KI en miskraam

Andere behandelingen forum.
Plaats reactie
vera10
Berichten: 127
Lid geworden op: 5 januari 2011, 10:46

KI en miskraam

Bericht door vera10 » 7 januari 2011, 9:43

Hallo iedereen,

Wie heeft ervaring met kunstmatige inseminatie en jammer genoeg ook met een miskraam?

Ik ben een 1,5 jaar geleden stopt met de pil en in augustus zijn we gestart met kunstmatige inseminatie. Na de 2e poging zwanger en het geluk kon niet meer op!
Maar jammer genoeg heb ik op 13 weken een miskraam gehad...Een harde klap in ons gezicht en het besef dat je terug van nul moet beginnen... De moed is soms ver te zoeken en de schrik dat dit ons ooit nog eens zou kunnen overkomen is enorm...
In december heb ik een curettage gehad en deze maand moet ik de pil nemen. In februari mogen we opnieuw met de inseminatie beginnen... Alles duurt zo verschrikkelijk lang en de dagen kruipen voorbij...Overal worden mensen zwanger of bevallen ze en de vraag ' waarom ik niet?' blijft constant door mijn hoofd spoken... Het is zo'n harde wereld en zo oneerlijk...

Heeft iemand hetzelfde als mij meegemaakt?

Veel moed iedereen!

Greetz*

Vera

rainbow
Berichten: 731
Lid geworden op: 17 februari 2010, 14:31

Bericht door rainbow » 7 januari 2011, 10:32

hey vera,

heel veel sterkte met je verlies, want op 13 weken is dat toch niet meer binnen de gevarenzone, dus extra schrikken waarschijnlijk..
Ik heb nog nooit een miskraam gehad, maar wou je wel zeggen dat er hier een apart topic voor bestaat, nog verder onderaan, namelijk 'als een zwangerschap niet eindigt zoals verwacht' Daar zal je veel lotgenoten vinden..
Ik hoop dat je heel snel weer zwanger bent maar deze keer met de juiste afloop!

veel sterkte hoor!
liefs

vera10
Berichten: 127
Lid geworden op: 5 januari 2011, 10:46

Bericht door vera10 » 7 januari 2011, 10:42

Hallo

Bedankt voor je antwoord. Ik heb mijn bericht bij het ander topic gezet! Bedankt voor de tip!
Veel succes verder ;-)

V.*

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten