IVM of in-vitro maturatie

Andere behandelingen forum.
Eve1987
Berichten: 225
Lid geworden op: 27 april 2017, 17:15

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Eve1987 » 25 april 2018, 16:19

Noesh schreef:
1 januari 1970, 1:00
Kaatje,

Dat was net wat ik nodig had! Ik zag het eigenlijk gelijk al mislopen. Al weet ik niet met hoeveel mm BMS ik zwanger werd van Ferre en Eden... ik vermoed dat deze ook niet heel hoog was maar ik had echt bang dat het deze poging sowieso niet ging lukken vanwege de lage BMS.

Do, ja ik had een TP echt niet verwacht! We zijn met ons tweetjes naar Jette gereden en daarna wat gaan shoppen om niet de hele dag te moeten wachten op het telefoontje met TP of niet. Het was eerst gepland op 3 mei maar ze hebben het dan toch kunnen verzetten. ik snap volledig wat je bedoelt met dat je niet gaat kunnen genieten die eerste weken... Maar altijd positief blijven al weet ik heeeel goed dat dat niet altijd makkelijk is.
Ik wens je heel veel succes toe maandag met de pu! Hopelijk veel goede embryotjes die hieruit komen & ik hoop dat er maar 1tje nodig zal zijn om je wens te laten uitkomen! Ik zal sowieso aan je denken, wetende dat je daar op 1 van die kamertjes ligt :D.

Molly: Om 12u pas telefoon? Amai, dat is wel echt laat he? Maar dag 1 naar het aftellen van een hopelijk positieve test is al voorbij! Ik duim voor je mee dat deze keer alles goed mag gaan!

En aan iedereen: Dank jullie wel voor de wensen voor onze trouw, huwelijksreis & TP! Het zal een moeilijke dag worden vrijdag. De tijd van een positieve test op 6 september tot de 37w zwangerschap op 27/4/2018 is voorbij gevlogen. Ongelofelijk dat ik vrijdag eigelijk mama pas had moeten worden...
Ik hoop dat we met moedertjesdag terug een positieve test heb want die dag gaat toch weer zo zwaar zijn...
Misschien dat de rust op de huwelijksreis zal helpen...


Groetjes,
Hoi Noesh,

eerst en vooral proficiat met jullie komende huwelijk! Probeer er toch 200% van te genieten. Op 26 augustus 2017 zijn mijn man en ik in het huwelijksbootje gestapt. Op 1 september kreeg ik terugplaatsing van een cryo. Op 2 september zijn we dan vertrokken op huwelijksreis naar Fuerteventura. We waren daar voor 11 dagen, dus moesten normaal een bloedtest hebben de dag van terugkomst. Van onze huwelijksreis hebben we ontzettend genoten, we hebben vanalles gedaan, gewandeld, gaan leren surfen, gezwommen, ... af en toe een glaasje cava zelf! Heel bewust hadden we geen zwangerschapstest mee en wilden we pas de dag na terugkomst de bloedtest laten doen (omdat we in de nacht pas terugkwamen), voor Jette was dit geen probleem.
Eenmaal terug thuis kon ik me na een paar uur toch niet meer inhouden en heb ik een urinetest gedaan! Deze was positief! Ondertussen zijn we bijna 37 weken zwanger!
Ik was achteraf zo ontzettend blij dat ik zo genoten had van de huwelijksreis, wat het resultaat nu ook was geweest. Een huwelijksreis doe je maar één keer, en vanuit Jette hadden we ook echt de boodschap meegekregen dat we moesten genieten en alles mochten doen, alleen niet overdrijven met alcohol.

Ik wens je uit de grond van mijn hart hetzelfde toe!

Groetjes
05/16: stop pil
06/17: ICSI 1 --> neg
08/17: ICSI 1.1 --> tp 01/09 --> positieve test 13/09 --> dochter geboren 12/05/2018
10/18: ICSI 1.2 --> tp 16/10 --> positieve test 22/10 --> zoon geboren 24/06/2019

Ines89
Berichten: 25
Lid geworden op: 22 maart 2018, 19:13

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Ines89 » 26 april 2018, 17:07

Hey lieve dames allemaal,

Ik heb een tijdje niets meer gestuurd omdat ik het megadruk heb. Nu zelfs ook :-(.. Ik wil iedereen die zwanger is een dikke proficiat wensen. En iedereen die nog bezig zijn met de behandeling heeel veel succes wensen. Ik gun het iedereen met heel mijn hart..

Ik ben pas begonnen met Ivm. Eerste cryo terugplaatsing had ik vorige week dinsdag 17 april. Vandaag heb ik een paar zwangerschapstesten gedaan. Ik weet dat het nog veel te vroeg is ( 9 dagen na mijn terugplaatsing). Ik zou normaal pas 30 april mijn bloed laten trekken. Maar Ik krijg dus bij elke test een licht vaag streepje die wel zichtbaar is. Dat wil zeggen dat er iets is, of vergis ik mij? Ik heb wel menstruatiepijn en had daarstraks een beetje bruinverlies. Ik weet echt niet wat te denken :? :( :( :(
Heeft iemand mss hetzelfde meegemaakt??

Heeeeeel veel groetjes xxx

DO86
Berichten: 93
Lid geworden op: 28 september 2017, 11:42

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door DO86 » 27 april 2018, 11:40

Hey Noesh,

Vandaag is de grote dag :D Dikke proficiat! Hopelijk verloopt alles goed! Ik begrijp je volledig dat het een zware dag zal worden maar probeer er toch maar zoveel mogelijk van te genieten! Trouwen doe je maar 1 keer! Ik duim voor jullie mee dat je een super cadeau krijgt op moedertjesdag, een positieve test wou echt super!
De rust op huwelijksreis zal waarschijnlijk wel helpen! Daar zal je er waarschijnlijk toch minder mee bezig zijn.

Goed idee om dan daarna te gaan shoppen in plaats van thuis het telefoontje af te wachten! En het was dan toch heel positief nieuws! Jaja zeker en vast, we moeten positief blijven! Ik ook aan jou maandag :D Ik duim van uit mijn kamertje mee dat het een super plakkende embryo'tje is :lol:

Ik hoop het ook, ik had gisteren echo en bloedafname, op de echo zagen ze al 35 follikels. Gisteren mijn eerste spuit gezet! Was weer eventjes zoeken na al die maanden. Ik heb ook een gesprek gehad met Karlien en ze ging met dokter Devos bespreken om onze embryo's deze keer op dag 3 in te vriezen in plaats van dag 5 en 6 omdat we er vorige keer maar 3 over hadden van de 21 keer. Hoe oud zijn jullie embryo's?

Hey Molly,

Amai dat was echt wel heel laat! Haha ja toch nog iets dat altijd goed meewerkt! Daar kan je toch altijd op rekenen :D
Bedankt! Wanneer heb jij bloedafname?

Hey Ines,

Een streepje is een streepje hé, je kan positief testen op dag 9. Ik teste al positief op dag 7 dus het is perfect mogelijk dat je zwanger bent! Menstruatiepijn kan ook wel, de meesten merken niet echt het verschil tussen "zwangerschapspijn" en menstruatiepijn :wink: en het beetje bruin verlies kan goed zijn van de innesteling. Ik zou zondag nog eens een test doen, tegen dan zou je streepje al wat donkerder moeten zijn als je IVM-poging gelukt is! En natuurlijk maandag met je bloedafname ga je ook wel veel meer weten.

Ik duim dat je positief nieuws krijgt maandag!
IVM 1 -> zwanger (miskraam 7w)
IVM 1.1 -> negatief
IVM 1.2 -> negatief
IVM 2 -> 2 embryo's overleven ontdooiing niet
IVF 1 -> zwanger

Ines89
Berichten: 25
Lid geworden op: 22 maart 2018, 19:13

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Ines89 » 28 april 2018, 11:06

Hey Do86

Bedankt voor jouw antwoord. Eerst een vooral 35 follikels!!! Super dat is echt goed. Hopelijk zal alles goed verlopen! Ik zou niet weten hoe oud mijn embryo is en was. Ik had er 2 Ik heb nog eentje ingevroren en eentje in mijn baarmoeder sinds 17 aril..

Ik heb de dagen daarna nog testen gedaan maar die blijven nog altijd heel vaag. Ze willen maar niet donkerder worden. En is nu 3 dagen geleden. Ik heb daar echt gezn goed gevoel bij :(. Ik heb wel geen menstruatiepijn meer en ook geen bruinverlies meer. Dat bruinverlies was maar eenmalig. Ik weet echt niet dat wat ik moet denken. Na 3 dagen nog altijd heel vaag. Ik denk niet dat het normaal is eh :(((((((. Maandag moet ik mijn bloed laten trekken

Groetjesssss

molly27
Berichten: 848
Lid geworden op: 23 september 2009, 14:30

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door molly27 » 28 april 2018, 12:32

Ines
Ik had vorige keer ook 1 keer bruinverlies op dag 9. De dag erna een test gedaan en die was positief. Een streepje is een streepje he. Plus normaal dat het vaag is want het is nog super vroeg. Ik zou nu gewoon je bn afwachten maar volgens mij ziet het er al goed uit. Plus iedereen maakt op een andere manier hcg aan.
Bij mij liep het niet goed af maar Dat was genetisch.

Noesh
Dikke proficiat met jullie trouw. Hopelijk heb je super genoten. Het was nog een mooie dag qua weer. Heb vaak aan je gedacht. Veel succes maandag!

Do
Ook jij heel veel succes maandag. Dat de PU heel goed mag verlopen! Duimen staan hier omhoog.

Ines89
Berichten: 25
Lid geworden op: 22 maart 2018, 19:13

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Ines89 » 29 april 2018, 13:36

Hey Molly27 en Do86

Ik heb er toch geen goed gevoel bij :-(. Die streepjes worden precies nog lichter.. En morgen is mijn bloedafname. Ik heb wel nog geen bloedverlies en ook niet echt menstruatiepijn. Ik word echt gek van die onzekerheid :-(. Denk toch dat ik niet echt positief nieuws zal krijgen morgen. Ik weet sowieso dat ik hcg in mijn bloed heb want anders zou er geen streep tevoorschijn komen. Ookal is die heel vaag. Ik heb zoveel testen gedaan en op elke test is er wel iets zichtbaar. Maar ik denk dat het gewoon allemaal niet zo goed aant verlopen is? Of denken jullie dat er misschien nog hoop is?

Heeel veeel groetjes

Ines89
Berichten: 25
Lid geworden op: 22 maart 2018, 19:13

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Ines89 » 29 april 2018, 13:38

Kan ik hier misschien een bijlage toevoegen? Xxx

molly27
Berichten: 848
Lid geworden op: 23 september 2009, 14:30

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door molly27 » 29 april 2018, 18:20

Ines
Geen idee, ik zie bovenaan wel iets om een foto toe te voegen.zelf heb ik dat nog niet gedaan.
Hcg zal er zeker zijn maar er is natuurlijk wel een reden dat ze die datum bepalen om pas bloed te laten nemen. Het kan heel vroeg mislopen al hoop ik dat jij morgen gewoon goed nieuws krijgt.

Spannende dag morgen voor de meeste dames hier. Ik duim alvast.xx

Ines89
Berichten: 25
Lid geworden op: 22 maart 2018, 19:13

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Ines89 » 29 april 2018, 20:10

Molly,

Ja ik zie het ook, maar lukt mij niet om een foto toe te voegen.. Ik hoop het echt zooo dat ik morgen goed nieuWs krijg. Mijn hcg schommelt precies. Want eerst was de test donkerder dan de 2 keer (wel allebei vaag maar er was toch een verschil) 3 de keer was die weer donkerder dan de 2 keer. En nu de 4de keer is die precies weer lichter dan de 3 de keer. Ik snap het echt niet meer :(((( Ik houd het echt bijna niet meer uit van de spanning...

Ik wens iedereen heeeel veel succes toe

Heeeel veel groetjes xxx

molly27
Berichten: 848
Lid geworden op: 23 september 2009, 14:30

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door molly27 » 29 april 2018, 20:49

Ines zijn het steeds dezelfde testen (merk) met urinevan ongeveer hetzelfde tijdstip?

Ellietje
Berichten: 181
Lid geworden op: 13 juni 2016, 14:42

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Ellietje » 30 april 2018, 11:15

Mijn man en ik zijn er, na een pauze van een dik jaar, ook weer aan begonnen. Sinds eind vorige week ben ik terug Oestrogel aan het smeren, deze week BN en echo en midden volgende week dan hopelijk een TP. Deze keer gaan we voor een TP van 2 embryo's. Spannend! :)

Ik hou al mijn vingers en tenen ook gekruist voor jullie! :wink:
IVM 1.1 (vers): neg. | IVM 1.2 (cryo): neg. | IVM 1.3 (cryo): zwanger

Ines89
Berichten: 25
Lid geworden op: 22 maart 2018, 19:13

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Ines89 » 30 april 2018, 15:15

Ik heb net geen goed nieuws gekregen. Negatief. Ik ben niet zwanger. Dat is echt een heel harde klap in mijn gezicht. wat ik wel heeel raar vind is dat ik telkens een licht vaag streepje kreeg op die zwangerschapstesten. Ik snap dat niet :-(. Hcg is 0,5

Succes allemaal, ik hoop dat jullie wel allemaal goed nieuws zullen krijgen xxx

molly27
Berichten: 848
Lid geworden op: 23 september 2009, 14:30

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door molly27 » 30 april 2018, 15:49

Oh ines. Ik had het zo graag anders gewenst voor jou. Ik heb ook eens een biochemische zwangerschap gehad en ik was daar ook heel erg verdrietig om. Dikke knuffel

Ines89
Berichten: 25
Lid geworden op: 22 maart 2018, 19:13

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Ines89 » 30 april 2018, 15:57

Dank je wel lieve Molly!!! Maar ze heeft het helemaal niet over een biochemische zwangerschap gehad. Ze zei gwn negatief. En dat ze geen verklaring had voor die streepjes op de zwangerschapstesten. Dat snap ik echt niet goed. Ik ben er zooo niet goed van. Het liefste van al zou ik nu gewoon willen huilen maar dat gaat nu niet :-(. Ik was er echt van overtuigd dat ik wel hcg in mijn bloed had maar gwn heel laag.. Pffff :( :( :( :(

Noesh
Berichten: 225
Lid geworden op: 24 juni 2017, 18:04

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Noesh » 30 april 2018, 20:34

Hey Do,

Bedankt! Wij hebbe ‘s ochtends echt de tijd genomen voor onze zoontjes & daarna echt kunnen genieten van onze dag. Het was een super mooie dag & ook het weer was fantastisch! Ik weet dat zij daar voor gezorgd hebben zonder enige twijfel! :-)

Hoe is het vandaag bij jou gegaan? Ik heb vaak aan je gedacht als we in de wachtzaal zaten!

Hey Molly,
Hoe gaat het met jou? Kan je het wachten nog volhouden?
Ik duim nog steeds met je mee! Wanneer weet je iets?

Dag ines,
Spijtig dat het resultaat negatief is. Laat de moed niet zakken. Neem al je energie terug op om volledig te gaan voor de volgende poging. Ik snap dat je heel teleurgesteld bent... het is toch allemaal zwaar he..

Ik heb vandaag mijn terugplaatsing gehad. In tegenstelling tot de vorige keren ging het deze keer heeeel vlot, zonder pijn. Vrijdag 11/5 is de bloedname. Morgen mijn valies nog maken, die van mijn man (jaja, man :D) is klaar. Ik kan me rustig houden vind ik van mezelf dus daar moet het dan zeker lukken :D.

Groetjes,
IVM 1.0 | PU (3)
IVM 1.2 | TP cryo - tweeling ♥ - 21w ⋆⋆
IVM 2.0 | PU (6)
IVM 2.3 | TP cryo - Dochtertje april ‘19🌈
IVM 2.4 | TP cryo - zwanger 🤰🏼 Juli 2021

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten