1001 follikelmetingen...een chaos van een agenda

Andere behandelingen forum.
Plaats reactie
Herlinde
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 augustus 2012, 22:00

1001 follikelmetingen...een chaos van een agenda

Bericht door Herlinde » 10 augustus 2012, 22:26

Hallo,

Ik ben sinds enkele maanden in behandeling, eerst clomid en nu menopur. De inspuitingen, de moodswings, het wachten, het hopen, het teleurgesteld zijn kan ik momenteel nog aan MAAR de eindeloze reeks bezoeken aan de gynaecoloog zijn me wat veel aan het worden !!!

Ik vraag me af hoe dit bij jullie verloopt? Per cyclus dien ik 3 tot 6 keer op 10 dagen bij de gynaecoloog (met vaak ook bloedafname)langs te gaan. Gezien de afspraken bijna van dag tot dag worden gemaakt heb ik niet veel keuze in het tijdstip,vaak tijdens de dag. Als ik vraag of het niet vroeger of later kan krijg ik een antwoord van'het is niet voor ons dat je hier moet zijn'. Ik neem dan telkens verlof maar dus vaak op het laatste moment en dien geregeld meetings op het werk te verplaatsen. Mijn agenda wordt compleet beheerst door die afspraken die jammer genoeg ozo nodig zijn!!! Zijn er mensen die zich hierin een beetje herkennen, onder het motto gedeeld leed is halve smart ;-)

Ahiha
Berichten: 1093
Lid geworden op: 26 januari 2010, 19:49

Bericht door Ahiha » 11 augustus 2012, 8:45

Hey Herlinde,
Ja ik herken het VOLLEDIG!!!! Ik was ook altijd overstressed gewoon door die afspraken. En als de gyn dan nog eens leuk een uur in retard is... GRRRR. Wou daarom deze keer ook in de vakanties alles doen maja, dan beslist mijn stomme onregelmatige cyclus maar weer eens om 2 dagen te vroeg te menstrueren. IK vond dat geloop en gecross het allervervelendst aan alles. Echt, ze zouden moeten een soort "do it yourself-kit" moeten hebben. Eventjes op WC op t werk, dildo er in en beelden doormailen. Of gewoon zelf zeggen wat je ziet want na een tijdje lees je dat even rap af als de gyn. LOL. Hier was het ook om 7u al op labo staan om om 8u zeker de eerste te zijn (en dicht te knn parkeren). Stressen als ze niet stipt om 8u beginnen. Dan crossen naar school en hopen dat je niet achter een boerenkar zit. Dan JUIST op tijd toekomen (met blikken van de ouders uiteraard), kopies in de machine gooien, vlug naar de klas, kind om kopies sturen, vlug lesje geven, banken versleuren naar een andere klas, terug crossen naar de kliniek, wachten wachten wachten, vlug terug crossen om in de nm dan nog even de banken te versleuren en nog 2 lesjes geven. Helaas ook 6tal keer per cyclus. En dan moet een mens niet stressen om de kans te vergroten :?
Eerlijk is dat hetgene war ik het meest tegenop zie. Niet die spuiten, niet die PU of TP maar da gecross. Twordt door de artsen echt onderschat!En wanneer wij eens vakantie hebben is het labo ook toe.... GRRRRRRRRRRRRR
Trouwens, je hebt wel RECHT om afwezig te zijn voor doktersbzoeken die niet buiten de werkuren kunnen. Maja, of dat ook in dank wordt afgenomen???? Maar vind het niet juist dat jij daar al je vakantie aan zou moeten hangen. Tja, echt vakantie is zo'n wachtzalentoestand ook niet he :wink:

Herlinde
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 augustus 2012, 22:00

Bericht door Herlinde » 11 augustus 2012, 15:49

Hihi...dat is dé oplossing 'do het zelf kit'! Gelukkig heb ik een administratieve job waarbij geen klasje van 20 kindjes op mij zitten te wachten, lijkt me nog moeilijker zeg. Jammer dat je centra sluit in de verlofperiode,bij mij is dat niet het geval maar gezien vele dokters in verlof zijn en anderen de patiënten moeten opvolgen is het vooral ook veeeeeeeeeel wachten in de wachtzaal. Idd weinig verlof aan maar probeer (wat duidelijk niet altijd lukt gezien mijn berichtje gisteren) me altijd voor te houden dat het zal lonen, om daarna mijn verlof op veel aangenamere manier te kunnen doorbrengen tussen de pampertjes en de flesjes.
Hoop dat je gecross snel mag stoppen om dan te kunnen genieten van de 'rust' ;-)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten