IVM of in-vitro maturatie

Andere behandelingen forum.
Plaats reactie
Silke91

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Silke91 » 18 januari 2021, 18:14

Hey Tina, sorry voor mijn late reactie!
Was helaas negatief. Ben intussen wel begonnen met een nieuwe poging, dus nu weer volop gel aan het smeren. Nu aftellen tot de volgende tp!

Hoe is het nog bij jou?

Groetjes,
Silke
Juli17 start project kids
IVF/ICSI 1-3 Brugge (jan-mei18) neg
IVM 1 (3 cryo's) | aug-nov18 neg
IVM 2 (6 cryo's) | feb19 zwanger, zoontje okt19๐Ÿ˜๐Ÿ˜
Restart aug20, nog 3 embryo's ๐Ÿ€

Tina87

Bericht door Tina87 » 20 januari 2021, 14:01

Oh jammer, maar goed dat je meteen met de volgende poging bezig bent.

Ik ben momenteel bezig met gezonde voeding in de hoop voldoende af te vallen en tegen de zomer terug te kunnen starten.
Voel me zo anders zonder hormonen.
Alles gaat dan vlot met partner, en zodra ik hormonen smeer of inbreng of hoe dan ook dan word ik zo snel depri...
Ik merk het op het moment zelf niet maar achteraf gezien wel.

De eerste 2kg zijn eraf ondertussen dus ik heb moed dat ik het dit keer volhoud. :)

Veel succes met deze poging en post maar hoor. Ik kom regelmatig eens piepen. ;)
Start IVM juni 2020
IVM 1 (3 cryo's)
TP1 - neg
TP2 - neg

Azalea

Bericht door Azalea » 24 januari 2021, 21:16

Hallo iedereen,

Ik ben eergisteren begonnen met mijn allereerste dosis menopur ter voorbereiding voor IVM. Vandaag is dus de laatste dosis, en overmorgen moet ik naar CRG in Jette voor de pick-up. Ik vind het eerlijk gezegd heel erg spannend! :| Na die drie dosis menopur voel ik eigenlijk niets bijzonders (geen bijwerkingen enzo), is het bij jullie ook zo? Hoe hebben jullie de hele pick up procedure ervaren? Ik heb gehoord dat enkel lokale verdoving tijdens de pick-up wordt gebruikt, is de pick up procedure pijnlijk? Voordat ik was begonnen met de menopur, heb ik ongeveer twee weken lang menstruatie gehad (wat voor mij eigenlijk te lang was). Ik denk dus dat mijn baarmoedervlies te dun is geworden en niet klaar zal zijn voor de terugplaatsing. Hebben jullie extra hormonen gekregen om het baarmoedervlies wat dikker te maken? Ik hoor jullie ervaringen heel graag! Alvast bedankt!

Groetjes,
Azalea

Silke91

Bericht door Silke91 » 7 februari 2021, 20:03

Hey iedereen,

@Tina wat leuk om te lezen dat je het zo goed stelt! Geniet ervan zo zonder al die hormonen.

@Azalea ik ben helaas te laat om je vragen te beantwoorden. Hoe is het intussen gelopen? Al gestart voor een terugplaatsing?

Ik heb dinsdag tp gehad en heb heel sterk het gevoel dat het gelukt is. Nu maar hopen dat bloedafname over 8 dagen positief is. Spannend afwachten dus.. Ga wel teleurgesteld zijn als het toch negatief blijkt te zijn, zeker ook omdat we nu geen embryo's meer in de vriezer hebben en dus ook weer een pickup nodig zouden hebben om verder te gaan. Ik hoop dus echt op goed nieuws binnenkort, daar ga ik nu ook vanuit :D !
Juli17 start project kids
IVF/ICSI 1-3 Brugge (jan-mei18) neg
IVM 1 (3 cryo's) | aug-nov18 neg
IVM 2 (6 cryo's) | feb19 zwanger, zoontje okt19๐Ÿ˜๐Ÿ˜
Restart aug20, nog 3 embryo's ๐Ÿ€

Plaats reactie