bijwerking clomid

Andere behandelingen forum.
Plaats reactie
MissP
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 juni 2012, 13:11

bijwerking clomid

Bericht door MissP » 24 juni 2012, 17:49

hallo,

wij zijn 16 maanden aan het proberen voor ons wonderke, sinds deze maand ben ik begonnen met clomid, zaterdag mag ik voor de eerste keer op controle bij gebruik van clomid, is dit normaal dat ik veel last heb van hoofdpijn nu ik die clomid neem?
wie had er nog bijwerkingen van clomid?
en wat bekijken ze allemaal bij een controleecho bij gebruik clomid?

mvg MissP

vuurvliegje
Berichten: 675
Lid geworden op: 16 maart 2012, 12:14

Bericht door vuurvliegje » 25 juni 2012, 11:00

Ik had amper nevenwerkingen. Ik had echter een niet zo gyneco die mij clomid heeft doen slikken zonder echo's of bloedopvolging... Ik heb dus geen idee wat ze nakijken.

ringling
Berichten: 739
Lid geworden op: 17 maart 2010, 18:46

Bericht door ringling » 25 juni 2012, 13:25

Ik heb redelijk wat verschillende hormonen gehad... en van clomid had ik wel wat last precies. Vooral vapeurs en humeurschommelingen. Ik begon echt te blèten voor t minste (zelfs bij reclame)...

Heb een paar maanden clomid gehad. Eerst voorgeschreven door mn gyn omdat ik geen spontane eisprong had. Net als bij vuurvliegje werd dit niet (!) opgevolgd... Achteraf gezien een 'geluk' dat ik hierdoor geen drieling had.
Ben toen vrij snel in CRG Jette terecht gekomen voor IUI. Daar bleek dat ik sterk op de hormonen reageerde en ik teveel rijpe follikels had. Zo had ik er eens 3 en kon ik kiezen, poging afblazen of 1 laten wegprikken.
volgens mij gaan ze dus vooral dat nakijken: of je goed reageert op de clomid... maar ook niet te goed (om risico meerling te vermijden). Ook het inschatten van de eisprong gebeurt met de echo en BN.

Veel succes

Shari
Berichten: 33
Lid geworden op: 10 februari 2012, 15:25

Bericht door Shari » 25 juni 2012, 15:07

Hallo,

Ik had ook altijd verschrikkelijke hoofdpijn door de Clomid. De bijwerkingen hangen echt van persoon tot persoon af.

Bij de echo kijken ze hoeveel follikels er rijpen en hoe groot ze zijn. Zo wordt de kans op een meerling bekeken en zeggen ze je ook wanneer jullie ongeveer jullie huiswerk moeten maken. :wink:

Veel succes!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten