellietje
Berichten: 181
Lid geworden op: 13 juni 2016, 14:42

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Ellietje » 24 mei 2018, 13:26

Merci! :D
Er werd een dag 5-embryootje teruggeplaatst, Noesh.

Wist jij bij je zwangerschap meteen je HcG-waarde? Ik ben aan het twijfelen om Karlien op te bellen om dit te vragen aangezien die van de DM daar niets over heeft gezegd.
Amai, 7 artsen bij je PU, gezellig inderdaad! :D Gelukkig lig je bij zo’n PU toch een beetje bedekt, anders lijkt het me een beetje té gezellig met zo veel volk. :P
IVM 1.1 (vers): neg. | IVM 1.2 (cryo): neg. | IVM 1.3 (cryo): zwanger

Noesh
Berichten: 225
Lid geworden op: 24 juni 2017, 18:04

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Noesh » 24 mei 2018, 15:43

Hey Ellie,

Nee, ze hebben toen helemaal niets gezegd.
Pas vanaf week 6 hebben ze dat meegegeven.
Toen had ik een waarde van 14590.
Ik heb hier verder ook niet naar gevraagd.
Ik was blij om elke keer te horen dat het goed was! Stond er toen niet zo bij stil maar ik begrijp je dat je het graag wil weten, hoor. ☺️ Nu zou ik het ook wel willen weten.

Haha ja, ik trek me daar al niet te veel meer van aan.
‘Die hebben dat al zo vaak gezien’ denk ik dan :D.
IVM 1.0 | PU (3)
IVM 1.2 | TP cryo - tweeling ♥ - 21w ⋆⋆
IVM 2.0 | PU (6)
IVM 2.3 | TP cryo - Dochtertje april ‘19🌈
IVM 2.4 | TP cryo - zwanger 🤰🏼 Juli 2021

Noesh
Berichten: 225
Lid geworden op: 24 juni 2017, 18:04

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Noesh » 29 mei 2018, 17:45

Zo stilletjes hier de laatste dagen?
Alles ok met iedereen? :D
IVM 1.0 | PU (3)
IVM 1.2 | TP cryo - tweeling ♥ - 21w ⋆⋆
IVM 2.0 | PU (6)
IVM 2.3 | TP cryo - Dochtertje april ‘19🌈
IVM 2.4 | TP cryo - zwanger 🤰🏼 Juli 2021

molly27
Berichten: 848
Lid geworden op: 23 september 2009, 14:30

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door molly27 » 30 mei 2018, 10:07

Lieve dames,

Nu we enkele dagen verder zijn kom ik graag nog op een deftige manier afscheid van jullie nemen.

Voor ons stopt het nu echt. Mijn echtgenoot wil niet meer, dit hele traject heeft een te grote impact gehad op onze relatie van 20j. Alle energie gaat nu naar het redden van deze relatie.

Deze afgelopen 9j zijn zwaar geweest en heel deze mmm is een obsessie geworden bij mij, heel stilletjes en onopvallend. Ik stond niet meer stil bij de gevolgen voor mezelf (fysiek en mentaal) en het enige wat telde was doorgaan. Daardoor ben ik ook de impact die het had op mijn relatie uit het oog verloren en daar loop ik nu recht tegen de muur op.
Veel te verwerken, veel om over na te denken en hard werken om onze zoontjes de toekomst te geven die ik ze wil geven namelijk een warm en stabiel gezin.

De pijn, angst en verdriet is groot en ik hoop dit ooit te kunnen afsluiten zonder mezelf te veel te verwijten. 4 miskramen is veel geweest maar wat had dat kleintje welkom geweest.

Maar het allerbelangrijkste is dat ik jullie alleen maar het allerbeste toewens en ik hoop dat jullie allemaal het geluk mogen vinden waar jullie allemaal zo hard voor werken. Neem veel tijd voor jezelf, wees lief voor je lichaam en geest. Ga er voor de volle 100% voor want echt het is het wel allemaal waard geweest als ik die lieve snoetjes van mijn jongens zie maar verlies mekaar onderweg niet.

Misschien kom ik hier nog wel eens piepen maar dat kan ik niet beloven. Ik blijf wel meeduimen en denk veel aan jullie.

Veel liefs,
Molly

DO86
Berichten: 93
Lid geworden op: 28 september 2017, 11:42

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door DO86 » 30 mei 2018, 13:40

Hey Noesh!

Ik ben terug :D
Wat een drukke weken de laatste tijd en de weekends nog erger! Gelukkig is het vanaf nu weer wat rustiger!

Amai zoveel artsen aanwezig bij je PU, lekker druk :P ! Tis zoals je zegt hé die hebben dat allemaal al zo vaak gezien :lol:

Weet je ondertussen al hoeveel embryo's er in de vriezer zijn geraakt?

Jaja ik ben ondertussen weer al druk bezig met smeren, 5/06 echo en bloedafname en als alles goed gaat weten we dan wanneer we een nieuwe TP zullen krijgen. Ondertussen jij ook al aan het smeren? Ik hoop echt dat de oestrogel nu goed aanslaat bij jou!

Ellietje,

Ik wist mijn waarden ook nooit. Denk dat da uiteindelijk nog niet zo slecht is, als het wat laag is volgens de tabel (die je dan waarschijnlijk toch gaat opzoeken, alle zou ik toch doen :D ) ben je daar dan weer gans de tijd mee bezig.

Hoe was je bloedafname? Ik duim!!!


Hey Molly,

Ik hoop super hard dat jullie hier samen goed uitkomen!
Ja ik kan mij wel voorstellen dat dit super zwaar was voor jullie relatie, 9 jaar is heel wat! Probeer het allemaal achter jou te laten en te genieten van je zoontjes en je man!
Neem ook zeker de tijd om alles te verwerken, het lukt je wel! 4 miskramen moeten verwerken moet echt verschrikkelijk zijn. Gelukkig heb je er toch ook 2 zoontjes aan over gehouden!

Ik wens je echt het allerbeste toe! Je bent super sterk als je dit allemaal 9 jaar kan volhouden! En hopelijk vinden jullie elkaar terug!

x
IVM 1 -> zwanger (miskraam 7w)
IVM 1.1 -> negatief
IVM 1.2 -> negatief
IVM 2 -> 2 embryo's overleven ontdooiing niet
IVF 1 -> zwanger

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten