wanneer...

Andere behandelingen forum.
Plaats reactie
ann 0183
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 augustus 2012, 15:39

wanneer...

Bericht door ann 0183 » 22 augustus 2012, 15:47

ey, ik had een vraagje ik heb de 17de juli een curretage gehad omwille ik een dikke slijmlaag op mijn baarmoeder had en mijn lichaam kost dit niet meer naar buiten werken u ben ik aan het wachten op mijn maandstonden weet iemand wanneer die zouden kunnen door komen?

mijn regels kwamen toen zo altijd een weekje na mijn uitgerekende datum maar wanneer kan ik ze dan verwachten...

flien
Berichten: 1187
Lid geworden op: 3 januari 2012, 8:55

Re: wanneer...

Bericht door flien » 22 augustus 2012, 23:11

geen idee. Ik heb gisteren curetage gehad maar mij is ook niets gezegd van wanneer ik ongesteld zou kunnen worden.
Enkel dat ik volgende maand op controle echo moet.
Twordt dus koffie dik kijken zeker en zien wanneer ze komen.
Kdenk dat een lichaam helemaal ontregeld is na een curetage. Dus geen idee wanneer de Russen zullen langskomen. Maar mocht je hier info van vinden, laat wat weten aub.
greetz

ann 0183
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 augustus 2012, 15:39

Bericht door ann 0183 » 23 augustus 2012, 16:46

ik kreeg mijn regels einelijk vanzelf want ik heb mijn leven lang nooit mijn regels vanzelf gekregen mijn dochter is ook na een curretage gekomen ik voelde precies iets maar de test bleeknegatief te zijn... :cry: ik hoop dat ik ze snel krijg ofwel dat er iets echt aanwezig is :D

grtz

flien
Berichten: 1187
Lid geworden op: 3 januari 2012, 8:55

Bericht door flien » 4 oktober 2012, 9:41

Curetage gehad op 21/8 en de eerste ms zijn nu 2/10 begonnen.
Deze cyclus zal mogelijks het 10e embryo teruggeplaatst worden (uit de 3e icsi-behandeling). Als het emmy al goed ontdooit natuurlijk.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten