IVM of in-vitro maturatie

Andere behandelingen forum.
DBJ
Berichten: 256
Lid geworden op: 11 april 2019, 17:20

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door DBJ » 19 november 2019, 8:36

Evitjee schreef:
18 november 2019, 19:20
Vanavond mag ik starten met de pil :wink: en 9 december heb ik dan bloed en echo + bespreking. Als mijn lichaam goed reageert op de medicatie zou vrijdag de 13e december de pick up zijn en de dag nadien moet mijn vriend zijn zaad binnen brengen. Niet dat ik er echt geloof maar vrijdag de 13e is een ongeluksdag. :shock:
Oh super! Ik heb mijn maandstonden gekregen dus moet vanavond terug bloed laten nemen en morgen bellen ze me weer op en hopelijk krijg ik ook groen licht.
Succes!

Evitjee
Berichten: 189
Lid geworden op: 30 september 2019, 17:13

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Evitjee » 19 november 2019, 8:43

Ooh spannend voor jou ook heel veel succes :)

DBJ
Berichten: 256
Lid geworden op: 11 april 2019, 17:20

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door DBJ » 20 november 2019, 16:09

Evitjee schreef:
19 november 2019, 8:43
Ooh spannend voor jou ook heel veel succes :)
Ik mag morgen starten met de pil en dan 12 december bloed + echo en dan maandag 16 december pick up.
Spannend allemaal!

Evitjee
Berichten: 189
Lid geworden op: 30 september 2019, 17:13

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Evitjee » 20 november 2019, 19:11

Ooh dan vallen we ongeveer rond de zelfde datum . Spannend he. :)

DBJ
Berichten: 256
Lid geworden op: 11 april 2019, 17:20

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door DBJ » 21 november 2019, 12:28

Evitjee schreef:
20 november 2019, 19:11
Ooh dan vallen we ongeveer rond de zelfde datum . Spannend he. :)
Zeg dat wel, hoeveel was jou AMH? Ik had 9.

Evitjee
Berichten: 189
Lid geworden op: 30 september 2019, 17:13

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Evitjee » 23 november 2019, 0:45

AMH, daar heb ik nog nooit van gehoord. Dat is iets wat ze me nog niet verteld hebben. Ga ik volgende keer zeker eens naar vragen. Het enige wat ze zijde was dat mijn bloedwaarden goed waren en ik met de pil mag starten.

DBJ
Berichten: 256
Lid geworden op: 11 april 2019, 17:20

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door DBJ » 23 november 2019, 10:10

Evitjee schreef:
23 november 2019, 0:45
AMH, daar heb ik nog nooit van gehoord. Dat is iets wat ze me nog niet verteld hebben. Ga ik volgende keer zeker eens naar vragen. Het enige wat ze zijde was dat mijn bloedwaarden goed waren en ik met de pil mag starten.
Omdat mijn AMH vrij hoog is, mocht ik met IVM starten. Waarom krijg jij deze behandeling dan in plaats van IVF?

Evitjee
Berichten: 189
Lid geworden op: 30 september 2019, 17:13

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Evitjee » 23 november 2019, 12:15

Omdat ik altijd een overstimulatie heb. Doordat ik te veel eitjes heb. Ik moet altijd veel en heel lang hormonen spuiten voor aleer er iets gebeurd in mijn lichaam. En als er dan iets gebeurd dan zijn het er altijd heel veel, te veel. Dat is wat ze tegen mij gezegd hebben. Vandaar ivm omdat ik de eitjes dan zelf niet moet rijpen en ik dus geen overstimulatie kan krijgen.

DBJ
Berichten: 256
Lid geworden op: 11 april 2019, 17:20

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door DBJ » 8 december 2019, 10:49

Evitjee schreef:
23 november 2019, 12:15
Omdat ik altijd een overstimulatie heb. Doordat ik te veel eitjes heb. Ik moet altijd veel en heel lang hormonen spuiten voor aleer er iets gebeurd in mijn lichaam. En als er dan iets gebeurd dan zijn het er altijd heel veel, te veel. Dat is wat ze tegen mij gezegd hebben. Vandaar ivm omdat ik de eitjes dan zelf niet moet rijpen en ik dus geen overstimulatie kan krijgen.
Succes eh Evitjee... Spannende week voor jou.
Hou me wat op de hoogte dan weet ik wat mij ook allemaal te wachten staat.

Evitjee
Berichten: 189
Lid geworden op: 30 september 2019, 17:13

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Evitjee » 9 december 2019, 12:17

Hey.
Vandaag heb ik een bloed en echo gehad, en had ik bespreking met de vroedvrouw. Ik mag vandaag beginnen met het spuiten van puregon tot woensdag. Woensdag is het terug bloed en echo, donderdag moet il fleet nemen, dat is een middeltje om de darmen proper te maken en vrijdag is het dan pick up.
Super spannende week dus. Ik ben ook enorm zenuwachtig en weet zelf ni goed wat me te wachten staat hopelijk valt die pick up wat mee.
Voor jou is het nu ook niet zo lang meer he.

DBJ
Berichten: 256
Lid geworden op: 11 april 2019, 17:20

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door DBJ » 9 december 2019, 18:17

Evitjee schreef:
9 december 2019, 12:17
Hey.
Vandaag heb ik een bloed en echo gehad, en had ik bespreking met de vroedvrouw. Ik mag vandaag beginnen met het spuiten van puregon tot woensdag. Woensdag is het terug bloed en echo, donderdag moet il fleet nemen, dat is een middeltje om de darmen proper te maken en vrijdag is het dan pick up.
Super spannende week dus. Ik ben ook enorm zenuwachtig en weet zelf ni goed wat me te wachten staat hopelijk valt die pick up wat mee.
Voor jou is het nu ook niet zo lang meer he.
Oh spannend... je moet dus niet eerst je bloed afwachten voor je mag starten met de hormonen?
Donderdag dus geen spuiten meer zetten?
Nee ik moet donderdag voor bloed, echo en bespreking.

Evitjee
Berichten: 189
Lid geworden op: 30 september 2019, 17:13

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Evitjee » 9 december 2019, 21:32

Ja ze hebben me wel opgebeld om te zeggen da mijn bloed goe was dus da ik gewoon mocht starten. Ik moet 150E puregon spuiten. En donderdag moet ik een product in de poep spuiten voor mijn darmen te reinigen. En dan nuchter zijn voor vrijdag. Spannend e

DBJ
Berichten: 256
Lid geworden op: 11 april 2019, 17:20

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door DBJ » 9 december 2019, 22:02

Evitjee schreef:
9 december 2019, 21:32
Ja ze hebben me wel opgebeld om te zeggen da mijn bloed goe was dus da ik gewoon mocht starten. Ik moet 150E puregon spuiten. En donderdag moet ik een product in de poep spuiten voor mijn darmen te reinigen. En dan nuchter zijn voor vrijdag. Spannend e
Oke en waarschijnlijk zullen ze woensdag dan met zekerheid kunnen zeggen bij de tweede bloedafname + echo of de pick up vrijdag door kan gaan? Of is dat louter informatief?

Evitjee
Berichten: 189
Lid geworden op: 30 september 2019, 17:13

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Evitjee » 10 december 2019, 11:59

Ja ik vroeg ook of het zeker vrijdag doorgaat en ze zij wel ik kan me 99% zekerheid zeggen da het door zal gaan vrijdag juist omdat de eitjes niet te groot mogen zijn. Ook voor mijn werk moet ik dat wa kunnen plannen. Maar echt zeker gaan we woensdag pas zijn paar ik ga er wel al van uit eigenlijk

DBJ
Berichten: 256
Lid geworden op: 11 april 2019, 17:20

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door DBJ » 10 december 2019, 17:21

Evitjee schreef:
10 december 2019, 11:59
Ja ik vroeg ook of het zeker vrijdag doorgaat en ze zij wel ik kan me 99% zekerheid zeggen da het door zal gaan vrijdag juist omdat de eitjes niet te groot mogen zijn. Ook voor mijn werk moet ik dat wa kunnen plannen. Maar echt zeker gaan we woensdag pas zijn paar ik ga er wel al van uit eigenlijk
Heb je wel al een uur gekregen voor je pick up of is dat pas woensdag?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten