Acupunctuur en osteopathie

Andere behandelingen forum.
Plaats reactie
KG
Berichten: 130
Lid geworden op: 20 november 2011, 11:01

Acupunctuur en osteopathie

Bericht door KG » 15 april 2012, 20:26

Hey,

Sinds enige tijd ben ik bewig met acupunctuur bij Johan Roose. Ik heb nog een weg te gaan, maar er is al een verbetering tov toen ik voor het eerst ging.

Ik ben onlangs bij de osteopaat geweest en die vertelde me dat het staartbeentje en de baarmoeder een grote invloed hebben op de onvruchtbaarheid. Hij stelde voor om het staartbeentje en de baarmoeder te laten manipuleren. Er zou al succes geweest zijn bij vrouwen met dit probleem.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Groetjes!

muusa
Berichten: 46
Lid geworden op: 13 maart 2012, 11:15

Bericht door muusa » 18 april 2012, 12:32

Hallo,

Ik heb er geen ervaring mee, maar zou wel heel interesseerd zijn in u ervaring, als u het besluit te doen. Succes!

KG
Berichten: 130
Lid geworden op: 20 november 2011, 11:01

Bericht door KG » 21 april 2012, 16:20

Hey,

De acupunctuur werkt wel. Daar boek ik vooruitgang en volgens hem is er onlangs een innesteling geweest. Alleen is het heel vroeg afgekomen.

Volgens de osteopaat kan het ook aan de andere dingen liggen. Ik ben er nog over aan het nadenken, maar ben vrij zeker dat ik het ga laten doen. Baat het niet, schaadt het niet! :D

Ik hou je op de hoogte.

Groetjes!

KG
Berichten: 130
Lid geworden op: 20 november 2011, 11:01

Bericht door KG » 17 mei 2012, 14:09

Ik heb mijn eerste behandeling gehad bij de osteopate en wist niet wat ik hoorde toen ze de observatie deed...

Mijn baarmoeder krijgt te weinig doorbloeding aan de rechterkant. Links is dominerend...
Dus heeft ze gisteren een uitwendige behandeling gedaan met blauwe plekken tot gevolg :)
Het voelt wel een stukje lichter in mijn buik :D

Het vertrouwen groeide toen ze vertelde dat ze wel meerdere dames geholpen heeft met infertiliteit. Ook het feit dat ik naar de acupunctuur ga is positief volgens haar. Ze gaat zelfs contact opnemen met hem om de behandeling te bespreken.

Ik voel me er goed bij, alleen moet ik het mentaal los laten... Dat is een hele opdracht :D

Groetjes!

muusa
Berichten: 46
Lid geworden op: 13 maart 2012, 11:15

Bericht door muusa » 19 mei 2012, 8:39

Bedankt voor de informatie! Naar wie ga je?

KG
Berichten: 130
Lid geworden op: 20 november 2011, 11:01

Bericht door KG » 19 mei 2012, 9:34

Hey,

Graag gedaan.

Voor de acupunctuur ga ik naar Johan Roose en voor de osteopathie ga ik naar Liesbeth Jans. Ze zijn allebei makkelijk terug te vinden op het internet. :)

Hopelijk heb je er iets aan...

Groetjes!

Saphira
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 januari 2012, 19:13

accupunctuur

Bericht door Saphira » 23 mei 2012, 18:03

Hallo,

Ik ga nu ook naar de acupunctuur. hij zegt dat ik zwakke nieren heb en daardoor een koude baarmoeder heb. Ik moet nu ook chinese kruiden nemen. Maar ik vind het allemaal een beetje eng. Heeft er iemand ervaring mee? Ik hoop dat het helpt. Ik volg ook nog een behandeling met clomid en als het deze maand niet aanslaat dan moet ik inspuitingen krijgen.

KG
Berichten: 130
Lid geworden op: 20 november 2011, 11:01

Bericht door KG » 23 mei 2012, 22:40

Hey,

Ik heb ook eerst kruiden gekregen en onmiddelijk acupunctuur. Het is allemaal wat vreemd in het begin, maar het helpt allemaal wel.

Morgen heb ik terug een afspraak bij de osteopate. Ben benieuwd wat ze me gaat vertellen.

Als je ergens vragen bij hebt, gewoon naar de acupuncturist bellen en uitleg vragen. Je eigen gevoel is het belangrijkste :)

Succes!

Johanna78
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 februari 2012, 15:24

acupunctuur....

Bericht door Johanna78 » 8 augustus 2012, 13:26

Beste KG,


Hoe gaat het met je en je acupunctuurbehandeling? Ben zelf ook aan het overwegen om te gaan. En wat bij de osteopaat?


Johanna

KG
Berichten: 130
Lid geworden op: 20 november 2011, 11:01

Bericht door KG » 11 augustus 2012, 20:21

Hey Johanna,

Ik ben nog steeds in behandeling bij Johan Roose. Echt een aanrader.
De acupunctuur verloopt goed. Kvoel me er rustiger door en dat helpt natuurlijk ook.
Johan vertelde me een paar maanden geleden dat er een innesteling geweest was, maar dat het niet was blijven zitten. Dus het heeft toch een positief effect.

Bij de osteopate ben ik momenteel niet meer in behandeling, omdat ze niets meer kon doen om het nog te bevorderen.
De eerste behandeling was een bevestiging van wat Johan me verteld had. De eerste sessies waren uitwendige behandelingen om de blokkade van de baarmoeder te verwijderen.
Daarna heeft ze een inwendige behandeling gedaan (van amper 1 minuut)om na te gaan of er nog een blokkade was en deze dan ook te behandelen. Dit was allemaal pijnloos.

Na de behandeling bij de osteopate, moest ik naar een consultatie bij Johan en hij vertelde me dat het nu de goede weg op ging.

We zijn nog niet zwanger, maar ik geloof in de behandelingen. Zeker omdat er na de vruchtbaarheidsonderzoeken geen problemen waren.

Hopelijk heb je hier iets aan.

Veel succes!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten