mijn hartje luchten...

Andere behandelingen forum.
Plaats reactie
zwart pantertje
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 juni 2011, 9:33

mijn hartje luchten...

Bericht door zwart pantertje » 16 mei 2012, 13:42

hallo ik ben ann en al bijna 3 jaar bezig met ons 2de keer zwanger te worden. we hebben 2 jaar op ons eigen geprobeert.

maar omdat ik niet van mijn eigen mijn maandstonden krijg had mijn gynecoloog mij doorverwezen naar de fertiliteit ik ga in het middelheim in antwerpen.

we zijn daar vorig jaar in september daar begonnen...
in oktober mocht ik op controle om te zien of alles in orde was of ik geen verstoppingen had in mijn eierstokken.
alles zag er goed uit.
nu na heel wat behandelingen met clomid en pregnyl is er nog steeds niks!!! :(
nu hebben ze me een maand geleden op stop gezet omdat ik eerst moest vermageren 10 kilo moet er af ik ben wel struis maar overdreven dat nu ook weer niet...

er is ondertussen al 4 kilo af maar ik blijf steken op mijn gewicht...
nu de 27ste juni moet ik terug gaan en gaan ze met spuiten beginnen...

vorige week vrijdag had ik licht vuil verlies dus ik had zo iets van yes mijn maandstonden zijn daar...
nu zaterdag heb ik 2 druppels bloed verloren maar voor de rest niks zondag was het al terug gedaan.
nu vandaag had ik een test gedaan maar nu bleek die negatief te zijn... :'( ik dacht misschien is er een zwangerschap op komst... niet dus :(

heeft iemand nog zo iets voor???
en iemand ervaring in het middelheim in antwerpen???

grtjs

vuurvliegje
Berichten: 675
Lid geworden op: 16 maart 2012, 12:14

Bericht door vuurvliegje » 16 mei 2012, 15:03

Dag Ann,

Ik heb geen ervaringen met Middelheim. Ik heb 9 maanden tevergeefs op maandstonden gewacht. De gyneco had me toen 'voorlopig' een afspraak op fertiliteit laten maken en heeft me toen (zonder degelijke opvolging) op clomid en lutenyl gezet. Toen heb ik wel een bloeding gekregen, maar nu 6 maanden later ben ik nog altijd aan het wachten op de volgende maandstonden.

In Jette hebben ze dan de diagnose PCOS gesteld en ondertussen ben ik aan IVMbehandeling begonnen.

Ik herken de hoop op maandstonden. Nu heb ik het opgegeven maar in die negen maanden hoopte ik telkens als ik bruinverlies had, dat er maandstonden gingen volgen. Vorige week was ik op een uur tijd van bruinverlies naar echt bloed gegaan, maar het mocht niet zijn... Een uur later was het alweer gedaan.
Ik was ook constant misselijk waardoor ik steeds hoopte op een zwangerschap ondanks het uitblijven van mijn regels. Nu blijkt dat ik als neveneffect van de PCOS een verhoogde insulineresistentie heb en daardoor zo misselijk ben. Maar dat is nu dankzij de medicatie en een dieet in orde.

Hopelijk ben je hier iets mee...
Vuurvliegje

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten