IVM of in-vitro maturatie

Andere behandelingen forum.
Noesh
Berichten: 225
Lid geworden op: 24 juni 2017, 18:04

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Noesh » 16 november 2020, 9:10

Ik ben opgestaan met heel veel bruinverlies. Ik zie ook donkere stukjes dus ik vermoed dat dit weefsel of stolsel zal zijn..
het ziet er niet goed uit.. Ik heb contact opgenomen met UZ Brussel maar moet bij het ziekenhuis bij mij in de buurt gaan.

Ik ben aan het wachten op het document van Jette van bloedname.. pff. We hadden gezegd tot Max 1 nieuwe pick-up en als er een miskraam is dan niet verder te doen. Hier stopt dan mijn wens...
IVM 1.0 | PU (3)
IVM 1.2 | TP cryo - tweeling ♥ - 21w ⋆⋆
IVM 2.0 | PU (6)
IVM 2.3 | TP cryo - Dochtertje april ‘19🌈
IVM 2.4 | TP cryo - zwanger 🤰🏼 Juli 2021

Silke91
Berichten: 190
Lid geworden op: 23 januari 2018, 13:33

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Silke91 » 16 november 2020, 14:25

@Jackeline, oh jij moet inderdaad nogal geduld hebben als je ook nog een ingreep nodig hebt. Vorige week zeiden ze tegen mij dat ze hoopten rond de kerstvakantie weer op te starten. Ik duim dus zeker voor je mee dat je toch weer snel kan opstarten!

@Noesh, ohnee :( ik hoop dat het een gewone bloeding is en zeker geen miskraam! Krijg je dan ook een echo straks? Toitoi in ieder geval!!
Juli17 start project kids
IVF/ICSI 1-3 Brugge (jan-mei18) neg
IVM 1 (3 cryo's) | aug-nov18 neg
IVM 2 (6 cryo's) | feb19 zwanger, zoontje okt19😍😍
Restart aug20 voor een brusje
IVM 2 (nog 3 cryo's) | okt20-feb21 neg
IVM 3 (6 cryo's) | mei21

Noesh
Berichten: 225
Lid geworden op: 24 juni 2017, 18:04

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Noesh » 16 november 2020, 17:18

@jackeline,
Ik vind het eigenlijk echt verschrikkelijk dat alle consultaties, transfers en pickups niet doorgaan. Ik zie sommige die een totaal niet dringende operatie ondergaan. Wetende dat een kinderwens wel iets dringends is. Of toch in mijn ogen en ik denk ook in alle wensouders hun ogen. Dat heeft toch een hoge prioriteit?
Ik hoop in ieder geval dat het gewoon snel allemaal toch terug door kan gaan.

@silke91, bedankt. Emoties hier de hele dag.
Echo was heel goed. Echt gek maar zo blij. Mini doet het goed, mooie hartslag & perfect op groei.
Het was wat afwachten op de bloedresultaten. Aangezien die vorige week niet zo goed waren... maar wonder boven wonder zijn die deze week weer super goed. Ben opgelucht. De buikpijn is nog steeds aanwezig. Maar denk dat dit van mijn darmen komt. Mijn afspraak van woensdag is geannuleerd door de goede echo en bloedname. Ik moest normaal volgende week nog eens terug, een laatste keer. Maar ik had al een afspraak op hoog-risico in UZ Leuven, een intake gesprek. Ze hebben gezegd dat het verslag moet laten opsturen naar Brussel en ook een bloedname voor dan te bespreken om de medicatie af te bouwen. Daar ga ik toch ook super blij mee zijn. Al die wekkers op een dag voor die medicatie 😁.
Hoe gaat het met jou?


Groetjes,
IVM 1.0 | PU (3)
IVM 1.2 | TP cryo - tweeling ♥ - 21w ⋆⋆
IVM 2.0 | PU (6)
IVM 2.3 | TP cryo - Dochtertje april ‘19🌈
IVM 2.4 | TP cryo - zwanger 🤰🏼 Juli 2021

Ibby85
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 november 2020, 18:29

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Ibby85 » 16 november 2020, 18:32

Goed nieuws, Jette start deze week de eerste activiteiten alweer terug op!

Jackeline
Berichten: 12
Lid geworden op: 28 augustus 2019, 11:09

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Jackeline » 17 november 2020, 8:41

@Noesh, Wat een opluchting moet dat geweest zijn, oef zeg! Ik denk dat het voor iemand die al zo'n parcours doormaakt, toch meer op zijn hoede is voor negatief nieuws. Maar kijk, nog even en je bent ook van die pillenwekkers vanaf! ;)

Ja, hier weegt het nu wel zwaar door. Al dat geduld hebben, 'we kunnen er toch niets aan doen'. Ze zijn intussen in Jette opnieuw opgestart, maar 'gefaseerd', wat wil zeggen voorlopig enkel de geplande terugplaatsingen. Geen pick-up's, dus val ik alweer uit de boot. Frustrerend, idd wetende dat andere routineuze ingrepen wel gewoon doorgaan. Ik hoop maar dat de rest ook snel kan volgen!

@silke91, ik duim alvast mee voor positief nieuws na dat wachten!

Silke91
Berichten: 190
Lid geworden op: 23 januari 2018, 13:33

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Silke91 » 18 november 2020, 14:43

Oh Noesh wat een top nieuws :D! Hopelijk blijft baby het zo goed doen daar!

Jackeline, duimen maar dat jij de volgende bent die weer kan opstarten!

Ik heb deze ochtend bloedafname en echo gehad. Hcg weer goed verdubbeld, maar nog altijd te laag voor deze termijn. Op echo was gelukkig wél een vruchtzakje te zien in mijn baarmoeder :D. Ook daar wel te klein voor de termijn die ik nu ben. Ze geven het een grote kans op een miskraam. Volgende week moet ik terug voor bloedafname en echo, wil toch ook wel zeggen dat er ergens nog hoop is zeker? Weer een weekje in spanning afwachten dus :lol:
Juli17 start project kids
IVF/ICSI 1-3 Brugge (jan-mei18) neg
IVM 1 (3 cryo's) | aug-nov18 neg
IVM 2 (6 cryo's) | feb19 zwanger, zoontje okt19😍😍
Restart aug20 voor een brusje
IVM 2 (nog 3 cryo's) | okt20-feb21 neg
IVM 3 (6 cryo's) | mei21

Noesh
Berichten: 225
Lid geworden op: 24 juni 2017, 18:04

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Noesh » 18 november 2020, 15:47

Hey Silke91,

Aangezien het toch nog steeds verdubbeld, ziet dat er toch goed uit? Ik zou in ieder geval ook nog niet uitgaan van het ergste.
Misschien is je lichaam deze keer iets trager. Of net een latere innesteling?

Bij mijn dochtertje waren mijn waardes onder het gemiddelde. En uiteindelijk ook een paar dagen later uitgerekend dan normaal moest. Ik hoop met je mee dat het volgende week terug goed nieuws zal zijn! Inderdaad weer heel spannend seg!
Veel succes!

Groetjes
IVM 1.0 | PU (3)
IVM 1.2 | TP cryo - tweeling ♥ - 21w ⋆⋆
IVM 2.0 | PU (6)
IVM 2.3 | TP cryo - Dochtertje april ‘19🌈
IVM 2.4 | TP cryo - zwanger 🤰🏼 Juli 2021

Silke91
Berichten: 190
Lid geworden op: 23 januari 2018, 13:33

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Silke91 » 24 november 2020, 9:25

Heyhey, weer eens een update hier. Ben deze ochtend naar Brugge geweest voor bloedafname en echo. Nog steeds een klein vruchtzakje. Aangezien ze mijn gegevens daar niet bewaren (omdat alles via Jette gaat) heb ik nog geen idee of het al dan niet gegroeid is. Ik weet dus eigenlijk echt niets van deze ochtend, zo'n tegenvaller :( . Hopelijk laat Jette me vandaag niet te lang in spanning wachten! Ik ga wel uit van het slechtste intussen, ik word helemaal gek van dat geslinger tussen hoop en wanhoop.. Ben nu op een punt gekomen dat ik deze zwangerschap misschien liever afbreek zodat ik weer met een schone lei kan beginnen.
Ik hou jullie sowieso op de hoogte!

Groetjes,
Silke
Juli17 start project kids
IVF/ICSI 1-3 Brugge (jan-mei18) neg
IVM 1 (3 cryo's) | aug-nov18 neg
IVM 2 (6 cryo's) | feb19 zwanger, zoontje okt19😍😍
Restart aug20 voor een brusje
IVM 2 (nog 3 cryo's) | okt20-feb21 neg
IVM 3 (6 cryo's) | mei21

Noesh
Berichten: 225
Lid geworden op: 24 juni 2017, 18:04

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Noesh » 24 november 2020, 10:18

Hey Silke91,

Hoever zou je nu zijn? Bij mij was het pas echt op 6w dat er een klein minitje te zien. Iets ervoor ook alleen de lege vruchtzakje en iets erna het dooierzakje.

Ik hoop dat het toch nog goed komt en dat Jette snel iets laat weten!

Heel veel succes!! 🍀
IVM 1.0 | PU (3)
IVM 1.2 | TP cryo - tweeling ♥ - 21w ⋆⋆
IVM 2.0 | PU (6)
IVM 2.3 | TP cryo - Dochtertje april ‘19🌈
IVM 2.4 | TP cryo - zwanger 🤰🏼 Juli 2021

Silke91
Berichten: 190
Lid geworden op: 23 januari 2018, 13:33

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Silke91 » 24 november 2020, 10:30

Als ik zelf reken ben ik morgen 6 weken. Blijkbaar moet je dan een vruchtzakje van 2cm hebben en die bij mij is maar 4mm, wel nog een groot verschil.. Tenzij die plots in enkele dagen veel groeit. Twas een assistent gynaecoloog en die zei ook dat het aan 5 weken echt nog alle kanten uit kan gaan. Nog wat extra geduld hebben dus :roll: .
Juli17 start project kids
IVF/ICSI 1-3 Brugge (jan-mei18) neg
IVM 1 (3 cryo's) | aug-nov18 neg
IVM 2 (6 cryo's) | feb19 zwanger, zoontje okt19😍😍
Restart aug20 voor een brusje
IVM 2 (nog 3 cryo's) | okt20-feb21 neg
IVM 3 (6 cryo's) | mei21

Noesh
Berichten: 225
Lid geworden op: 24 juni 2017, 18:04

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Noesh » 24 november 2020, 10:44

Silke91,

Hopelijk bellen ze je snel. Dat wachten is echt verschrikkelijk..
ik blijf voor je duimen!
IVM 1.0 | PU (3)
IVM 1.2 | TP cryo - tweeling ♥ - 21w ⋆⋆
IVM 2.0 | PU (6)
IVM 2.3 | TP cryo - Dochtertje april ‘19🌈
IVM 2.4 | TP cryo - zwanger 🤰🏼 Juli 2021

Silke91
Berichten: 190
Lid geworden op: 23 januari 2018, 13:33

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Silke91 » 25 november 2020, 12:08

Bij deze een semi update.
Ik werd gisteren door Jette gebeld dat ze resultaat van bloed al hadden, maar van de echo nog niet. Voor ze iets meer konden zeggen viel de verbinding helaas weg, ik kon hen niet meer bereiken nadien en ze belden ook niet terug. Heel frustrerend!!
Deze ochtend nieuwe poging, gebeld naar Jette om 10u, na 4min in de wacht resultaat dat hcg gestegen was, maar nog steeds niet spectaculair. Van echo hadden ze nog altijd geen resultaat ontvangen. Dan naar Brugge gebeld, ook 4min in de wacht, maar geen tijd meer om te wachten. Om 11u opnieuw gebeld, 2min in de wacht, hen nadrukkelijk gevraagd die resultaten snel naar Jette te sturen.
Dus hopelijk gebeurt dat nu effectief, kunnen ze het in Jette snel bespreken en weet ik snel meer!

Ik ben echt enorm kwaad over de manier van communiceren, ik moet constant zelf vragen om resultaten tijdig door te sturen (was nu al de 3e keer). Ik kan precies alleen wachten en blijf op antwoorden wachten. Echt lastig in combinatie met een zwangerschap die precies blijft hangen en ik me al sinds november afvraag of dit nu goed komt of niet..

Hopelijk dus snel meer nieuws!
Juli17 start project kids
IVF/ICSI 1-3 Brugge (jan-mei18) neg
IVM 1 (3 cryo's) | aug-nov18 neg
IVM 2 (6 cryo's) | feb19 zwanger, zoontje okt19😍😍
Restart aug20 voor een brusje
IVM 2 (nog 3 cryo's) | okt20-feb21 neg
IVM 3 (6 cryo's) | mei21

Noesh
Berichten: 225
Lid geworden op: 24 juni 2017, 18:04

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Noesh » 25 november 2020, 13:23

Ik begrijp het. Vandaar dat ik altijd zelf naar Brussel rij. Maar ik versta dat Brugge - Brussel niet altijd makkelijk is.
Werken zij ook met MyNexus? Ik kan daar mijn resultaten van in UZ Leuven ook zien..
Bij mij was er ook iets foutgegaan met het doorsturen maar deze keer was het mijn eigen schuld. Ze hebben het gelukkig al ontvangen. Ik verwacht straks update.

Hopelijk weet je snel meer. Zodat je weet hoe het gaat..

Heel veel succes
IVM 1.0 | PU (3)
IVM 1.2 | TP cryo - tweeling ♥ - 21w ⋆⋆
IVM 2.0 | PU (6)
IVM 2.3 | TP cryo - Dochtertje april ‘19🌈
IVM 2.4 | TP cryo - zwanger 🤰🏼 Juli 2021

Silke91
Berichten: 190
Lid geworden op: 23 januari 2018, 13:33

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Silke91 » 25 november 2020, 15:16

Tho, geen idee of ik mijn resultaten ook online zou kunnen zien.

Jij intussen al meer nieuws?

Mij hebben ze intussen gelukkig wél gebeld. Zwangerschap evolueert niet goed, dus stoppen met alle medicatie en maandag weer bloed en echo. Dan wachten tot hcg weer op 0 komt voor we opnieuw kunnen starten. Ik hoop op een nieuwe terugplaatsing begin 2021 🍀

Nu dus het einde, maar hopelijk brengen de 2 embryootjes in de vriezer alsnog een lichtpuntje in 2021. Komt allemaal wel goed :D !

Liefs,
Silke
Juli17 start project kids
IVF/ICSI 1-3 Brugge (jan-mei18) neg
IVM 1 (3 cryo's) | aug-nov18 neg
IVM 2 (6 cryo's) | feb19 zwanger, zoontje okt19😍😍
Restart aug20 voor een brusje
IVM 2 (nog 3 cryo's) | okt20-feb21 neg
IVM 3 (6 cryo's) | mei21

Noesh
Berichten: 225
Lid geworden op: 24 juni 2017, 18:04

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Noesh » 25 november 2020, 15:29

Oh, toch jammer.. Waarom moet die kans toch ook bestaan dat het altijd nog mis kan gaan. Maar je pakt het goed op precies.
Ik hoop dat 2021 snel dat lichtpuntje brengt!
Toch ook sterkte en weer veel succes voor de volgende keer!

Ja, ik heb een half uur geleden telefoon gekregen dat alles goed is en dat ik mag beginnen afbouwen met de medicatie. Enkel de utrogestan moet ik tot 12w doornemen en dan samen met de arts in Leuven bespreken om af te bouwen want moet dit mijn hele zwangerschap blijven nemen. Maar vanaf volgende week mag ik stoppen met de spuitjes en de oestrogel. Dat is ook al iets.

Groetjes
IVM 1.0 | PU (3)
IVM 1.2 | TP cryo - tweeling ♥ - 21w ⋆⋆
IVM 2.0 | PU (6)
IVM 2.3 | TP cryo - Dochtertje april ‘19🌈
IVM 2.4 | TP cryo - zwanger 🤰🏼 Juli 2021

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten