IVM of in-vitro maturatie

Andere behandelingen forum.
Evitjee
Berichten: 189
Lid geworden op: 30 september 2019, 17:13

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Evitjee » 11 december 2019, 19:38

Vrijdag om 7u moet ik binnen zijn en normaal voor de middag kan ik terug naar huis. Ik ben super zenuwachtig ik hoop dat het vooral meevalt van de pijn.

DBJ
Berichten: 256
Lid geworden op: 11 april 2019, 17:20

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door DBJ » 11 december 2019, 20:44

Evitjee schreef:
11 december 2019, 19:38
Vrijdag om 7u moet ik binnen zijn en normaal voor de middag kan ik terug naar huis. Ik ben super zenuwachtig ik hoop dat het vooral meevalt van de pijn.
Oh amai dat is vroeg. Kreeg je het uur pas vandaag? Heb je bijwerkingen van de hormonen?

Evitjee
Berichten: 189
Lid geworden op: 30 september 2019, 17:13

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Evitjee » 11 december 2019, 21:18

Ja ik kreeg het uur pas als ze me belde met de bloedresultaten. Van de hormonen voel ik weinig bijwerkingen. Het is ook maar drie dagen spuiten. Ik voel daar eigenlijk niks van.

DBJ
Berichten: 256
Lid geworden op: 11 april 2019, 17:20

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door DBJ » 12 december 2019, 11:27

Evitjee schreef:
11 december 2019, 21:18
Ja ik kreeg het uur pas als ze me belde met de bloedresultaten. Van de hormonen voel ik weinig bijwerkingen. Het is ook maar drie dagen spuiten. Ik voel daar eigenlijk niks van.
Ik heb een ander schema dan jij gekregen. Ik heb maar één spuit Elonva die ik moet zetten.

Evitjee
Berichten: 189
Lid geworden op: 30 september 2019, 17:13

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Evitjee » 12 december 2019, 13:32

Ahja jij weet dat al? Ik wist da maar maandag als ik op consultatie moest gaan welk hormoon ik ging krijgen. En blijkbaar is 7u standaard het uur da je u moet aanmelden voor de pick-up.

DBJ
Berichten: 256
Lid geworden op: 11 april 2019, 17:20

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door DBJ » 12 december 2019, 13:57

Evitjee schreef:
12 december 2019, 13:32
Ahja jij weet dat al? Ik wist da maar maandag als ik op consultatie moest gaan welk hormoon ik ging krijgen. En blijkbaar is 7u standaard het uur da je u moet aanmelden voor de pick-up.
Ben vandaag geweest op consultatie. Straks resultaat van bloed en zondag opnieuw bloed +echo. Aangezien de dokter maandag geen pick up kan doen zal het dinsdag pas zijn. Dus ik moet enkel morgenavond een spuit zetten en de fleet maandagavond.
Succes eh vrijdag!

Evitjee
Berichten: 189
Lid geworden op: 30 september 2019, 17:13

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Evitjee » 12 december 2019, 17:45

Ahja oke dan is het voor jou ook niet lang meer he. Merci, voor jou ook heel veel succes.

DBJ
Berichten: 256
Lid geworden op: 11 april 2019, 17:20

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door DBJ » 13 december 2019, 11:55

Evitjee schreef:
12 december 2019, 17:45
Ahja oke dan is het voor jou ook niet lang meer he. Merci, voor jou ook heel veel succes.
Hopelijk is het wat meegevallen...

Evitjee
Berichten: 189
Lid geworden op: 30 september 2019, 17:13

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Evitjee » 13 december 2019, 13:28

Ja hoor het is meegevallen. Ik heb een ganse cocktail aan pijnstillers, spierontspanner en kalmeringsmiddeltje gekregen en ik voelde dat dat ook snel werkte want ik werd er wat slaperig van. In het begin deed het geen pijn en was het heel dragelijk, maar naar mate moest hij ook wat dieper gaan omdat mijn eierstokken nogal naar achter liggen en mijn eitjes ook verder lagen en dan begon het wel pijn te doen. Ze hebben me dan via een infuus nog pijnstilling bijgegeven maar hij moest telkens dieper en dieper gaan waardoor het te pijnlijk werd en hij is dan moeten stoppen want aan de laatste eitjes kon hij moeilijk aan, Waardoor ik wel een beetje schrik had dat het er ni zo veel zouden zijn, maar tot mijn verbazing hebben ze er toch 38 kunnen wegnemen waar ik toch wel blij om ben, de pijn was ik dan ook rap vergeten. 19 december weet ik dan hoeveel er bevrucht zijn en wordt er verder afgesproken voor de terugplaatsing. Nu ben ik vooral nog wat moe door de medicatie maar verder heb ik weinig tot nergens last van.

DBJ
Berichten: 256
Lid geworden op: 11 april 2019, 17:20

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door DBJ » 13 december 2019, 14:39

Evitjee schreef:
13 december 2019, 13:28
Ja hoor het is meegevallen. Ik heb een ganse cocktail aan pijnstillers, spierontspanner en kalmeringsmiddeltje gekregen en ik voelde dat dat ook snel werkte want ik werd er wat slaperig van. In het begin deed het geen pijn en was het heel dragelijk, maar naar mate moest hij ook wat dieper gaan omdat mijn eierstokken nogal naar achter liggen en mijn eitjes ook verder lagen en dan begon het wel pijn te doen. Ze hebben me dan via een infuus nog pijnstilling bijgegeven maar hij moest telkens dieper en dieper gaan waardoor het te pijnlijk werd en hij is dan moeten stoppen want aan de laatste eitjes kon hij moeilijk aan, Waardoor ik wel een beetje schrik had dat het er ni zo veel zouden zijn, maar tot mijn verbazing hebben ze er toch 38 kunnen wegnemen waar ik toch wel blij om ben, de pijn was ik dan ook rap vergeten. 19 december weet ik dan hoeveel er bevrucht zijn en wordt er verder afgesproken voor de terugplaatsing. Nu ben ik vooral nog wat moe door de medicatie maar verder heb ik weinig tot nergens last van.
Amai 38, dat is veel! zaten er al zoveel klaar op je eerdere echo’s ook?
Blij dat er toch extra pijnmedicatie wordt gegeven want in mijn vorig ziekenhuis heb enkel twee dafalgans gehad en kon ik het ook niet uithouden...

Evitjee
Berichten: 189
Lid geworden op: 30 september 2019, 17:13

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Evitjee » 13 december 2019, 16:29

Ja woensdag op de echo zijden ze dat bet er veel waren. Iedeaal voor ivm mee te doen zij ze dus da stelde wel gerust. Ik ben wel verschrikkelijk moe en kan niet anders doen dan slapen. :| maar ondanks dat het er wel veel zijn heb ik toch de schrik da de meeste het rijpingsproces niet gaan overleven.

DBJ
Berichten: 256
Lid geworden op: 11 april 2019, 17:20

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door DBJ » 13 december 2019, 16:42

Evitjee schreef:
13 december 2019, 16:29
Ja woensdag op de echo zijden ze dat bet er veel waren. Iedeaal voor ivm mee te doen zij ze dus da stelde wel gerust. Ik ben wel verschrikkelijk moe en kan niet anders doen dan slapen. :| maar ondanks dat het er wel veel zijn heb ik toch de schrik da de meeste het rijpingsproces niet gaan overleven.
Kom op! Het zal nu wel lang wachten worden tot het resultaat, maar je vertrekt sowieso al van een mooi aantal dus er zullen er sowieso een aantal embryo’s overblijven! Ik duim voor je!

Evitjee
Berichten: 189
Lid geworden op: 30 september 2019, 17:13

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Evitjee » 13 december 2019, 18:00

Dankje DBJ
Ik ben toch blij dat ik mijn ervaring tegen iemand kwijt kan die het zelfde doormaakt. Ik ben ook heel benieuwd hoe het bij jou zal gaan. Ik hoop dat die 6 dagen snel voorbij zullen gaan.

DBJ
Berichten: 256
Lid geworden op: 11 april 2019, 17:20

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door DBJ » 14 december 2019, 10:06

Evitjee schreef:
13 december 2019, 18:00
Dankje DBJ
Ik ben toch blij dat ik mijn ervaring tegen iemand kwijt kan die het zelfde doormaakt. Ik ben ook heel benieuwd hoe het bij jou zal gaan. Ik hoop dat die 6 dagen snel voorbij zullen gaan.
Is voor mij ook! Btw had jij je menstruatie al bij de pick up?

Evitjee
Berichten: 189
Lid geworden op: 30 september 2019, 17:13

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Evitjee » 14 december 2019, 11:55

Ja mijn menstruatie begon een dag voor de pick up. Vond ik heel ambetant maar tijdens de pick up heb ik daar weinig last van gehad eigenlijk.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 16 gasten